LCD מסך 55, האם גדול מדי

  • פותח הנושא פותח הנושא ashel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ashel

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אורך הסלון שלי 5 מ' ברוטו בדיוק.
מרחק הצפיה יהיה בסביבות 4.60 מ'.
אני שוקל לרכוש טלוויזיה בת 55 אינטש. האם היא לא "גדולה" מדי.

לשימוש של צפיה בשידורים רגילים (HOT) קצת סרטי DVD,
בתקציב של 16-18 אלפי ש"ח, על איזו טלוויזיה הייתם ממליצים?
 

אני הייתי הולך על 50 אינץ

אורך הסלון שלי 5 מ' ברוטו בדיוק.
מרחק הצפיה יהיה בסביבות 4.60 מ'.
אני שוקל לרכוש טלוויזיה בת 55 אינטש. האם היא לא "גדולה" מדי.

לשימוש של צפיה בשידורים רגילים (HOT) קצת סרטי DVD,
בתקציב של 16-18 אלפי ש"ח, על איזו טלוויזיה הייתם ממליצים?



בתקציב כזה לך למספר חנויות מתמחות (שאין להם בחנות מיקסר/מייבש שיער/קומקום)
כוון לך את הכיסא למרחק הצפיה בבית ותבדוק.

חשוב לבדוק גם ערוצים שהם לא HD כלומר שידורים רגילים.
ערותי הילדים הם גם לא ערוצים לבדיקה מכיוון שהם מצויירים.
אח"כ בדוק ערוצי HD.
חשוב לבדוק השתקפויות. בחנויות הם דואגים שלא יהיו השתקפויות ע"י החשכת החדרים.האם זה כך בבית?

ולעניין הגודל- נסה לצפות בכדורגל פרק זמן. תראה אם זה לא מעייף את העיניים.

ולבסוף המלצה - פנסוניק-פלזמה- 50 אינץ - דגם VT30.
ישאר לך גם עודף לא קטן.
 
שלום ashel ,
[TABLE="width: 146"]
[TR]
[TD="class: xl67, width: 194, bgcolor: transparent, align: right"]ראשית, לגבי הגודל, ה- 55 עשויה להיות טיפה "גדולה" מדי עבורך ואתה יכול "להסתפק" גם ב-"47 או "50. בתקציב שנקבת, אתה יכול למצוא טלוויזיה בגודל "55 עם הרבה יותר ממה שביקשת- בטווח המחירים שלך ישנם דגמים חדשים של טלוויזיות SMART המאפשרות שיתוף תכנים, הורדת אפליקציות, משחקים ועוד. תוכל למצוא טלוויזיה שתומכת בשידורי FULL HD, עם מעבד של 100 הרץ, מספר כניסות HDMI ועוד הרבה..

מקווה שעזרתי,
אורי נציג קבוצת ח.י.
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור