או קיי,
אמרתי לכם שאני צלם גרוע לא?
מגבר CARY CAD 308SA הייבריד.
קדם CARY SLP B 50
רמקולים טריאנגל אלטאי ESW
פטיפון פרוג'קט RPM5
פונוסטייג' AQUA PHONO
ראש דנוןDL 103 MC
סידי LINN KARIK III
אז כך-הרמקולים מרוחקים כ-30 ס"מ מהקיר האחורי,
ו30 ס"מ מהציוד המנורתי.הם עומדים על שלושה ספייקים
ומאוזנים לריצפה ע"י פלס מכונות,כך שכל ארבעת הפינות של
הרמקול אנכיות בצורה שווה לריצפה.מחוברים למגבר עם קבל
קימבר TC8 ביוואיר.
לא אין בעיה עם המישן על הרמקול ,להיפך הוא מוסיף מישקל וזה
עושה רק טוב יותר לסאונד(לדעתי)המישן הוא לקולנוע ביתי,
מרגיש איתו טוב לכמות הסרטים שאני רואה.
הקדם למי שלא מכיר,זהוא אחד הדגמים הראשונים של
CARY .היה לפניו דגם זהה רק מנורות אחרות,לדעתי
הדגמים האלה היו מאוד מוצלחים ונותנים תמורה מצוינת
לכסף שהם עלו,שני הדגמים היו שונים קצת בסאונד ביגלל המנורות,
אך רמת הפירוט הבמה והטיבעיות לא פםחה על שניהם.
לדעתי החברה היפסיקה יצורם כי לא היה שווה
לימכור במחיר שהוא נימכר ולמה שהוא נותן.
המחיר היה 1K-1.2K$ אל תתפסו אותי במילה.
הפטיפון עומד על פלטה של ברייטסטאר זוהיא פלטה
לשיכוך וברציות דגם קודם של החברה .הדגם החדש
עושה עבודה יותר טובה .(ניבדק והושוה לדגם שבירשותי)
הנ"ל כרגע בהשאלה ,אני מעונין ליקנות את החדש.
הפלטה אחראית לשיכוך גלי קול שמוחזרים מהקיר הנגדי
ושמפוזרים ע"י הרמקולים.
כמו כן הקירות מטופלים אקוסטית על ידי.
איך הפיתגם אומר"אין הנחתום מעיד על עיסתו"
היה אצלי חבר פורום מכובד ,שמע האזין והביע מסקנות
אם ירצה יספר כבודו במקומו מונח.
צודק תומר לגבי הטלוויזיה(למרות שיש במה ו....)
אך עד שלא יתבהר קצת המצב לגבי שידורי HD
כרגע לא חושב על טלוויזיה דקה,דיה צרה בישעתה.
כמו כן ישנו סאב NHT ''10 עם הגברה ניפרדת
DVD OPPO 970
SONY STR DB 830 מסידרת Q
מקווה שלא בילבלתי לכם ת'מח
z.s