LCD איך הטלויזיה?(ממש דחוף להיום)

  • פותח הנושא פותח הנושא ninja
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ninja

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אני רוצה לקנות טלויזיה לסלון,כרגע מה שהוצע לי זה ה- Toshiba 42HL833
http://www.bestelectric.co.il/Product.asp?Pid=42HL833&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=42&aff=Zap&lang=he

איך היא? כדאי ללכת עליה?

אם מישהו רוצה להמליץ על טלויזיה אחרת,אז הוא מוזמן.
חשוב שהטלויזיה תיהיה של טושיבה,ולא חורגת מ 42 אינץ.(אם זה ממש שווה אז אפשר 46)
עוד פיצ'ר חשוב,זה שהטלויזיה תוכל לקרוא סרטים MKV עם תרגום מסוג SRT.
כי אם זה לא יהיה אני מאמין שאני אצטרך לקנות DVD BLU RAY לא?

תודה לעוזרים.
 

ראית אותה במציאות? חובה להתרשם מאיכות התמונה בפועל. היא לא תומכת בכתוביות SRT עם קידוד עברית. תצטרך להוסיף סטרימר.
 
ראית אותה במציאות? חובה להתרשם מאיכות התמונה בפועל. היא לא תומכת בכתוביות SRT עם קידוד עברית. תצטרך להוסיף סטרימר.

לא עדיין לא,אני אלך בקרוב לראות,אבל לפי המפרט שיש בלינק היא נראית דיי טובה לא?
סטרימר זה קופסא כזאת שעובדת על רשת אלחוטית ומזרימה הכל מהמחשב לא?
זה משתלם בכלל לקנות דבר כזה?לא יהיו תקיעות?
 
לא עדיין לא,אני אלך בקרוב לראות,אבל לפי המפרט שיש בלינק היא נראית דיי טובה לא?
סטרימר זה קופסא כזאת שעובדת על רשת אלחוטית ומזרימה הכל מהמחשב לא?
זה משתלם בכלל לקנות דבר כזה?לא יהיו תקיעות?

בוודאי שמשתלם.
אין תקיעות, כל עוד אתה מחבר אותו לרשת קווית ולא אלחוטית.
תומך ברוב הפורמטים והכתוביות וקידודי האודיו השונים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור