LCD לא מצליח להבין עזרתכם תודה

  • פותח הנושא פותח הנושא סוסקה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

סוסקה

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
:בעד:שלום ושבוע טוב ,
אני בדרך! לקנות טלוויזיה סמסונג גודל מסך 46״ אשמח לתשובתכם בעניין
1. מה ההבדלים בין מסך מסדרת f - לסדרת es
2. מסך 6400 לעומת 6800 או 6900 ..
נראה לי שמסך מסדר 6 בהחלט מספק .....
3. מהו הדגם החדש יותר
4. בשקם אלקט ריק קיבלתי תשובה אחת וכמובן שב-א.ל.מ תשובה שונה ...
5. מוכן להוציא עד -8000 ש״ח
הרבה תודה וימים טובים ושקטים
עוזי
 

סדרה f היא החדשה יותר ומושקת בימים אלו. יש לה ממשק חדש וכמה תכונות חדשות של טלוויזיה חכמה.
 
ואם מבין נכון ככל שעולים בספרות

סדרה f היא החדשה יותר ומושקת בימים אלו. יש לה ממשק חדש וכמה תכונות חדשות של טלוויזיה חכמה.
האם הבסיס של סדרה 6 זו ה-6400 ואח״כ 6800 ולבסוף ה-6900 ...
ההבדלים ברמת ה-hz או ברמת התחכום של האפשרויות של ה ״ גברת החכמה״ ;))
כלומר שאלתי ;
האם חדות התמונה ואיכות התמונה או התחכום מול המחשב ????
שוב תודה
עוזי :בעד:
 
יש עוד כמה דגמים בסדרת 6000.
ההבדלים, בעיקר, נעוצים בעיצוב, במנגנון החלקת תנועה ואולי כמה פונקציות חכמות.
מבחינת תמונה, יש שיפורים מסויימים בניגודיות והחלקת תנועה, ממליך לך לצפות במסכים האלו בחנות ולהחליט האם זה שווה את המחיר עבורך.
 

תודה על העזרה והסבלנות יום טוב

:בעד::בעד:
יש עוד כמה דגמים בסדרת 6000.
ההבדלים, בעיקר, נעוצים בעיצוב, במנגנון החלקת תנועה ואולי כמה פונקציות חכמות.
מבחינת תמונה, יש שיפורים מסויימים בניגודיות והחלקת תנועה, ממליך לך לצפות במסכים האלו בחנות ולהחליט האם זה שווה את המחיר עבורך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור