מה אתם אומרים על חברת הייסנס?‬

  • פותח הנושא פותח הנושא offerbh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

offerbh

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
יש להם מבצע עם חברת yes של 2 מסכים. אני לא ממש מכירה את החברה הזו- האם כדאי לקחת סיכון ולהזמין את 2 המסכים כולל תלייה שלהם על הקיר? למישהו יש ניסיון או מכיר מישהו שיש לו ניסיון עם המבצע הזה?
 

יש לך מה לעשות עם 24" ?
 
זו חברה סינית גדולה, נמצאת היכן שהוא בדרגות כניסה ועד ל- "אמצע".
 
יש לך מה לעשות עם 24" ?

בתכלס כן- ה-24 מתמקמת באחד החדרים ואנחנו משדרגים את הטלוויזיה בסלון מ-32 ישנה ל-42 חדשה.
 

זה אומר שאל תצפי לרולס רויס, אלא למוצר שמתיימר לספק תמורה למחיר זול יחסית.
 
לא רולס רויס יותר כמו טויוטה
 

ולפי רמת התמחור שלהם הם הונדה+
 
סליחה על הבוטות.
תרשו לי להקצין את דבו של ליאור, זה גאנק!
לא טויוטה ולא הונדה, אולי סוזוקי אלטו תוצרת הודו.
קניתי זול תקבל זול.
חבל על הכסף.
 
בתכלס כן- ה-24 מתמקמת באחד החדרים ואנחנו משדרגים את הטלוויזיה בסלון מ-32 ישנה ל-42 חדשה.
לדעתי חבל. אני הייתי לוקח את ה32 שם בחדר.קונה בסכום הזה 40-42איכותית וטובה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור