זקוק לעזרתכם - לא מצליח לשמוע טלויזיה דרך הרמקולים שמחוברים לרסיבר

  • פותח הנושא פותח הנושא eran3185
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eran3185

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
קניתי טלויזיה של טושיבה מדגם AV650 .
הבעיה: לאחר שאני מחבר את כל הכבלים לש הקולנוע בייתי , אני לא מצליח לשמוע את הטלויזיה דרך הרמקולים של הרסיבר
אגב - בטלויזיה הקודמת שלי - טושיבה בומבה , לא היתה כל בעיה כזאת



האם אין חיבור מתאים ? האם יש דרך לעקוף זאת ?
 

האם חיברת את הממיר ישירות לרסיבר?
 
אין לי ממיר
מחובר דרך אנטנה על הגג
הרסיבר מחובר לטלויזיה ומצד שני ל DVD
 
אין לי ממיר
מחובר דרך אנטנה על הגג
הרסיבר מחובר לטלויזיה ומצד שני ל DVD

איזה אנטנה?
אם זו אנטנה מלווין אז צריך להיות ממיר.
אם זו אנטנה של פעם אז בסוף החודש מפסיקים את השידורים האנלוגיים ותוכל לתלות כביסה על האנטנה כי לא תוכל להשתמש בה יותר בייעוד המקורי שלה...(בהנחה שמדובר באנטנה לקליטת שידורים מישראל).

ארז
 

נערך לאחרונה ב:
תגובה

ואז אפשר לעבור לעידן+ ויהיה ממיר
ואיך אפשר לחבר ?
 
יש לך יציאת אודיו מהטלוויזיה?
אתה מחבר אותה לרסיבר באחת הכניסות, בוחר אותה לשמיעה ועדיין לא שומע?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור