מה ההבדלים בין שתי דגמים

  • פותח הנושא פותח הנושא predator0357
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

predator0357

אוהב את התחום
הודעות
70
מעורבות
0
נקודות
0
היי אני צריך עזרה לגבי שתי דגמי סמסונג, האחד הוא 40eh5000 והשני הוא 40f5000 את מי כדי לקחת?
נ.ב
אמרו לי בחברה שהם אותו דבר. אבל הבנתי שלEH היא דירקט לד ולשניה לא רשום מה היא.
בנוסף הEH היא משנת 2012 והF היא מ2013.
בתודה מראש על העזרה, איתי.
 

נערך לאחרונה ב:
שני דגמים בסיסיים יחסית, ה-F אכן חדש יותר, באתר סמסונג העולמי רשום שגם היא FULL LED, אבל זה בסה"כ מקבץ של מספר נורות קטן יחסית בגב המסך. שניהם 100 הרץ.
 
שני דגמים בסיסיים יחסית, ה-F אכן חדש יותר, באתר סמסונג העולמי רשום שגם היא FULL LED, אבל זה בסה"כ מקבץ של מספר נורות קטן יחסית בגב המסך. שניהם 100 הרץ.
רגע אבל מבחינת איכות צפייה\תמונה מי יותר טוב או כדאי כי לא אכפת העובי או היופי.
 
עזרה מישהו???????????????
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור