צריך את עזרתכם בבחירה- דחוף !!!

  • פותח הנושא פותח הנושא rct578
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rct578

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לחברים,
שלשום (יום שישי)הלכתי לרכוש מסך LCD, כוונתי הייתה לרכוש מסך lcd ברמה גבוהה.
לאחר שהעברתי עם בעלי החנות על הדגמים שברשותו הוא החל משכנעה אותי כי הפלזמותץ חוזרות ובגדול ועדיך לקנות פלזמה.
מאחר ואיני מבין גדול בתחום המוכר הצליח לשכנע אותי לקחת פלזמה 37" תוצרת פנסוניק דגם tg9w.
לאחר שהגעתי לביתי ראיתי שהמסך אינו מותאם HDMI וכי הרזולוצייה שלו היא 400-800 (בערך).
לפי מה שהבנתי ברזולוציה הזו לא ניתן כלל לצפות בHDMI,המוכר מתעקש כי אני אכן אוכל לראות ב-HDMI.
שאלתי אליכם האם נכון הדבר ?
שאלה נוספת היא האם כדאי לי להחליף למסך LCD 32" של LG panther, LB9R?
רוב השימוש שלי במסך הוא לטלויזיה או סוני פלייסטיישן.
אנא עזרתכם במהרה אני צריך להחליט אם להחליף מסך עוד היום
 

תוכל לצפות דרך חיבור HDMI, אבל זה לא יהיה High Definition אמיתי.

לשימוש צפיה בטלוויזיה, המסך הזה יהיה מתאים מאוד, אבל אם חשוב לך HD אז הוא פחות יתאים (גם לפלייסטיישן).
 
האם כדאי לי להשאיר אותו או להחליף למסך LCD LB9R של LG ?


תוכל לצפות דרך חיבור HDMI, אבל זה לא יהיה High Definition אמיתי.

לשימוש צפיה בטלוויזיה, המסך הזה יהיה מתאים מאוד, אבל אם חשוב לך HD אז הוא פחות יתאים (גם לפלייסטיישן).
 
מה התקציב שלך?
 

אתה צריך להחליט מה אתה מעדיף,או מה יותר חשוב לך:שידורי טלוויזייה,או סוני פלייסטישן.

כפי שנאמר פלזמה עדיפה לצפייה בשידורי טלוויזייה.

כמו כן,בדגם הזה של פנסוניק,לא תוכל לנצל את שידורי ה HD במלואם,כי הרזולוצייה של המסך נמוכה.

בתקציב כזה תוכל לרכוש LCD בגודל 32 למשל סוני P3000E,שהוא די מוצלח:
http://halalit.co.il/products/106974?ref=zap
 
הלינק שנתת לטלוויזיה של סוני קצת מוזר. המחיר שם מתאים ליבואן לא רשמי אבל נכתב שהיבואן הוא כן היבואן הרשמי (ישפאר) ושיש שלוש שנות אחריות.

זאת למרות שהמחיר הכי זול בזאפ על ידי יבואן רשמי הוא 700 שקל יותר ממה ששם. מוזר
 

זאפ זה נותן כיוון כללי.ניתן להשיג גם בפחות.

אל תשכח שזה אתר בתשלום,ויש הרבה חנויות שלא מופיעות בו.
 
יש מסך כזה בחדר שינה - כמו שאמרו כאן הוא טוב לשידורי טלוויזה, אבל הוא לא תומך הרזולציה של HD כל שהיא
המסך יכול להגיע עם ממשק HDMI ויכול להציג שידורים של HD אבל הוא יוריד את הרזולציה.

היו לי מספר מסכי LCD ולא אהבתי את התמונות שהם נתנו בשידורי טלוויזה רגילה (זה כל מה שאני רואה בחדר שינה) - לכן רכשתי את הפלזמה הזאת.

אם אתה חושב על שידורים של HD, חיבור מחשב או חיבור ל PS3 אז מסך זה יוריד את הרזולציה של המקורות האלו.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור