פנסוניק V20 - האמנם?

  • פותח הנושא פותח הנושא Prince
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Prince

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אני עוקב כבר די הרבה זמן אחרי האתר והפורומים ומקבל מידע רב וחשוב - תודה :)
אני מעוניין לרכוש טלוויזיה חדשה לסלון (מרחק צפיה 3.5 מטר, צפיה בתכני SD של כבלים (HOT) וכן תכני HD מסטרימר. בעתיד - אני מניח שתצטרף קונסולת משחק כלשהי).
אחרי שקראתי את הביקורות המוצלחות באתר ושמעתי כל כך הרבה אנשים בפורום משבחים אותה - כבר די התקבעתי על פנסוניק 50" V20 ולאור ההוזלה במחירים לאחרונה - זו עסקה מאד משתלמת כנראה.
מצד שני הלכתי לאחרונה לחנות כדי לראות אותה לפני הקניה (כבר ראיתי אותה מספר פעמים בעבר) ומשהו לא נראה לי טוב. פתאום היא נראתה חיוורת ויחסית חשוכה (במיוחד בחנות מוארת באור יום מבחוץ ובמיוחד ליד דגמי LED חדשים יחסית).
חיפשתי ביקורות בחו"ל על הטלוויזיה הזו ונראה שבחו"ל לא שותפים כל כך להתלהבות הרבה שיש בארץ לדגם הזה. האם זה הגיוני בעיניכם?
גודל הטלוויזיה (50) מתאים לי בול ולכן גם השיקול של לעבור לטלוויזיית LED או LCD לא כל כך רלוונטי מבחינתי (הקפיצה ל - 55 כבר גדולה לי מידי). לאור הנתונים הללו, וגם לאור ירידת המחירים, אני שוקל לרכוש את ה - VT20 (לא בגלל יכולות התלת מימד אלא כי אני מבין שאיכות התמונה גם בדו מימד טובה מה - V20).
מה אתם אומרים? האם התוספת במחיר (כ - 4000 ש"ח) שווה את השיפור באיכות התמונה?
אני אשמח לתגובה מהירה - אני כבר ממש רוצה לרכוש ולסיים את העניין... :מבולבל:
 

שרואים בחנות אז כמו שמשהו כתב כאן, מכוונים את הטלויזיות לפי מה שהמוכר רוצה שיקנו או שפשוט לא נתנו את הדעת ולא כוונו נכון או שלקוח שיחק בכיוון ...
יש ב V20 מצבי הארה כגון NORMAL, MOVIE, GAMES
וכו.. או כיוון ידני, הכיונים בעצם שולטים על ההארה במסך וגם כיווני צבעים,
לי יש את ה V20 שקניתי לפני מספר חודשים וזה לאחר מחקר...
לא תמצא טלויזיה טובה יותר ל 50 אינץ, גם באיכות המסך וגם בשידורי SD
שנראים על המסך כמעט כמו HD ( ע"י אינטרפולציה והחלקה)
לא הייתי משקיע סכום נוסף ב VT לתלת מימד על מנת לראות שני סרטים וחצי שיש בשוק...
 
ה V20 היא עולם בפני עצמו , אין היום בארץ מסך בגודל הזה ברמה הזאת . בקשר לתלת מימד , לדעתי לא שווה עדיין את ההפרש במחיר .

מתי גם תלמד שהחנויות לא אוביקטיביות והכיול של המכשירים לא זהה , הם עשים בכוונה כדי למכור דגמים מסויימים . מה שכן הפאזמה דורשת חושך , בחדר חשוך אין לפלאזמהבכלל ולפנסוניק V20 בפרט שום מתחרים מבחינ תהקונטראס , עומק הצבעים , החדות והריאליות של התמונה . כמובן ששידורי SD נראים הכי טוב בפלאמ ה.
 
