המלצה לטלוויזית LCD 42" FHD

  • פותח הנושא פותח הנושא omrit
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

omrit

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, אני מחפש טלוויזית LCD FHD בגודל 42" שתשמש לצפיה ביס, סרטי DIVX וסרטי HD
התקציב הוא בערך 10,000.
כרגע אני מלבט לגבי ה Toshiba 42X3500
אשמח להמלצות!
תודה.
 

בסה"כ המסך הזה יכול לענות על צרכיך, צפיתי בו רק בחטף, כך שלא יכול לתת לך עליו חוות דעת מעמיקה.
את הדגם המקביל של LG בחנו באתר

אם אתה הולך לצפות בעיקר בשידורי טלוויזיה רגילים, לא בטוח ש- FHD הוא מה שאתה צריך.
 
בסה"כ המסך הזה יכול לענות על צרכיך, צפיתי בו רק בחטף, כך שלא יכול לתת לך עליו חוות דעת מעמיקה.
את הדגם המקביל של LG בחנו באתר

תודה על התגובה. קראתי בעיון את הביקורת!

אם אתה הולך לצפות בעיקר בשידורי טלוויזיה רגילים, לא בטוח ש- FHD הוא מה שאתה צריך

סביר להניח שבטווח המיידי אתה צודק, אבל בתקופה הקרובה אני מעריך שזה ישתנה עם הכניסה של שידורי HD בטלוויזיה ושימוש נרחב ב B-RAY...
 
מחשבה לעתיד - בהחלט!
...למרות שבעתיד (הדיי קרוב כבר) אנחנו נזכה לטכנולוגיה טובה אף יותר.
 

מחשבה לעתיד - בהחלט!
...למרות שבעתיד (הדיי קרוב כבר) אנחנו נזכה לטכנולוגיה טובה אף יותר.

סביר להניח, למרות שאני לא יודע עוד כמה אפשר להשתפר ואם יש בכלל דרישה מהשוק לכך...
בכל מקרה בלי לסטות מהדיון, למישהו יש עוד המלצות או שיצא לו לצפות בטושיבה המדוברת?
 
לדעתי חשוב שאתה תצפה במסכים הנ"ל, ולא רק להתבסס על המלצות של אחרים.
זכור - מה שטוב לי לא בהכרח טוב לך, בייחוד כשמדובר בסכום שכזה.
ביקור או שניים בחנות גדולה שמוכרת מסכים יכולים לצמצם לך את התהיות וההתלבטויות.
 
מסך FULL HD זה טוב לצפיה בשידורי HD אבל בדרך כלל פחות טוב מ HD READY ל.."לצפיה ביס, סרטי DIVX" זה מה שליאור כתב.
אני חושב שההפרש בין FULL HD ל HD READY לצפיה HD לא שווה את בעיות הצפיה (שיש בדרך כלל) עבור שידורים רגילים עם מסך FULL HD - שלדעתי הם רוב השידורים בזמן הקרוב ורוב מה שאתה מתכנן לראות בשנים הקרובות.
 

למישהו יצא לראות את פיליפס 7762D ?
אני לא מצליח למצוא מקום בו אני אוכל לצפות בטלוויזיות בשידורי SD....
 
מאיזה איזור אתה בארץ?
 
מאיזה איזור אתה בארץ?
איזור המרכז.
בכל חנות שהסתכלתי- הראו שידורי HD, או שידורי לווין בפריסה "גאונית" המפצלת ממיר אחד על 50 טלוויזיות כך שרואים מזעזע בכל הטלוויזיות... (ברמה כזו שאשתי אמרה שהיא לא הייתה מחליפה את הטלוויזית CRT 21 אינץ הישנה שלנו בזו :))
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור