אני רוצה לקנות,אבל המוכר אומר לי שהיא שווה היום 20000 ,אבל מדובר ב60 אינצצר לי אבל לא הרבה. גם אני חשבתי למכור את הפיוניר "קורו" שלי (50 אינטש)
לאחר שהבנתי מה המחיר שאני יכול לקבל (אלפים בודדים) אני מעדיף
להשאיר אותה אצלי ולמצוא לה מקום אחר בבית לאחר שאקנה מסך מינימום 60/70 אינטש מתקדם.
בגדול אם תצליח לקבל משהו בסביבות ה 4/5 אלף ש"ח? תיקח בלי שאלות
נכון זה כואב -אבל אין מה לעשות גם המסך שלי עלה כמעט 20K
מה שאפשר לקבל היום מבחינת איכות תמונה וחידושים לא נותן הרבה סיכויים למסכים ביד שנייה.
בהצלחה.