תודה רבה על התשובות!
Arix - ניסיתי את הטלוויזיה בכל מיני מצבי תמונה וגם בכיוון ידני. עדיין לא הצלחתי להגיע לרמת הקונטרסט ובטח לא לרמת ההארה של טלוויזיות LED שהיו בסביבה (ספציפית מול הסוני EX500 55"). התמונה עדיין נשארה חיוורת ו"אפורה" יחסית. אני לא כל כך מבין לאן נעלמו השחורים שכולם מדברים עליהם (ושראיתי גם בתצוגות אחרות). יכול להיות שזה בגלל שיש בחנות תאורת אור יום חזקה מכניסת החנות? גם אצלי בבית יש תאורה חזקה יחסית מהחלון במהלך היום...
דרך אגב - החנות היתה חנות די מקצועית ומומלצת בפורומים השונים (כולל הפורום הזה).

danistar - שלא תבין אותי לא נכון - אני הייתי נעול על ה - V20, אבל השילוב של התצוגה והביקורות בחו"ל גרמו לי לחשוב מחדש על כל העניין. כמו שכתבתי, כלל הפרמטרים שדיברת עליהם (חדות, קונטרסט, רוויית צבעים וכו') נראו לי מאד לא טוב בתצוגה ההיא.

לגבי השדרוג ל - VT20, ברור לי שתוכן תלת מימד לא יהיה לי זמין בזמן הקרוב. מה שהייתי מעוניין לדעת זה האם יהיה שיפור משמעותי באיכות התמונה ב - 2D יחסית ל - V20 והאם זה שווה את המחיר (אני יודע שזה סובייקטיבי :)).
 

והביקורות בחו"ל ?? איזה ביקורת ?? חבר טוב שלי לעבודה קנה אחת כזאת לפני חודש במחיר מדהים באמת ומאז הוא לא מפסיק לחייך . תשמע אני לא יודע איזה ביקורות רעות יכולים לתת על פנסוניק V20...

וכמו שאני אמרתי לך , כנראה מי שהציג לך לא רוצה למכור לך פנסוניק אלה משהו אחר , אל תשכח שלכל רשת יש את מותג הבית שלה והיא תעשה הכל כדי למכור אותו על חשבון האחרים , טריקים לא חסרים .

אני יכול להעיד על עצמי , יש לי את ה 50PY800 הדגם הקודם ל V10 ואני לא מפסיק להתמוגג מכל רגע איתו .
 
לגבי השדרוג ל - VT20, ברור לי שתוכן תלת מימד לא יהיה לי זמין בזמן הקרוב. מה שהייתי מעוניין לדעת זה האם יהיה שיפור משמעותי

הVT מציע יכולות כיויול רבות יותר מעבד ודיו חזק יותר ויכולת שחור טובות יותר
VT נחשב עדין למסך הפרמיום של פנסוניק בארץ עד שיבוא הVT 30

הV20 הוא מסך מציון בעל היכולת הבאות:

1. שידורי SD מרשמים שנרים לעיתים כמו HD
2.יכולת כוויול רחות יותר משל אחותה הקטנה הV10
3.פאנל נגד השתקפות זהה לV10 רק שהגוון של המסך אפרפר ולא ירוק
4. יכולת שחור טובות מאוד
5. מעבד תמונה ודיו טוב מאוד ומשוכלל
6. יכולת סקיפ
7. חיבור לאיטרנט
8. כניסית USB HD
9.פאנל המושבח של פנסוניק הממשיכה של פיונור קורו
10.מנגנון חדש להחלקת תנועה בשם
10.24p Smooth Film שמשפר את התנועה מהנגנון הקודום ופועל נהדר

סיכום: המסך הוא מסך נהדר בעל יכולת כיוויול נהדרות למשתמש התחיל והמתקדם
בעל פקצרים ברמה גבוה איכות תמונה מדהימה בSD
ובHD
מעבד תמונה ודיו חזק קיצור חלום של מסך

אני ממליץ בחום עליו הוא קיבל בקורת מציוניות בארץ ובעולם ונחשב לאחד המסכים המציונים ביותר לרמת תעולת תקציב שלהם
בהצלחה
 
<נערך>

לדגם הזה אין BLACK FILTER PRO בהשוואה לדגם מאירופה ׁTCP50V20

<נערך>


את כל ההבדלים אפשר לראות באתרים האלו (של היצרן)

http://www.panasonic.ae/EN/Pages/TH-P50V20.aspx


http://www.panasonic.co.uk/html/en_...sma+TV/TX-P50V20B/Overview/4916214/index.html
 

נערך לאחרונה ע"י מנהל:
ה- V20 יהיה פחות מרשים בתנאי אור חזק בחדר - עם אור חזק מבחוץ.
התמונה תהיה חיוורת יותר והשחור לא יהיה אידאלי.
הוא יראה במיטבו בתאורה חלשה יותר.
 
Shark,
אני לא כל כך מצליח להבין לאיזה פילטר אתה מתכוון בהשוואה.
מבחינת הפאנל, ההבדלים שהצלחתי למצוא הם:
בנתוני הקונטראסט - באירופאי מציינים מפורשות שמדובר ב - Infinite Black Pro. במזרח תיכוני לא כתוב מפורשות אבל מצויין אותו נתון קונטראסט.
משום מה באירופאי כתוב שיש THX ובמזרח תיכוני אין, למרות שלדעתי ב - V20 אין מצב THX מפורש ב - V20 (או שאני טועה?).

בכל מקרה, להבנתי ההבדלים העיקריים בין דגמים הנמכרים באיזורים שונים בעולם הינם בעיקר באפשרויות החיבור השונות (לדוגמא - SCART - כן/לא), אספקת המתח, הטיונר (למשל DVBT - כן/לא) וכן תכני אינטרנט כאלה ואחרים. קשה לי להאמין שהם משנים דברים פנימיים כמו פילטר בפאנל (למרות שראינו דברים כאלה בסמסונג למשל - לפחות לפי השמועות... :)).

ליאור - האם תוכל להגיב לנושא? האם יש הבדלים משמעותיים בדגמים הנמכרים באיזורים גיאוגרפיים שונים (במקרה של פנסוניק)? מה דעתך לגבי ההבדל באיכות התמונה (2D) בין ה - V20 ל - VT20?

תודה לכל המגיבים!
 
היות ו- SHARK הוא עוסק מסחרי בתחום, אז חלות עליו מגבלות התבטאות כאן, בהתאם לתקנון הפורום.
לשאלתך, אכן יכול להיות מצב בו יש שינוי בפילטר בין דגמים של איזורים גאוגרפיים שונים.
בדגם שמיובא לכאן, אין מצב THX, מצד שני, אפשרויות הכיול המתקדמות יספקו לך אפשרויות כוונון רבות.
יכול להיות הבדל באיכות התמונה מול VT20, אבל רק אתה יכול להגיד האם הוא שווה עבורך את ההפרש במחיר בין הדגמים.
 

הבדלים בין פנסוניק V20
לVT20
היא ביכולת השחורים
מעבד תמונה ודיו
ויכולת התלת מימיד
אין מה להשוות VT הוא מסך פרמיום לכול דבר ועכשיו מחלפו הVT30
הנהדר שדגם בו יש שיפור ניכר לעין
 
אני קורא חלק מההודעות ושואל את עצמי האם אותם מגיבים ניזונים אך ורק מביקורות שהם קוראים ברשת הוא שראו את המסך ב"עולם האמיתי"
כבעל V20 מאוכזב אני יכול להגיד לך שהדגם הקודם (V10) - עולה עליו כמעט בכל ההיבטים.
SD מאוד מאכזב על הטלוויזיה וגם תכני HD ניראים הרבה יותר טוב ב V10 (מי שמעוניין אני מוכן להחליף טלוויזיות).
שלא תבין, למרות הכל המסך סה"כ טוב, לדעתי מתומחר גבוה ממה שהוא שווה בפועל.חבל שפנסאוניק שיחררו דגם שכביכול אמור להיות יותר מתקדם רק שבפועל הם חזור שנה שנתיים לאחור.
 
matan148 - האם ראית את ה VT30 בתצוגה? מאיכן הידע על השיפור באיכות התצוגה? ביקורות ברשת?
 

אני קורא חלק מההודעות ושואל את עצמי האם אותם מגיבים ניזונים אך ורק מביקורות שהם קוראים ברשת הוא שראו את המסך ב"עולם האמיתי"
כבעל V20 מאוכזב אני יכול להגיד לך שהדגם הקודם (V10) - עולה עליו כמעט בכל ההיבטים.
SD מאוד מאכזב על הטלוויזיה וגם תכני HD ניראים הרבה יותר טוב ב V10 (מי שמעוניין אני מוכן להחליף טלוויזיות).
שלא תבין, למרות הכל המסך סה"כ טוב, לדעתי מתומחר גבוה ממה שהוא שווה בפועל.חבל שפנסאוניק שיחררו דגם שכביכול אמור להיות יותר מתקדם רק שבפועל הם חזור שנה שנתיים לאחור.
האם לידיעתכם מחירי המסכים הללו בזאפ עדכניים ? אם לא, אודה על מחירים כאלו, אם אפשר כמובן. תודה.
 
matan148 - האם ראית את ה VT30 בתצוגה? מאיכן הידע על השיפור באיכות התצוגה? ביקורות ברשת?
אכן ראיתיי בקרות ברשת המסך אינו הגיע עדין לארץ וגם לD8000
אבל המבקרים משבחים אותו ומצינים את יכולתיו החדשים אני מקווה שלא נתכזב
 
Shark,
אני לא כל כך מצליח להבין לאיזה פילטר אתה מתכוון בהשוואה.
מבחינת הפאנל, ההבדלים שהצלחתי למצוא הם:
בנתוני הקונטראסט - באירופאי מציינים מפורשות שמדובר ב - Infinite Black Pro. במזרח תיכוני לא כתוב מפורשות אבל מצויין אותו נתון קונטראסט.
משום מה באירופאי כתוב שיש THX ובמזרח תיכוני אין, למרות שלדעתי ב - V20 אין מצב THX מפורש ב - V20 (או שאני טועה?).

בכל מקרה, להבנתי ההבדלים העיקריים בין דגמים הנמכרים באיזורים שונים בעולם הינם בעיקר באפשרויות החיבור השונות (לדוגמא - SCART - כן/לא), אספקת המתח, הטיונר (למשל DVBT - כן/לא) וכן תכני אינטרנט כאלה ואחרים. קשה לי להאמין שהם משנים דברים פנימיים כמו פילטר בפאנל (למרות שראינו דברים כאלה בסמסונג למשל - לפחות לפי השמועות... :)).

ליאור - האם תוכל להגיב לנושא? האם יש הבדלים משמעותיים בדגמים הנמכרים באיזורים גיאוגרפיים שונים (במקרה של פנסוניק)? מה דעתך לגבי ההבדל באיכות התמונה (2D) בין ה - V20 ל - VT20?

תודה לכל המגיבים!


נתוני הקונטראסט אינם זהים . רק בדגם מאירופה וארה"ב רשום NATIVE
*רק בדגם מארה"ב יש הגנה מפני צריבה PIXEL ORBITER .
 

האם לידיעתכם מחירי המסכים הללו בזאפ עדכניים ? אם לא, אודה על מחירים כאלו, אם אפשר כמובן. תודה.

המחירים בזאפ רחוקים מלהיות עדכניים. 50" V20 נמכרת היום בקצת פחות מ - 9000 ש"ח.
 
נתוני הקונטראסט אינם זהים . רק בדגם מאירופה וארה"ב רשום NATIVE
*רק בדגם מארה"ב יש הגנה מפני צריבה PIXEL ORBITER .

אוקי,
אני חייב לומר שאני לא מבין את האינטרס של פנסוניק. נראה לי שזה עולה להם יותר לשמר הבדלים כאלה משמעותיים בין איזורים שונים בעולם (עלות פס הייצור מתייקרת פלאים במקרים כאלה). מה גם שחלק מההבדלים האלה לא ממש עוזרים לי כי אני לא אקנה את הדגם האמריקאי כנראה (shocked)
האם אתה מודע להבדלים כאלה גם ב - VT20?
 
אני קורא חלק מההודעות ושואל את עצמי האם אותם מגיבים ניזונים אך ורק מביקורות שהם קוראים ברשת הוא שראו את המסך ב"עולם האמיתי"
כבעל V20 מאוכזב אני יכול להגיד לך שהדגם הקודם (V10) - עולה עליו כמעט בכל ההיבטים.
SD מאוד מאכזב על הטלוויזיה וגם תכני HD ניראים הרבה יותר טוב ב V10 (מי שמעוניין אני מוכן להחליף טלוויזיות).
שלא תבין, למרות הכל המסך סה"כ טוב, לדעתי מתומחר גבוה ממה שהוא שווה בפועל.חבל שפנסאוניק שיחררו דגם שכביכול אמור להיות יותר מתקדם רק שבפועל הם חזור שנה שנתיים לאחור.

שמע - אני חייב לומר שראיתי את ה V20 בכמה תצוגות וברובן היא נראתה מעולה. ראיתי אותה גם בהשוואה ל - V10 ואין מה להשוות (במיוחד בבהירות הלבנים - ה - V20 טובה בהרבה). במקום אחד (עם הרבה אור מבחוץ אני חייב לומר) זה נראה ממש רע...
 

נתוני הקונטראסט אינם זהים . רק בדגם מאירופה וארה"ב רשום NATIVE

אין דבר כזה מסך בלי NATIVE CONTRAST, אולי זה לא רשום בדפים שם, אבל חייב להופיע היכן שהוא.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור