LCD- קניתי טלוויזיה של LG ולא מרוצה...

  • פותח הנושא פותח הנושא huh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

huh

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
היי שלום לכולם.
השבוע קניתי טלוויזיה של LG 32 FULL HD
הדגם הוא LD460

הטלוויזיה היא פול HD כמו שרשמתי למעלה...
יש לי בבית ממיר רגיל של YES
ואני לא מתכנן כרגע לקנות את הממיר HD כי YES רוצה הרבה כסף... 60 שקל לחודש על הממיר.

מה שמטריד אותי שלא רואים טוב את הערוצים הרגילים...(ערוץ 10 ערוץ 22 ערוץ 24 וכל השאר...)
בעצם לא רואים תמונה חלקה..אלא מטושטש כזה עם נקודות מעצבנות...
מי מה שהבנתי פחות או יותר זה בגלל שהיא פול HD , והיא בטכנולוגיה גבוהה...
והערוצים הרגילים שהממיר של YES משדר הם בפורמט נמוך של 300p-400p


הם זאתי הסיבה? אפשר לעשות משהו? מישהו ממליץ מה לעשות...?
תודה.
 

שלום וברוך הבא.

איך חיברת את הממיר למסך?
הכוונה היא לאיכות החיבור - קומפוזיט, S-VIDEO או RGB ?
מה הדגם של הממיר שיש לך?

ארז
 
אין הרבה מה לעשות...
אפשר לחבר את המסך עם כבל RG59 שהכי מתאים לשידור וידאו COMPOSITE או להתחבר לערוצי הHD.

רזולוציית המסך והרזולוציית הממיר לא תואמות והמסך למעשה מבצע UPSCALE (מתיחה דיגיטאלית). אין מכשיר בעולם שיודע לקחת תמונה ולהפוך אותה לגדולה באותה איכות...
 
jexy ,

אתה לא חושב שאם הוא מחובר כעת בקומפוזיט אז חיבור RGB יהיה הרבה יותר טוב?
זה לעולם לא יהיה ברמה של HD אבל יהיה נסבל....

ארז
 

אני לא מכיר חיבור RGB...
RGB זו שיטת שידור, מסכים אשר יש להם תמיכה בשיטה זו ישנו מחבר SCART אשר תומך בRGBS.
אם אתה מכיר את המסך (לא בטוח שאתה מכיר ויזואלית), אין לו חיבור SCART ולמעשה הוא מוגבל בכניסות בכללי...
אפשר לחבר את הממיר בשלוש דרכים:
1: כבל RG59 (COMPOSITE)
2: מקודד מיציאת SCART של הממיר עם הגדרת RGBS לCOMPONENT
3: לנצל את יכולתו של המסך ולהתחבר לשידורי הHD.
 
מממ...הטלוויזיה מחוברת מהממיר לטלוויזיה עם הכבל עם ה 3 הפינים הצבעוניים.
אדום צהוב ולבן

לגביי הדגם של הממיר- זה הממיר הרגיל של YES רק בקטן... לא כמו הענקיים של פעם
 
מממ...הטלוויזיה מחוברת מהממיר לטלוויזיה עם הכבל עם ה 3 הפינים הצבעוניים.
אדום צהוב ולבן

לגביי הדגם של הממיר- זה הממיר הרגיל של YES רק בקטן... לא כמו הענקיים של פעם

כפי שאמרתי, אין הרבה מה לעשות...
אפשר לנסות להחליף את הכבל הצהוב בכבל מסוכך RG59 בתקווה לשיפור בתמונה (שוב, לא בטוח שיהיה כי המקור עצמו אינו איכותי מספיק)
 

הבנתי...

שאלה,במידה והחלטתי להזמין את הממיר HD
הערוצים הרגילים-10 22 24 וכל השאר... ייראו כמו שצריך-חלק ונקי או עדיין מטושטש כזה עם נקודות?
כמו שרואים עכשיו בממיר הרגיל
 
ממיר הHD לא ישפר את הערוצים 24 ואחרים מסיבה פשוטה:
הממיר תומך ומפענח mpeg 4.
פיתרון לראות את הערוצים הרגילים בצורה מעולה -סבירה רק טלוויזיות עם מנגנון החלקה ומעבד תמונה מצוין כמו של חברת סמסונג.
בLG שום ממיר מכל סוג ותצורת חיבורים לא יכפר על איכות הביצוע והגמר של מהנדסי LG
שאין סיכוי שיאפילו בעשור הקרוב על סמסונג.
וכמובן פלזמות שכל השדורים של יס נראים בממיר רגיל חלק ויפה.
לי יש פלזמה האייאר 32 שהפסיקו לשווק אבל זה משהו אדיר לצפות בערוץ 24 בצורה חלקה או ערוץ 55.
הרזולוציה הנמוכה בפלזמה פה היא ברכה לאיכות השידור בארץ מכיוון שהטלויזיה לא צריכה לייצר מידע ולא מתקבלת תמונה גרעינית ולא חלקה כמו ב-LCD.
 
נערך לאחרונה ב:
מממ...הטלוויזיה מחוברת מהממיר לטלוויזיה עם הכבל עם ה 3 הפינים הצבעוניים.
אדום צהוב ולבן

לגביי הדגם של הממיר- זה הממיר הרגיל של YES רק בקטן... לא כמו הענקיים של פעם

מרחב האפשרויות שלך לא גדול.
תבדוק אם הממיר שיש לך מוציא RGB דרך ה SCART שלו. אם לא, אתה יכול לבקש להחליף אותו.
אם כן, אתה יכול לרכוש טרנסקודר (שעולה חדש כ 400 ש"ח ומן הסתם יש כאלה שמוכרים אותו ביד 2 בחצי מחיר לאחר שעברו לממיר HD )שממיר מ RGB לקומפוננט.
אצלי זה עובד מצוין אבל לי יש פלזמה וזה הבדל משמעותי...
לא יודע איזו תמונה תתקבל במסך שיש לך.

מה שכן, אתה כרגע מחובר באפשרות הגרועה ביותר שיכולה להיות.
ארז
 

אתם אומרים שמי צופה ב SD עדיף לו לקנות HD READY ?
 
אתם אומרים שמי צופה ב SD עדיף לו לקנות HD READY ?

חיובי ופלזמה עדיפה על פני LCD .
אלא אם אתה רוצה להשקיע הרבה כסף במסכי FHD יקרים שיש להם מנגנוני עיבוד תמונה איכותיים במיוחד שיודעים לטפל גם בשידורים באיכות נמוכה יותר, כמו שיש בארץ.

ארז
 
היה אצלי היום טכנאי של יס, והוא החליף את הממיר שהיה לי, לממיר רגיל אבל עם יציאת פינים כזאתי ...זאת אומרת מהממיר יוצא כבל שחור שמחובר ליס עם פינים זה צד אחד, והצד השני הוא עם 3 בננות שמחובר לטלוויזיה- כי בטלוויזיה עצמה אין חיבור לפינים גם...

יש קצת שיפור...
ממממ...נגיד והחלטתי להזמין את הממיר HD
מי מה שאמר הטכנאי הממיר HD משדר דיגיטלי ולעומת זאת הממיר הרגיל משדר אנאלוגי...
לכן ייראו יותר טוב גם את הערוצים הרגילים ( 10 22 24)
האם זה נכון??
את הערוצים שתומכים ב HD - כגון: יס 1 יס 2 נשיונל גאוגראפיק אותם אני בטוח שייראו ברמה גבוהה..
אבל לגביי השאר יהיה שיפור???
 

נערך לאחרונה ב:
מי מה שאמר הטכנאי הממיר HD משדר דיגיטלי ולעומת זאת הממיר הרגיל משדר אנאלוגי...
לכן ייראו יותר טוב גם את הערוצים הרגילים ( 10 22 24)
האם זה נכון??

לא.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור