פלזמה לא הבנתי מדוע סמסונג לא מביאה את F8500 ספינת הדגל

  • פותח הנושא פותח הנושא HDMI
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

HDMI

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
0
נקודות
0
מחיר ראלי
מסך מלא שבחים והצלחות
למה לא מביאים אותו לישראל
 

המסך הושק אתמול.
אני מאמין שיקח קצת זמן והוא יהיה בחנויות המתמחות ואצל היבואן.
קצת סבלנות.
 

תודה
זאת אחת הפלזמות האחרונות שניתן לקנות

לצערי הרב התקשרתי ליבואן ,הסברתי להם מחפש פלזמה ואיפה ניתן לקנות , כל סברי
שרק חנויות ספציפיות מוכרות מסך פלזמה

הפקידה תעקוב אחר הפרסומים בעיתונות וטלוויזיה .

זה דיי עלוב שאין אם מי לדבר בסמסונג ישראל
אני לא צריך להיתקשר ל- 10 חנויות כדי לחפש מסך יקר
ובחנויות גם עושים צחוק מעצמם יש להם אבל רק דרך קנייה בלי לראות מוצר
וזאת חנות מתמחה
 
את דגמי השנה שעברה, ניתן היה לראות בחנות של סמסונג בהרצליה, כולל הפלזמות. אני מניח שגם הדגמים החדשים יוצגו שם.
 
את דגמי השנה שעברה, ניתן היה לראות בחנות של סמסונג בהרצליה, כולל הפלזמות. אני מניח שגם הדגמים החדשים יוצגו שם.

תודה רבה , רעיון טוב
אני עדיין כועס על היבואן
בסה"כ אני בעל מסך פלזמה סמסונג , פקס , מדפסת סמסונג , סלולאר סמסונג
מחשב נייד סמסונג , כוננים סמסונג

ופעם ראשנה פניתי אליהם ויחס לא מקצועי מסמסונג
זה שאתם עזרתם לי ולא היבואן שמרוויח , לא עושה לי טוב .
 

שמחנו לעזור.
 
עבר שבוע וחצי ואין לראות את המסך F8500

משהו ראה את המסך בחנות ?

יבואן סמסונג פשוט לא יודע
 

אולי משהו יודע ,אם בטעות יש באיזה חנות , לראות מסך זה ?
 
שאלתי את אנשי סמסונג באירוע, הטלוויזיה אמורה להגיע עוד שבועיים.
 
שאלתי את אנשי סמסונג באירוע, הטלוויזיה אמורה להגיע עוד שבועיים.

תודה , ביררתי ומגיע רק 64"
ממרחק 2.7 מטר המסך גדול מידי ורואים את הפיקסלים
אני חושב שסימיליין עשו טעות שלא הביאו את 51"

מאוד חבל
 

שלום רב,
המסך ישנו בתצוגה בארמגדון בר"ג.
ממה שהבנתי מדובר בייבוא מקביל ולא ברשמי של סמליין אולם במידה ואתה מעוניין להתרשם תן קפיצה.
:בעד:
 
שלום רב,
המסך ישנו בתצוגה בארמגדון בר"ג.
ממה שהבנתי מדובר בייבוא מקביל ולא ברשמי של סמליין אולם במידה ואתה מעוניין להתרשם תן קפיצה.
:בעד:

תקרא את השרשור ,
יש להם מסך 64" שגדול מידיי למרחק 2.5 מטר
רואים את הפיקסלים
 
האם מצאת חנות עם הגודל והדגם המבוקש ?

אגב - ארמגדון מייבאים ייבוא מקומי (וגם מקבילי) .
 

האם מצאת חנות עם הגודל והדגם המבוקש ?אגב - ארמגדון מייבאים ייבוא מקומי (וגם מקבילי) .
לא , חיפשתי ואף אחד לא יביא 51" כיוון שלא מביא רווחים גבוהים אני מאוד כועס על סמיליין , עשו יום עיון נהדר צריך אולי לשקול את פנסוניק VT60 לראות אם מתקרבת ל- סמסונג F8500 בחדר תצוגה ,
ממש כועס על היבוא בישראל

VT50 לא מתקרבת לסמסונג 8500
 


תודה לך
קראתי עליהם ,עד שלא נראה לא נדע
אני חייב לומר F8500 נראה פנטסטי ,VT50 נראה קטן באיכות לידה בארמגדון

לכן אני לא יודע אם VT60 יהיה טוב יותר מסמסונג
חבל מאוד שפנסוניק לא מביאים את ZT60 ספינת הדגל
 

בארמגדון , הטלוויזיות האלו הוצגו בסביבה מוארת או חשוכה ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור