לא יודע מה לקנות מחיר המסכים סביב ה12K בטושיבה יש אחרויות ל5 שנים ובסמסונג 3 בטושיבה רואים ב3D טוב יותר ובמשקפים נוחות יותר(פסיביות ) משהו מכיר יכול להמליץ
הנה סקירה על הטושיבה http://www.trustedreviews.com/toshiba-42vl963_TV_review על סמסונג לא מצאתי שום סקירה לגבי מה שווה יותר בנושא התלת מימד אני חושב שאקטיבי עדיין יותר טוב מפסיבי ואם אתה מתעניין בטושיבה ולא יפריע לך נושא אקטיבי הייתי ממליץ לך ללכת על הטושיבה 55WL863 זה דגם מדהים שכולל את מעבד התמונה של CEVO בעל 7 ליבות וגם יכולת המרה של דו מימד לתלת מימד באיכות מצוינת ואפשר להשיג אותה סביב ה12.5 K
לא יודע מה לקנות מחיר המסכים סביב ה12K בטושיבה יש אחרויות ל5 שנים ובסמסונג 3 בטושיבה רואים ב3D טוב יותר ובמשקפים נוחות יותר(פסיביות ) משהו מכיר יכול להמליץ
אחריות ותלת מימד זה טוב אבל זה לא צריך לדעתי להוות את השיקולים המרכזיים/הראשוניים ברכישת מסך.
השאלה הראשונה - איך רואים ? TV (רגיל ו- HD)
השאלה שאחריה - אחרי שנמצא משהו ראוי - איך יראו בחדר שלך, מבחינת השתקפות/זווית צפיה,
ואח"כ- בדקת שגודל המסך מתאים ?
אחכ...
אחכ...
משקפיים..