כי סאמסונג הכניסו בה המון חוכמה, ותראה כמה דברים מציינים שהיא יכולה לעשות.
לגבי הפיליפס עליך לברר מה היא יכולה לעשות כי לפי מה שמפרסמים זה כלום.
כי הסאמסונג יותר גדולה.
כי את הפיליפס מציגים כל מרכולי החשמל.
כי את הסאמסונג תוכל למצוא גם בחנויות של אודיו, שלא מוכרות מכונות כביסה וקומקומים.
תבדוק גם נושא ה- 3D אבל רק אם זה חשוב לך.
האם שינית כיוון ואתה מוכן היום לצפיה במוסיקה ולא רק שמיעה? אני בהחלט ממליץ לנסות את החוויה של הופעות בבלו ריי עם מערכת טובה ורמקולים רב ערוצי, יש כיום הקלטות שמטאטאות את הסטריאו לכל הרוחות.