LCD אשמח לביקורת על מסך LED TH60AS700 של פנאסוניק. מישהו מכיר את המסך הזה?

  • פותח הנושא פותח הנושא erezma
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

erezma

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
אשמח לביקורת על מסך LED TH60AS700 של פנאסוניק. מישהו מכיר את המסך הזה?
 

ראיתי אותו כמה פעמים אצל חבר, עיבוד תמונה טוב יחסית, סוף סוף ממשק עברית בפנסוניק.
 
אשמח לביקורת על מסך LED TH60AS700 של פנאסוניק. מישהו מכיר את המסך הזה?


גש תראה אותו עם תוכן שתביא מהבית

כנס למצב רגיל בשלט
או מצב קולנוע
תוריד למינימום את התאורה בחנות

לא לראות במצב דינמי - זה לא מה שתראה בבית בסופו של יום
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור