חיבור ממיר עידן + למסך מארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא menimen
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

menimen

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי מסך של סוני מארה"ב
בניסיון חיבור של ממיר טלויזיה לקליטת שידורי עידן+ יש בעיה
אם אני מחבר דרך HDMI שומעים רק קול וכתוב על המסך Unsupported signal
אם אני מחבר דרך Component מתקבלת תמונה בשחור לבן אשר מרוחה בצורה מוזרה כלפי מטה במסך

בדקתי את מפרט הממיר באינטרנט ומצוין שם בפירוש שהמכשיר תומך ב-NTSC

מה יכולה להיות הבעיה?
 

הבעיה היא שבארץ שיטת השידור הינה PAL ולא NTSC
 
זה שהוא תומך בשניהם לא אומר שהוא יודע לעשות המרה משיטה אחת לשנייה. הפתרון לבעיה שלך היא לקנות טרנסקודר
 

זה שהוא תומך בשניהם לא אומר שהוא יודע לעשות המרה משיטה אחת לשנייה. הפתרון לבעיה שלך היא לקנות טרנסקודר

מה מי? אשמח להסבר

איך אני יכול לראות את ערוצי עידן במסך שלי?
 
זה שהממיר של עדן תומך בשתי שיטות השידור, זה לא אומר שהוא יודע להמיר את האות משיטה אחת לשנייה. וכדי שתוכל לראות את ערוצי עדן, אתה צריך לקנות מה שנקרא טרנסקודר שהוא בעצם ממיר הממיר את האות מ PAL ל NTSC.
 
אוקי הבעיה נפתרה

אני חשבתי שהמכשיר מזהה לבדד את שיטת השידור ומסתבר שהייתי צריך לשחק בהגדרות
עכשיו זה עובד
תודה לכל אלה שניסו לעזור
פאדי זה עובד בלי טרנסקודר בכל אופן תודה על ניסיון העזרה

:)
 

נערך לאחרונה ב:
אני שמח שזה הסתדר בסוף. תהנה :)
 
]קליטת תחנות הרדיו בעידן+

האם מישהו יודע איך קולטים / באיזה ערוץ דרך הממיר שבמכשיר הטלוויזיה? האם יש בארץ מקלטי רדיו דיגיטליים שקולטים?
האם רדיו דיגיטלי כזה שארכוש בארה"ב יקלוט גם בארץ?

VENTU
 
זה שהממיר של עדן תומך בשתי שיטות השידור, זה לא אומר שהוא יודע להמיר את האות משיטה אחת לשנייה. וכדי שתוכל לראות את ערוצי עדן, אתה צריך לקנות מה שנקרא טרנסקודר שהוא בעצם ממיר הממיר את האות מ PAL ל NTSC.

אם הוא תומך הוא גם יודע להעביר... זה רק עניין של הגדרות המוצא.
יש הרבה מכשירים שבהגדרות ניתן לשנות מPAL לNTSC ולפעמים זה רשום כ525System ו625System.
 

אפשר לדעת באיזה ממיר מדובר? יש לי טלויזיה מארה"ב ואני לא מוצא ממירים שתומכים ב - NTSC בארץ
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור