מתן
אני רוצה להביע את דעתי האישית בלבד.
אני הייתי רוכש טלויזיה תלת מימד רק כשאני לא אצטרך
להרכיב משקפיים,שהן לא נוחות וכבדות ולא גורמות לכאב ראש.
בתערוכה בלאס וגאס ces 2011 התחילה מלחמת הפורמטים של
משקפי התלת מימד 1.משקפיים אקטיביות קלות בהרבה
לבין 2.משקפיים פסיביות שחברת LG מתחילה להשתמש בהם.
שהם לא גורמות לכאבי ראש או לכל מיני תופעות לוואי.
לגבי סרטים בתלת מימד הכמות כרגע מאוד קטנה
ואני אפילו לא מאמין שמיבאים סרטים כאלה לארץ.
שלא לדבר על המחיר הגבוה שלהם.
בנוסף אין אפילו ערוץ אחד בארץ שמשדר בתלת מימד.