N nir444 חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 4/11/13 #1 היי חברים , קראתי ביקורת מעולה ב-AVforums על סוני W905 . בביקורת היה רשום כי לסוני אין CMS - מערכת ניהול צבעים . 1.מה זה באמת אומר שלא ניתן בכלל לשחק עם הצבעים? 2.אם כן ניתן ,האם יש ירידה בחדות ? תודה רבה . ניר
היי חברים , קראתי ביקורת מעולה ב-AVforums על סוני W905 . בביקורת היה רשום כי לסוני אין CMS - מערכת ניהול צבעים . 1.מה זה באמת אומר שלא ניתן בכלל לשחק עם הצבעים? 2.אם כן ניתן ,האם יש ירידה בחדות ? תודה רבה . ניר
N nir444 חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 4/11/13 #3 נכתב ע"י liorkoren: יש קישור לסקירה? לחץ כדי להרחיב... http://www.avforums.com/review/sony-w90-kdl-40w905a-3d-led-lcd-tv-review.434
נכתב ע"י liorkoren: יש קישור לסקירה? לחץ כדי להרחיב... http://www.avforums.com/review/sony-w90-kdl-40w905a-3d-led-lcd-tv-review.434