LCD או פלזמה בחירת טלוויזיה בגודל 55 - מרחק צפייה 4 מטר, תקציב 9-10 אלף

  • פותח הנושא פותח הנושא ject
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ject

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, אני רוצה לבחור לחדר טלוויזיה בגודל 55 בתקציב של עד 9 אלף(חריגה של 1000) .
מרחק צפייה: 4 מטר אולי קצת יותר.

שימוש : בעיקר סרטים HD ומשחקים. פה ושם קצת SD.
התאורה בחדר מצוינת, יש ווילונות, ויש דימר ככה שאני יכול ליצור איזה תאורה שאני רוצה.
עדיף פלזמה או LED?
התלבטויות כרגע : LG 55LM620Y . samsung es6200.
3D חשוב.
רוצה לדעת מה היתרונות,חסרונות של כול אחד פחות או יותר, תודה.

עוד שאלה, האם ה lg620Y הוא בעצם LG6200?
 

נערך לאחרונה ב:
620 הוא דגם חדש יותר ביחס ל-6200.
הסמסונג וה- LG מתחרים האחד בשני, לסמסונג יש שחורים טובים יותר, ל- LG יש תלת מימד עם משקפיים פאסיביים (מומלץ לקרוא מה ההבדל בין תלת מימד פאסיבי ואקטיבי).
אתה צריך ללכת לחנות ולבקש להשוות בעיניים בין השניים, לראות את אופי התמונה של כל אחד מהמסכים, לבקש גם לצפות בערוצים 2 או 10 ולא רק ב- HD.
 
האם יש עוד דגמים ספציפים שאתה ממצליץ לי לבדוק?
האם פלזמה תהיה אפילו אפשרות טובה יותר משני אלו ? (בחדר שלי יש תאורה מצוינת, דימר.)

מצטער על החפירה אבל 620Y זה בעצם 620T האמריקאי?
 
נערך לאחרונה ב:
620T נמכר באנגליה, כך שזה לא דגם אמריקאי.
מה חשוב לך במסך טלוויזיה?
 

620T נמכר באנגליה, כך שזה לא דגם אמריקאי.
מה חשוב לך במסך טלוויזיה?

בעיקר איכות צפייה בHD(וגם 3D), אני אחבר את הטלווזיה גם למחשב לצורך צפייה בתכנים באיכות HD , 3D.
אופציות הSMART חשובות אבל פחות מהנזכר למעלה^ וזה בגלל שאני יחבר את המחשב לטלוויזיה חוץ מהממיר YES HD.
אז בעיקר איכות צפייה,זה הפרמטר החשוב.
 
לסמסונג יש שחור טוב יותר בתמונה, ל- LG יש אופי צבעים שונה, אתה צריך לצפות בשתיהן ולהחליט מה אוהב יותר.
בתלת מימד, סמסונג משתמשת במשקפיים אקטיביים, LG בפאסיביים.
 
לסמסונג יש שחור טוב יותר בתמונה, ל- LG יש אופי צבעים שונה, אתה צריך לצפות בשתיהן ולהחליט מה אוהב יותר.
בתלת מימד, סמסונג משתמשת במשקפיים אקטיביים, LG בפאסיביים.

ראיתי שה 55es6200 עולה 8400 לא דרך יבואן רשמי, וכ-11 אלף לפחות דרך היבואן הרשמי.
האם באמת שווה ההבדל המשמעותי הזה? כי קשה להוציא את העוד 3 אלף האלו במיוחד שאני מתכן לקנות משהו אחר בכסף הנוסף הזה.
 

לי יש שאלה דומה...
אני מתלבט לגבי סוג הטלוויזיה לסלון. אמרו לי שלא כדאי ללכת על פלזמה ועדיף לבחור בטלוויזית LED מבחינת איכות הצפייה. אז כנראה שאלך על זה אבל אני מתלבט לגבי דגם וחברה- בכללי אני אוהב את LG ויש לי לא מעט מכשירים בבית של החברה הזאת אבל גם טושיבה ידועים באיכות שלהם. מה לגבי סוני? הנה כמה דגמים אופציונליים
http://www.21.tv/cn-952017/טלויזיות_LED
האם למישהו המלצה על חברה ודגם שכדאי ללכת עליו? (בואו לא נגזים במחיר. צריך בסביבות 40")
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור