ronnyb
עוסק בתחום
- הודעות
- 571
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
גם אם ההקלטה המקורית היא אנאלוגית, אפשר ע"י A/D יחיד להפוך אותה למשהו סופר-קרוב שהוא דיגיטאלי.
את ההמרה הבודדת אפשר לעשות על המאסטר האנאלוגי המוכן (AAD), ואפשר לעשות על כל אחד מקטעי ההקלטה המקוריים בנפרד, ולעשות עריכה ומיקסינג כבר בדומיין הדיגיטאלי (ADD), שאז יש מצב שההמרה לדיגיטאל תכניס אפילו פחות עיוותים (=שוני מהמקור) מאשר ההעתקות הנדרשות לצורך עריכה ומיקיסנג אנאלוגיים.
יפה! מסכים איתך לחלוטין!!
ולכן אני כרגע במצב של שינוי "תפיסה" בקשר למערכת שלי, שנבנתה מתוך הרדיפה אחרי ה"נאמנות למקור", בעיקר בדרך של קניית הציוד המדוייק שנמצא באולפנים המובילים למוסיקה קלאסית, מתוך ההנחה שהטכנאים והמפיקים מכוונים לפי זה את ההקלטות והמיקסים, והם הייחידים שלהם יש הזדמנות להשוות את הסאונד המתקבל לצלילים שהיו במקור במרחב ההקלטה.
כעת אני מתחיל לרדת מהמירדף הטיפשי הזה, ומתכוון ללכת לפי "נעים לאוזן", בלי המגבלה של "נכון" / "אמיתי", ובלי לנסות "לשחזר" דברים באמצעות הקלטות שלא נועדו בכלל לשמר את המקור המדוייק אלא להישמע טוב/מרשים (למשל ע"י שימוש ב-multi-miking).
........
עמיר
עמיר,יישר כח, ...... כל הכבוד על הפתיחות שלך לשקול דברים מחדש.וגם על הנכונות שלך להפוך את התנסותך
ושינוי דעותיך לנחלת כלל הגולשים....זה ממש דבר שלא כל אדם מסוגל לו.
לארייה,המרות מדומיין אנלוגי על ידי יצרת מסטר דיגטלי חדש(ADD) ,נשמעות דרך כלל יותר מפורטות משמוש במסטר האנלוגי כדי ליצור ממנו באופן ישיר העברה לדומיין דיגיטלי(AAD).