שלום
יש בבעלותי רמקולים B&W סדרת מטריקס (נאוטילוס) דגם 804, יקרים לליבי מאד.
רמקול אחד ירד בביצועים ואני צריך לתקנו (לא יודע בדיוק מה הבעיה).
צריך המלצה על מישהו/מעבדה מקצועית לתיקון רמקולים....
אודה להמלצתכם
קובי
מש"א.אני מאמין שהוא מספיק מקצועי להגיד שאין לו מושג...
כמו כן זה נשמע לגמריי כמו רכיב דפוק בקרוס...
שלום
יש בבעלותי רמקולים B&W סדרת מטריקס (נאוטילוס) דגם 804, יקרים לליבי מאד.
רמקול אחד ירד בביצועים ואני צריך לתקנו (לא יודע בדיוק מה הבעיה).
צריך המלצה על מישהו/מעבדה מקצועית לתיקון רמקולים....
אודה להמלצתכם
קובי
תודה לכל אלה שענו והתייחסו...
בדקתי את הרמקולים לעומק בכל סוגי המוזיקה.. הבעיה הינה בדרייבר קבלר של הרמקול.
אני לא יודע אם הדרייבר עצמו נדפק או האלקטרוניקה שלו..
יש הצעות בהתאם לממצאים?
תסמן בצורה ניסתרת (מאחור על המגנט) את הדרייבר החשוד, ואז תחליף בין הצדדים עם אותו הדריבר.
אם הבעייה עוברת עם הדריבר... אז תזמין דריבר חדש.
כמו כן,רצוי למדוד התנגדות בסליל של הדריבר החשוד ולהשוות עם התקין על מנת להיות בטוח שאכן ניכרים סימני נזק על הרכיב.
אם הבעיה לא עוברת עם הדריבר, אז זו תקלה בקרוסאובר.
אם אתה מאתר קבל לא תקין , יהיה זה נבון להחליף את אותו הקבל בחדש ומאותה הסידרה בדיוק גם בקרוס ברמקול השני.
אגב,לפעמים יש גם פיוז הגנה פנימי על הלוח של הקרוסאובר שעלול להישרף. קח גם זאת בחשבון כאפשרות סבירה.
תסמן בצורה ניסתרת (מאחור על המגנט) את הדרייבר החשוד, ואז תחליף בין הצדדים עם אותו הדריבר.
אם הבעייה עוברת עם הדריבר... אז תזמין דריבר חדש.
כמו כן,רצוי למדוד התנגדות בסליל של הדריבר החשוד ולהשוות עם התקין על מנת להיות בטוח שאכן ניכרים סימני נזק על הרכיב.
אם הבעיה לא עוברת עם הדריבר, אז זו תקלה בקרוסאובר.
אם אתה מאתר קבל לא תקין , יהיה זה נבון להחליף את אותו הקבל בחדש ומאותה הסידרה בדיוק גם בקרוס ברמקול השני.
אגב,לפעמים יש גם פיוז הגנה פנימי על הלוח של הקרוסאובר שעלול להישרף. קח גם זאת בחשבון כאפשרות סבירה.
רמקול כזה מתקנים רק אצל היבואן,לא בשום מקום אחר.
גם אם מציעים לך מחיר מפתה...
המתקן שהוצע לך, מהנסיון החד פעמי שלי איתו, עשה עבודה ביזיונית על שני מידים של SEAS, ודרש מחיר מופקע.
אילו היתי עושה את התיקון בעצמי הייתי עושה יותר טוב ממנו.
האמן לי, זו לא השמצה.