האים התלת מימד מת ??

  • פותח הנושא פותח הנושא danistar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
2013-01-10 16-33-04.jpgקראתי במאמר בעיתון שבשקט בשקט החברות הגדולות הרגו את טכנולוגית התלת מימד וזנחו אותה כשהבינו שהיא כבר לא תהיה MAIN STREAM . מישהו יכול לפרט יותר ?? האים זה אומר שלא כדאי להשקיע יותר בציוד תלת מימד ?? האים הדור הבא של הטלוויזות לא יתמוך בתלת מימד ??
 

תמונות מצורפות

  • 2013-01-10 16-33-04.jpg
    2013-01-10 16-33-04.jpg
    KB 158.4 · צפיות: 632
שטויות
תלת מימד חי ונושם ומשתפר
כל מסך מגיע עם תלת מימד
 
שטויות
תלת מימד חי ונושם ומשתפר
כל מסך מגיע עם תלת מימד
תגיד לי יש לך בעיה בהבנת הנקרא?! כתוב בכתבה במפורש שבתערוכה של 2013 שהיצרניות לאאא [/B הציגו דגמים חדשים של תלת מימד והם חשבו שזה יעבוד אבל ויתרו.
] אז לפני שאתה נותן למישהו עצה, בעצם עזוב אל תתן עזרה לאך אחד כולם יודעים שבטאכלס התלת מימד עדיין לא בשל מספיק בכדי להשקיע ופשוט למי שלא יכול לחכות אז יש, אז אחי חאלס.
 
צפה בקובץ המצורף 13148קראתי במאמר בעיתון שבשקט בשקט החברות הגדולות הרגו את טכנולוגית התלת מימד וזנחו אותה כשהבינו שהיא כבר לא תהיה MAIN STREAM . מישהו יכול לפרט יותר ?? האים זה אומר שלא כדאי להשקיע יותר בציוד תלת מימד ?? האים הדור הבא של הטלוויזות לא יתמוך בתלת מימד ??
עצה שלי יש לך שתי אפשרויות: 1) אתה יכול באמת להקיעה כסף על תלת מימד ולהנות.
2) אתה יכול חכות אם הטלוויזיה שיש לך עכשיו ולפי הכתבה אז כדי לך לחכות כי המחירים ירדו בגללה או שתשקיעה כסף לקנות לד לפנים וזהו כי אני אישית לא חושב שכדי לקנות בלי קשר לכתבה לד תלת מימד ב3 שנים הקרובות עקב כך שזה טכנולוגיה שעדיין לא בשלה עד כדי כך שכדי להשקיע.
 

לדעתי מי שרוצה לרכוש מסך דבר ראשון שיחשוב מה הוא סוג התוכן שהוא צופה בו רוב הזמן שהאם זה הולך להשתנות
אחרי שיודעים מה סוג התוכן הזה - יש לבחור את המסך שהכי מתאים לתוכן שאתה צריך

לדעתי היום אין מספיק מקורות שמספקים תוכן 3D - אבל אם משהוא חושב אחרת ויש לו הרבה תוכן כזה, אז יש לו את התשובה שלו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור