פלזמה האם פנאסוניק TH-P50V20 שווה את המחיר?

  • פותח הנושא פותח הנושא boazavr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

boazavr

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
הציעו לי את המסך ה9500 ש"ח עם אחריות של יורוקום (1+4).
שאלתי תחילה האם המחיר הזה אטרקטיבי?
ובנוסף האם המסך הזה באמת שווה את ההשקעה?
ראיתי למשל גם ביקורות טובות על 50PK של LG שעולה הרבה פחות,
מה היתרונות של הV20 לאומתת למשל?
תודה.
 

תיכנס לאתר של יורוקום ויש שם כתבה עם קישורים לכ-5 חוות דעת כולל של ליאור קורן .
הציונים גבוהים...
 
שלום לכולם,
הציעו לי את המסך ה9500 ש"ח עם אחריות של יורוקום (1+4).
שאלתי תחילה האם המחיר הזה אטרקטיבי?
ובנוסף האם המסך הזה באמת שווה את ההשקעה?
ראיתי למשל גם ביקורות טובות על 50PK של LG שעולה הרבה פחות,
מה היתרונות של הV20 לאומתת למשל?
תודה.

אשמח לדעת היכן קבלת כזה מחיר, גם אני שוקל את הדגם הזה והמחירים מעל 100000
המסך קבל בקורות מצוינות גם בחול (see CNET)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור