המיטב של חברת LG פשוט מדהים

  • פותח הנושא פותח הנושא 621981
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

621981

אוהב את התחום
הודעות
414
מעורבות
13
נקודות
18
 

איזה עובי של מסכים - מדהים. הייתי רוצה אחד כזה לסלון.

LG נותנים היום את הטון בהרבה תחומים ודי בצדק.
פלאפונים,מסכים,מוצרי חשמל,מזגנים,מיקרוגלים,שאבי אבק,מקררים ועוד שלל מוצרים איכותיים.
אפילו מכונות הכביסה שלהם ברמה גבוה. (מכיר אישית)
 
מכונת הכביסה שלהם התקלקלה אצלי 5 פעמים, ומייבש שלהם - רק 3. עם השרות בארץ זה יוצר שילוב קטלני
 
במקום העבודה שלי יש 2 מכונות של LG. מכבסים בה כל יום 4/5 כביסות
במשך שנתיים אולי יותר, ללא שום בעיה. הכביסה יוצאת נקייה גם בתוכנית מהירה (15 עד 20 דקות)
זה הניסיון שלי וזו עמדתי. לגבי שירות? יכול להיות לא בדקתי עדיין. (יש לי מיקרוגל שלהם,בינתיים עובד פיקס)

גם למרצדס של המכונות כביסה (Miele) יש בעיות. והם לא עולות 2000 ש"ח
אלא כמו 3 מכונות "רגילות". שלא נדבר על תיקון/החלפת כרטיס שלהם - ששווה ערך למכונת כביסה חדשה ממותג אחר.

בקיצור על כל מותג גם היקר ביותר לא תמצא תמימות דעות.
 

במכונות כביסה אכן הם לא אמינים מי כמוני יודע אחרי שנתיים שימוש בלבד,אבל במסכים לדעתי הם עקפו את סמסונג
 
במכונות כביסה אין כמו בוש סימנס קונסרוקטה תוצרת גרמניה בדגמים שלהם שמיוצרים בתורכיה אני לא נוגע וכמובן חברת מילה שנחשבת לטופ של מכונות הכביסה
 
כל מכונות הכביסה של בוש, סימנס, וקונסרוקטה מיוצרות באותם מפעלים רק בשם שונה ועם רכיבים פנימיים זהים לחלוטין.
אבל רק מעל 7 ק"ג הם מיוצרות בגרמניה. כל השאר מפוזרים בין טורקיה/אנגליה/רוסיה ועוד כמה מדינות.
בכל אופן מדובר על מותגים איכותיים שהוכיחו זה במשך עשרות שנים. על זה אין וויכוח.

לעומת זאת LG צעיר יחסית בתחום ולפי ניסיוני (וניסיונם של חברים/עמיתים לעבודה)
מדובר על חברה שעשתה קפיצת מדרגה מאוד משמעותית בתחום - גם מבחינת אמינות. (בהתחלה כן הייתה)
לכן לא הייתי שולל אותה ברכישה עתידית.
 

נערך לאחרונה ב:
זוכרים את הימים שהם היו חברת GOLDSTAR ואף אחד בארץ לא התקרב לטלויזיות שלהם.
ככה גם הסינים..
 
נשרפה אצלי היום מכונת כביסה של LG.
באמצע פעולה, קיצרה, קפץ החצי-אוטומט

אבדוק מול טכנאי שלי אם שווה לתקן, ואם לא - אזמין את Bosch
 
זוכרים את הימים שהם היו חברת GOLDSTAR ואף אחד בארץ לא התקרב לטלויזיות שלהם.
ככה גם הסינים..

GOLDSTAR זה חצי מ LG שזה lucky goldstar
 

כן, הם בהחלט חברה שווה ומשקיענית עם מוצרים מתקדמים. זה פשוט מדהים שהקוראינים השאירו גזי פליטה ליפנים במרוץ הזה. איםה סוני? טושיבה? JVC? החברה הראשונה שיש לה OLED מסחרי LG. גם אני זוכר את הימים שהם היו משהו Lucky Goldstar והיו כמו התוצרת הסינית של היום. מאז התקדמו. בכל מקרה, הסינים הרי יאכלו את הקוריאנים וההודים את הסינים...
 
כן, אבל כנראה לעשות מוצר שיחזיק מעמד מעל 4 שנים דורש משהו שונה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור