LCD פיצול כניסות HDMI בטלויזיית LG חדשה

  • פותח הנושא פותח הנושא rancdg
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rancdg

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
התחדשתי לאחרונה בטלויזיית לד חדשה של LG
icon_razz.gif

הטלויזיה סבבה אבל התאכזבתי לגלות שיש לה רק כניסת HDMI אחת (!)
מכיוון שאני מתכנן לחבר אליה כמה סוגים של מכשירים רציתי לשאול האם קיים משהו נורמלי שמפצל את כמות כניסות הHDMI לטלויזיה.
ראיתי כל מיני מכשירים שמפצלים אות יוצא OUTPUT אבל אני מחפש פיצול INPUT, האם יש משהו מומלץ?

תודה
 

יש המון מפצלי HDMI שמגיעים עם 3 או 4 כניסות ויציאה אחת שמתחברת לכניסה בטלוויזיה.
מומלץ לרכוש אחד עם שלט, לשם הנוחות.
 
הצלחתי באמת למצוא בסוף, תודה...
 
יש המון מפצלי HDMI שמגיעים עם 3 או 4 כניסות ויציאה אחת שמתחברת לכניסה בטלוויזיה.
מומלץ לרכוש אחד עם שלט, לשם הנוחות.

הוא צריך "ממתג" \ "בורר"... לא "מפצל"...

אגב, אין דבר כזה "מפצל", נכון להגיד שהמכשיר הוא "משכפל"...
 

צודק, המונח הנכון הוא ממתג.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור