עזרה בבחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא aboren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aboren

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
אני מחפש מסך 42 אינץ -
השימוש ברובו YES
כאשר יש קצת DVD וחיבור מחשב בשביל לראות סרטים דרכו.

האמת שמתי עין על הSCARLET 42lg60fr אבל המחיר בחנויות הוא 12000
וראיתי אותו בתשלום אחד ב8290 באחד מהאתרים אבל האחריות היא לא של היבואן והיא רק שנה אחת.

אני מחפש טלוויזיה אחרי בדיקה תקציבית. שיעלה במכרזים עד 8500
מה כדאי
האם לשים דגש שזה יהיה FULL HD
או שאפשרי HD READY?
ראיתי גם את הסוני 40 אינץ והוא גם טוב, אבל זה 40 אינץ ואני מפחד שזה קצת קטן והמחיר שלו עדיין מאוד גבוה
אשמח לקבל המלצות.
 

נערך- בטעות הגבתי
 
נערך לאחרונה ב:
לשימושים שלך, לא חייב FULL HD
איזה דגמים נוספים ראית?
 
האמת לא ראיתי הרבה דגמים שהתרשמתי מהם

ראיתי את הLG ולידה היה את הסוני 40 3550.

את האמת אני מבולבל...........
בחנויות שהייתי לא מחזיקים כמעט פלאזמות.
ולא היה לי דרך לבדוק.

ראיתי טושיבה שלא התרשמתי ועוד כל מיני מסכים.
בLG ובסוני התמונה נראתה הכי טוב
 

מאיזה איזור אתה בארץ? חשוב לראות מסכים במציאות.
 
כדאי להגיע לחנויות מתמחות במרכז או בחיפה, שם תוכל לקבל הסברים והדגמות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור