- הודעות
- 20,089
- מעורבות
- 4,236
- נקודות
- 113
מעמד יעודי לרכיבי אודיו נראה בעיני רבים כחלק בלתי נפרד מרכיבי האלקטרוניקה של המערכת. בוחרים אותו כמו שבוחרים מגבר, רמקול, נגן או כבל. ההשפעה של מעמד איכותי לציוד יכולה להיות דרמטית או קטנה בהתאם לציוד המונח עליו. לפטיפון למשל, חייבים להשקיע במעמד ראוי. ככל ששיכוך הוויברציות טוב יותר כך המערכת האנלוגית שקטה יותר.
יחד עם זאת, מגברי מנורות גם כן מוכרחים לקבל שיכוך ראוי. הם, כמו הפטיפון, שקטים יותר ככל שיש פחות רזוננס.
ישנה טענה שעל ציוד טרנזיסטורי מעמד יעודי אינו משפיע. זו שטות גמורה. הוא משפיע ועוד איך. יצא לי לשמוע הבדלים ניכרים בין מגבר דיגיטלי אחד על ספייקים והשני על הרצפה. זה התבטא ממש בכך שהמגבר המשוכך ניגן יותר בעוצמה. ממש ככה!
מעמד ראוי למערכת הוא רכיב חובה. ניתן לבנות אותו לבד ואז להתפלל שהוא ישפר, אפשר לרכוש אחד כאלה מיצרנית ידועה ואיכותית ואפשר להתפלסף ולקנות אחד כזה עם מדפים מזכוכית ולדמיין שהוא משפר. מעמד למערכת הוא חלק בלתי נפרד מרכיבי המערכת. האם מישהו חושב אחרת???
יחד עם זאת, מגברי מנורות גם כן מוכרחים לקבל שיכוך ראוי. הם, כמו הפטיפון, שקטים יותר ככל שיש פחות רזוננס.
ישנה טענה שעל ציוד טרנזיסטורי מעמד יעודי אינו משפיע. זו שטות גמורה. הוא משפיע ועוד איך. יצא לי לשמוע הבדלים ניכרים בין מגבר דיגיטלי אחד על ספייקים והשני על הרצפה. זה התבטא ממש בכך שהמגבר המשוכך ניגן יותר בעוצמה. ממש ככה!
מעמד ראוי למערכת הוא רכיב חובה. ניתן לבנות אותו לבד ואז להתפלל שהוא ישפר, אפשר לרכוש אחד כאלה מיצרנית ידועה ואיכותית ואפשר להתפלסף ולקנות אחד כזה עם מדפים מזכוכית ולדמיין שהוא משפר. מעמד למערכת הוא חלק בלתי נפרד מרכיבי המערכת. האם מישהו חושב אחרת???