פלזמה מחפש פלזמה אבל מתלבט בעניין HDMI 2.0 שניכנס לשוק


יותם הלפרין

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
ראיתי מסכים של פנסוניק וסמסונג
התלהבתי מסמסונג
וחושב לרכוש אותו ,אבל התקן שנכנס HDMI 2.0 טורף את הקלפים
לפי דברי המוכר בסמסונג יכנס קיט ב-2014 שיתן חיבור HDMI 2.0 דרך הקיט
השאלה האם זה יפעל כ-HDMI 2.0 מלא

4K לא מעניין
 

אם אין לך 4K אז גם HDMI 2 לא מעניין .
 
אם אין לך 4K אז גם HDMI 2 לא מעניין .
אתה טועה מאוד
HDMI 2.0 מביא התאמה בין שפתיים לקול
יכולות 3D משופר
מהירות עבודה 600 MHZ ולא 340
support for 4:2:0 chroma subsampling, support for 25 fps 3D formats
support for the HE-AAC
[SUP]4 audio streams suppor
[/SUP]ועוד
 
אנשים מסתדרים מצויין בלי הדברים האלה , איפה בדיוק תשתמש בהם?
 

אנשים מסתדרים מצויין בלי הדברים האלה , איפה בדיוק תשתמש בהם?
כל תשובה שלך יותר גרועה מהקודמת , אתה רציני ?
התאמת קול ושפתיים בתלת מימד ובדו מימד ,לא משתמשים ?
מהירות העברת מידע פי 2 לא משתמשים ?
תמיכה טובה יותר בתלת מימד 25FPS כל סרט ישראלי ואירופאי
HE-AAC פורמט מדהים שיתן עוד יותר סכרון ואיכות
ועוד דברים שאתה לא תשתמש וכול מי שרוצה איכות כן
.
 
עד היום היתה לך בעיית סנכרון בין שפתיים לתמונה ?
מה תעשה בטלוויזית full hd עם העברת מידע פי 2 ? כל הסרטים של היום 1080p עוברים בלי בעיה דרך HDMI 1.4 .

חוץ מזה, אם כל הדברים האלה חשובים לך , אז מה הבעיה , תחכה למסכים החדשים .
 
כן בתלת מימד היו סרטים עם בעיות
איכות עיבוד התמונה תהיה טובה יותר עם יש לך HDMI 2.0 כי קצב העברת כי קצה העברת המידע גבוה יותר
תעשה טובה תן למבינים לענות
 

איכות של עיבוד תמונה קשורה במכשיר שמוציא את הוידאו לטלויזיה . נגני bluray או סטרימרים בנויים לעבוד בקצב של HDMI 1.4 , הם לא מסוגלים להוציא יותר אז HDMI 2.0 לא יתן להם כלום .
אם אתה מדבר על מחשב , זה משהו אחר .
 
איכות של עיבוד תמונה קשורה במכשיר שמוציא את הוידאו לטלויזיה . נגני bluray או סטרימרים בנויים לעבוד בקצב של HDMI 1.4 , הם לא מסוגלים להוציא יותר אז HDMI 2.0 לא יתן להם כלום .
אם אתה מדבר על מחשב , זה משהו אחר .

אני לא מבין למה אתה כל הזמן כותב לי דברי הבל .
בקשתי ממך יפה להפסיק לכתוב לי ואתה כל הזמן מטריד בשטויות .
עיבוד תמונה קשור במכשיר שמוציא ווידאו וגם המכשיר המקבל וידאו שגם לו יש עיבוד תמונה
שוב אתה כותב לא לעניין בחוסר הבנה מוחלט .
מי אמר שיש לי סטרימר או bluray ? כל תשובותך מבוססות על חוסר הבנה והמצאות
תפסיק לכתוב לי שטויות ולהטריד אותי לפני שפונה למנהלים .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור