חיבור אוזניות לטלויזיה סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא itsik30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

itsik30

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
ש לי טלויזיה lcd, בת שנה וחצי סמסונג דגם , c530 37 אינץ, יש מאחורה חיבור aoudio out רגיל של אוזניות ,ניסיתי לחבר אוזניות כמה סוגים, אבל השמיעה היא מוד חלשה, יש לי ממיר של הוט וניסיתי להגביר את הממיר למקסימום.
אבל גם זה לא עוזר יש למישהו פיתרון ? האם יש תקלה בטלויזיה או שלא הגדרתי משהו ??
אגב יש עוד יציאה מרובעת כזו digital aoudio out
מקווה שהגעתי לפורום הנכון עם השאלה שלי
איציק
 

בהגדרות המסך יש HEADPHONE VOLUME שדרכו אתה מגביר את העוצמה לאוזניות.

אגב, בספר רשום את העכבה שיציאת האוזניות יודעת לקבל, אם האוזניות שלך לא תואמות את העכבה, לא תוכל לעשות דבר ללא חיבור קדם מגבר חיצוני או מגבר אוזניות ייעודי.
 
אני לא מוצא הגדרה כזו

בהגדרות המסך יש HEADPHONE VOLUME שדרכו אתה מגביר את העוצמה לאוזניות.

אגב, בספר רשום את העכבה שיציאת האוזניות יודעת לקבל, אם האוזניות שלך לא תואמות את העכבה, לא תוכל לעשות דבר ללא חיבור קדם מגבר חיצוני או מגבר אוזניות ייעודי.

מה זה עכבה? לאילו שלא מכירים?
איזה מגבר מומלץ ?
 
איזה מגבר מומלץ ?
http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-amplifier&keyword=%ee%e2%e1%f8+%e0%e5%e6%f0%e9%e5%fa

ניסוי ותהיה , ללכת לחנויות ולבדוק על טלוויזיות +אוזניות שלך איפה שומעים הכי טוב
עם מגבר אוזניות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור