BLACK FRIDAY גם אצלנו

  • פותח הנושא פותח הנושא zariel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,195
מעורבות
719
נקודות
113
בגזרת הטלויזיות יש הוזלות יפות,
ומי שרוצה לקבל מחיר מאוד אטרקטבי עבור
טלויזיות בכלל ומוצרי חשמל בפרט ,
אוכל למסור לו את שם הספק שביקש ממני
לא לפרסם מחירים,
אני רכשתי את אצלו פנסוניק CX700
שנסקרה כאן באתר.
 

תתחדש ותהנה.
 
תתחדש חביבי.
 
תלוי מה..
למצלמה לא הורידו לי שקל.. :(
 

מצלמות נסה באמזון באירופה
 
שכחתי לציין,
ואני חייב לומר,
כל מה שנכתב בסקירה אודות הטלויזיה,
היה מדוייק מאוד ומפורט,
ההשוואה נעשת פיזית בחנות מול דגמים מקבילים,
של חברות שונות שנחשבות מובילות בתחום,
המוכר שם לב שהבאתי איתי הדפסה של הסקירה,
ושאל מאיפה זה,
לאחר שראה את הסקירה,שאל אותי,
האם הבחור מחפש עבודה ומעוניין לשווק מוצרים,
(אני לא בטוח שהוא אמר את זה בצחוק)
 
תודה :)
אבל אני ממש לא בקטע של לקדם / למכור מוצרים...
 

יש את ה OLED של LG 55 אינץ' בוואלה שופס ב 10K . גם אני רציתי את הפנסוניק אבל המחיר הזה טרף מבחינתי את הקלפים והלכתי על ה OLED
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור