panasonic פלאזמה TH-42PS10

  • פותח הנושא פותח הנושא צחי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

צחי

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אני שוקל לרכוש דגם זה במכירות המתבצעות באתרי המכירות באינטרנט. משום מה אני לא מצליח לאתר את הדגם באתר היבואן יורוקום.

מישהו יכול לספר לי משהו על הדגם הזה?

תודה

צחי
 

כאן מופיע הדגם הקודם PS9
תסתכל ב"משפחה המורחבת"
דגם זה אינו HD
 
למה הכוונה "כאן מופיע..." איפה זה כאן ?

מה ההסבר לכך שהדגם לא מאוזכר על ידי היבואן ?

באתר המוכר כתוב שהדגם תומך HD . למה הכוונה ?

תודה .
 
שכחתי את הלינק... אתר פלזמה פנסוניק יורוקום http://www.eurocomdc.co.il/
תומך HD הכוונה היא שהמסך מסוגל לקבל אות HD.
אבל, הוא יוריד את האיכות שלו לרזולוציה בה תומך המסך (שאינה HD).
 

זהו מסך דור 10 וממשיכו של הPS-9
יגיע לארץ בימים הקרובים
בנוי כמוניטור
ניתן לשלב בו כרטיס HDMI
יקבל שידורי HD אך יוריד את הרזולוציה -התוצאה שתתקבל עדיין מרהיבה ויכולה לבלבל רבים מול מסכי HD טהורים
מגיע בצבע כסוף או שחור
שיפורים מסוימים נוספים מעל הPS-9
 
תודה על התשובות.

סליחה על הבורות. למה הכוונה בנוי כמוניטור - לא מדובר בטלוויזיה ?

למה משמש כרטיס HDMI ? איפה קונים/מתקינים אותו? מה המחיר של כרטיס כזה ?

תודה

צחי
 
מוניטור זה אומר בגדול שאין לו רמקולים ושכל החיבורים שלו מגיעים על כרטיסים שאפשר להחליף, כמו לדוגמא - אם אתה צריך חיבור HDMI (עבור נגני High Definition כמו בלורי או ממיר יס / הוט HD) אז פשוט מחליפים כרטיס.
 

זהו מסך דור 10 וממשיכו של הPS-9
יגיע לארץ בימים הקרובים
בנוי כמוניטור
ניתן לשלב בו כרטיס HDMI
יקבל שידורי HD אך יוריד את הרזולוציה -התוצאה שתתקבל עדיין מרהיבה ויכולה לבלבל רבים מול מסכי HD טהורים
מגיע בצבע כסוף או שחור
שיפורים מסוימים נוספים מעל הPS-9

קראתי בעיון את התגובות אך עדיין לא הבנתי:
מה קובע אם הטלוויזיה תומכת בשידורי -HD או לא?

"התוצאה שתתקבל מרהיבה": כרגע שידורי ה-HD שאני מתכוון להציג על הטלוויזיה הזו הם סדרות מהאינטרנט באיכות 720P דרך מחשב נייד עם יציאת HDMI וכן סוני פלייסטיישן 3.
האם שווה להשקיע 1000 שקלים בטרמינל עם כניסת HDMI?

תודה,
בן
 
כאשר אתה אומר תומך HD למה אתה מתכוון?
אם הכוונה האם ניתן לראות תוכן שהוא במקור הרזולציה של HD (כמו ה 720P שיש לך) על הרזולציה של המסך שהיא רק 480 שורות - אז כן המסך עושה המרה של 720 ל 480 ועדיין רואים טוב.

אם הכוונה שמסך תומך ברזולוציה של HD - אז HD READY זה 720 שורות ו FULL HD זה 1080 שורות ולמסך זה יש רק 480 שורות, כך שהוא לא עם רזולוציה שנחשבת HD.

אם יש לך את המסך הנ"ל ואתה רוצה לחבר אותו למקור דרך HDMI אז זה כדי, אבל אם זה משתלם כלכלית זה שיקול שלך - אם עדיין אין לך את המסך הזה, הייתי ממליץ לך לשקול מראש מסך HD READY יש לפנסוניק גם דגמים מוצלחים של ''42 ב HD READY.
 
יש לי את המסך ולדעתי מיותר להוסיף HDMI.
אולי זה ייתן ערך מוסף, אבל לא בטוח שמצדיק 1000 ש"ח.
אני מחבר ב VGA ורואים מצויין.
 

איכות HD - טבלת יחס בין מרחק לניצול רזולוציה

כאשר אתה אומר תומך HD למה אתה מתכוון?
אם הכוונה האם ניתן לראות תוכן שהוא במקור הרזולציה של HD (כמו ה 720P שיש לך) על הרזולציה של המסך שהיא רק 480 שורות - אז כן המסך עושה המרה של 720 ל 480 ועדיין רואים טוב.

אם הכוונה שמסך תומך ברזולוציה של HD - אז HD READY זה 720 שורות ו FULL HD זה 1080 שורות ולמסך זה יש רק 480 שורות, כך שהוא לא עם רזולוציה שנחשבת HD.

אם יש לך את המסך הנ"ל ואתה רוצה לחבר אותו למקור דרך HDMI אז זה כדי, אבל אם זה משתלם כלכלית זה שיקול שלך - אם עדיין אין לך את המסך הזה, הייתי ממליץ לך לשקול מראש מסך HD READY יש לפנסוניק גם דגמים מוצלחים של ''42 ב HD READY.

יש לי קישור לטבלה שמראה את הניצול של הרזולוציה במסך מסוים לפי גודל המסך ומרחק הצפייה.
לפי מה שכתוב שם, אם יושבים במרחק 3.3 מטר מטלוויזיה בגודל 42 אינץ' (כמו במקרה שלי), למעשה מנצלים לחלוטין את ה-480P ולא מעבר לזה. כלומר גם אם היה שידור ותמיכה ב-720, 1080 וכו', למעשה הם לא מנוצלים כי צריך לשבת קרוב יותר כדי לשים לב להבדל.

השאלה שלי היא כזאת:
אמרת שהמסך עושה המרה מ-720 ל-480 שהיא הרזולוציה המקסימלית שלו.
מה היה ההבדל לעין האנושית אם זה היה נשאר באמת 720 כמו במקור של השידור?
יש לי את המסך ואני מבין שזה לא HD READY אבל השאלה היא אם תמורת 500 ש"ח שיעלה לי הסלוט, אני לא משיג למעשה איכות הרבה יותר טובה גם לפלייסטיישן 3 וגם לסדרות מהאינטרנט.

תודה,
בן
 
עבור PS3, חיבור HDMI יכול להוות שיפור מסויים מול חיבור וידאו אנלוגי.
בחיבור מחשב, גם VGA יוכל לספק אותך.
 
כבל VGA יכול להעביר תוכן שהוקלט ב-720P?

(סליחה מראש על ההפגזה...)

יש לי מחשב נייד חדש יחסית עם יציאת HDMI שאפשר לחבר לטלוויזיה.
אם אני מחבר אותו עם כבל HDMI או עם כבל VGA לפלזמה הזו, אני מקבל את אותה איכות? האם צריך לקנות כבל איכותי בשביל זה? כבל VGA לא יהרוס את האיכות של השידורים? לאיזה כניסה בטלוויזיה אני מחבר את כבל ה-VGA ולאן אני מחבר את האודיו מהמחשב?
בלי קשר, יש גם יציאת s-video במחשב, לא עדיף לנצל אותה אם כבר לא הולכים על HDMI? היא לא איכותית יותר מ-VGA?

לראות סדרות באיכות טובה הרבה יותר חשוב לי מה-PS3.
אשמח לדעת מהי הדרך המועדפת לחבר את המחשב הנייד לטלוויזיה הזאת.

המון תודה לכל מי שהשיב לשאלות (הרבות) שלי עד כה, עזרתם לי מאוד :)
בן
 

נערך לאחרונה ב:
תודה רבה ליאור !!

תודה רבה על העזרה :cool:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור