מה עדיף יציאה DVI מכרטיס מסך או HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא יואל 55
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יואל 55

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
והאם כל יציאת DVI מוציאה אות כמו HDMI?

לפי המדריך של ליאור הבנתי שזה אותו דבר.
http://www.dtown.co.il/index.php?news=156


תקנו אותי אם אני טועה
 

נערך לאחרונה ב:
לא הבנתי את השאלה שלך יש לך מחשב עם יציאת DVI ו HDMI?
 
מבחינת איכות הם אותו הדבר, אבל הHDMI גם מוציא קול (אם הכרטיס מסך תומך בזה).
 

מבחינת איכות הם אותו הדבר, אבל הHDMI גם מוציא קול (אם הכרטיס מסך תומך בזה).
יש גם כרטיסי מסך שמוציאים אודיו מהDVI

למשל ה2600XT
 
יש גם כרטיסי מסך שמוציאים אודיו מהDVI

למשל ה2600XT

אבל הדרך היחידה להעביר את האודיו היא ע"י שימוש במתאם DVI ל- HDMI היעודי של ATI.
כך שבשורה התחתונה זה HDMI
 
נכון שצריך מתאם.

רק רציתי לציין שיש כרטיסים כאלה,בגלל שהם די זולים.
 

(Y) , רק לא רציתי לסבך :P
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור