מזה דרכתי על היבלת שלך? יש לך דברים יקרים כמו מגבר או רמקולים שהם בנויים לנצח? תשמור אלהם. כמו כל דבר בחיים, גם מוצרים האלה דורשים לפעמים חידוש וריענון.
לא רוצה לרדת לרמת הדיבור שלך. אם יש לך משהו להגיד בנושא הטכני - אשמח לדון בזה, אם לא, על תזלזל באחרים
1. על תזלזל = אל תזלזל. אין כמו פירסומת בפורום ועוד אם שגיעות כתיב. אני לא מזלזל בך, אני כועס עליך.
2. כן, דרכת לי על היבלת של אוכלי חינם מפרסמים בפורום. אתה רוצה להציג את מרכולתך? (תירגום = להציע משהו למכירה) קנה שטח פירסום בפורום המסחרי ואל תזבל את הפורום עם ההצעות האלה, בדיוק כמו שאף יבואן או עסקן אחר בפורום לא עושים.
ליאיר פורמן יש ניסיון בתחומים דומים לשלך. ראית אותו פעם מפרסם כמוך?
הוא אפילו שם 80 ש"ח לשנה וקונה דומיין, ועוד 30 ש"ח לחודש על איחסון אתר, ויש לו אתר לתפארת מדינת ישראל:
www.audioclinic.co.il.
למה אני מראה אותו? כי הוא מתנהג כמו עוסק בתחום ולא כמו חאפר שמנסה לתפוס טרמפ על קהילת יעד רלוונטית.
3. כדי שכל ההדיוטות בפורום (לא אדיוטים, הדיוטות. זה משהו אחר) יבינו מה אתה מציע, חשוב להבין שהשינוי שאתה עושה יכול להיות טוב, יכול להיות רע, ויכול להיות כל דבר באמצע. בניגוד ליצרן שמוציא מוצר שנמכר באלפי יחידות ויש לו הרבה מאזינים והרבה פידבקים, השינוי שאתה עושה הוא ספציפי, משתנה מרמקול לרמקול, ולא מבטיח תוצאה אלא שינוי. הוא נשען על ניסיון שלך, שאין לאף אחד מושג מה הוא חוץ מלך.
אם זה לטובה או לרעה אי אפשר לדעת עד שלא מנסים. וגם כשמנסים ובהתחלה זה נראה טוב, זה יכול להיות גרוע לאחר האזנה ממושכת יותר לאחר כמה ימים או שבועות. לכן, בעיני, עד שאין CASE STUDIES של כמה עשרות "שיפוצים" כאלה שנעשו בדיוק באותו אופן, ויש להם רקורד מוכח של הצלחה, המוצר שאתה מציע לא שווה כלום.
ביום שאתה תבוא ותטען: "שיניתי 50 רמקולים RESPONSE 1S/C באותה צורה בדיוק, וכמעט כל הלקוחות חזרו אלי מרוצים", ותצהיר שאתה יכול להחזיר את המצב לקדמותו עם החזר כספי מלא אם הלקוח לא מרוצה, אז אפשר יהיה לקחת אותך ברצינות.