חברים מה דעתכם על הLCD הזה?מצורף קישור

  • פותח הנושא פותח הנושא אייל007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אייל007

אוהב את התחום
הודעות
257
מעורבות
3
נקודות
18
http://www.homecinema.co.il/index.asp?id=66

הדגם LA37S81 של סמסונג
אם למישהו יש כזו הייתי רוצה לישמוע חוות דעת
 

רכשת כבר? תתחדש ושהיה במזל טוב.
ואם יגידו שהוא לא טוב, תחליף?
בס"כ נראה דגם סביר בהחלט לפי הנתונים.
 
http://www.homecinema.co.il/index.asp?id=66

הדגם LA37S81 של סמסונג
אם למישהו יש כזו הייתי רוצה לישמוע חוות דעת

R81
ההבדל ביניהם דיי גדול מבחינת התצוגה לטעמי.
אבל זה רק אם מדובר על צפייה עיקרית של תכני HD.
בשידורי טלויזיה שתיהן לא מרשימות בכלל..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור