מה החשיבות של הפיוז במכשיר מבחינת הסאונד?

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי ו.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
שלום,

האם יש חשיבות לפיוז שבמכשיר?

האם יש הבדלים בין הפיוזים (מבחינת הסאונד)

האם יש פיוזים שנחשבים HI-END

האם שינוי של פיוז ,נניח בנגן, יכול לשנות באופן הנשמע לאוזן האנושית את גוון הצליל?



תאמינו לי אני בעצמי לא מאמין ששאלתי שאלה כזו (lol) זה שאלה מה זה מוזרה בעיני
 

הכל תלוי במה יש בתוך הנגן.
יש מכשירים שכן ויש שלא.
כמובן שגם פה יש המון וודו.
ישנם הרבה פיוזים שנקראים "היי אנד"
 
פיוז איכותי מזהב או כסף יכול להשפיע על המערכת ולעיתים {תלוי במערכת} באופן דרמטי.

הדבר הנכון ביותר הוא לשמוע אודיו עם ראש פתוח, לנסות מתוך רצון ללמוד ולא מתוך רצון לשלול.
ישנם לא מעט פיוזים בשוק כאשר את הטובים ביותר מייבא יגאל לסרי. תוכל לקחת לנסיון ולבדוק בעצמך.

אצלי חשתי הבדלים ברורים בין פיוזים שונים.
 
כנ"ל ,רכשתי בשעתו זוג פיוזים מיגאל לסרי עבור מונובלוקים Manley snapper שברשותי . הפיוזים הם פנימיים
כלומר דרכם עובר הסיגנל וכן יש אכן שיפור מסויים ..
אני נוטה להמליץ על הרכישה הנ"ל בתנאי ששפורפרות היציאה הן אמינות ובמצב תקין כי אחרת הן ישרפו ביחד עם הפיוז.
 

אני מציע להשאיר דברים כאלו לסוף,‏ אחרי שטיפלת באקוסטיקה והגעת לסינרגייה טובה בין רכיבי המערכת
 
למה רק פיוזים?
למה לא להחליף את כל הכבלים הפנימיים במכשיר? (אגב, זה מה שחלק מן ה-modders המסחריים עושים)
 
מפני שלהחליף פיוזים לא דורש ניתוח והשיפור מורגש. להחליף את הכבלים בתוך המכשיר זה בהחלט עדיף, השאלה היא כמה אנשים באמת יעשו את זה ולכמה אנשים באמת יש כישרון להלחים כמות כבלים גדולה באיכות מעולה למכשיר. אחרי הכל, הלחמה אחת לא טובה {קרה} יכולה לדפוק את הצליל ואז לך חפש איפה ההלחמה הזו.
 

מסכים אתך נמר.
מהנסיון שלי לפחות, החלפת חיווט פנימי צריכה להעשות שאתה בטוח במאה אחוז, שאתה לא מרוצה מהסאונד מספיק, ומוכן להפתעות ונסיונות נוספים, שלא יאחרו לבוא.
אם אין לך מושג ונסיון באיך נשמע מה, ותר על זה.
 
אני מציע להשאיר דברים כאלו לסוף,‏ אחרי שטיפלת באקוסטיקה והגעת לסינרגייה טובה בין רכיבי המערכת


יאיר.

זה אומר שאם האשה לא מסכמה שתכניס אקוסטיקה הביתה אי אפשר לשפר?

אני אומר שעושים הכל, גם אקוסטיקה וגם שיפורי אלקטרוניקה וגם מוצרים משלימים.

באודיו זה לא רק "אם-אז". עושים כי זה חשוב, משפרים כי זה משפר ובדיוק כפי שאנשים משקיעים בכבלים למרות שעדיין לא עשו אקוסטיקה אז גם בפיוזים משקיעים גם אם אין עדיין אקוסטיקה.

יש לקחת בחשבון שלא בכל סלון אפשר לשים אקוסטיקה אך כל מערכת אפשר לשפר, והדברים הקטנים האלה ביחד עושים משהו גדול בסופו של תהליך.
 
למה רק פיוזים?
למה לא להחליף את כל הכבלים הפנימיים במכשיר? (אגב, זה מה שחלק מן ה-modders המסחריים עושים)

אתה רציני?
אתה יודע כמה עולים הפויזים? לא פגשתי עוד שינוי במחיר זול כל כך.


אם אתה לא מאמין במשהוא זו זכותך, אבל להציג את זה כך לא מראה על רציניות.
 

אני חייב להעיד שפיוז מזהב + בית של חברת הי פי טיוניג שיושב על הפאזה של המערכת נתם לי שיפור מאוד דרמטי, יותר בודי "גוף" במיד ריינג' ויותר קלאריטי, בשביל מה שזה עולה זה שווה.
בקשר לפיוזים במכשירים אני מאמין שהשינוי הוא דיי דומה, אם כי לא התנסתי עדיין
אייל
 
יאיר.

זה אומר שאם האשה לא מסכמה שתכניס אקוסטיקה הביתה אי אפשר לשפר?

אני אומר שעושים הכל, גם אקוסטיקה וגם שיפורי אלקטרוניקה וגם מוצרים משלימים.

באודיו זה לא רק "אם-אז". עושים כי זה חשוב, משפרים כי זה משפר ובדיוק כפי שאנשים משקיעים בכבלים למרות שעדיין לא עשו אקוסטיקה אז גם בפיוזים משקיעים גם אם אין עדיין אקוסטיקה.

יש לקחת בחשבון שלא בכל סלון אפשר לשים אקוסטיקה אך כל מערכת אפשר לשפר, והדברים הקטנים האלה ביחד עושים משהו גדול בסופו של תהליך.

מסכים עם כל מילה!
 
אני חייב להעיד שפיוז מזהב + בית של חברת הי פי טיוניג שיושב על הפאזה של המערכת נתם לי שיפור מאוד דרמטי, יותר בודי "גוף" במיד ריינג' ויותר קלאריטי, בשביל מה שזה עולה זה שווה.
בקשר לפיוזים במכשירים אני מאמין שהשינוי הוא דיי דומה, אם כי לא התנסתי עדיין
אייל

מה המחיר של פיוז כזה?
 

אני חייב להעיד שפיוז מזהב + בית של חברת הי פי טיוניג שיושב על הפאזה של המערכת נתם לי שיפור מאוד דרמטי, יותר בודי "גוף" במיד ריינג' ויותר קלאריטי, בשביל מה שזה עולה זה שווה.
בקשר לפיוזים במכשירים אני מאמין שהשינוי הוא דיי דומה, אם כי לא התנסתי עדיין
אייל

משהו לא הגיוני לי.
הרי זהב מוליך פחות טוב . כמו כן הכבלים שמובילים אליו הם מנחושת.

מה שכן אני מבין הוא משהו אחר. הפיוז מוריד לך את המתח במגבר.
המגבר מעוות. אתה נהנה מהעיוות כי לרוב הוא נוח יותר לאוזן. קיבלת ערכת חבילה.

זה ההסבר הנורמלי היחיד.
 
הי-פי טיונינג לא עושים פיוזים מכסף?
 
אני הכנסתי פיוזים "אודיופיליום" בכל הציוד שלי (מיגאל לסרי) חלקם של כסף חלקם של זהב ועלות של פיוז היא קצת יותר ממאה ש"ח - עבורי זה תמורה נהדרת לכסף
 

אתה רציני?
אתה יודע כמה עולים הפויזים? לא פגשתי עוד שינוי במחיר זול כל כך.


אם אתה לא מאמין במשהוא זו זכותך, אבל להציג את זה כך לא מראה על רציניות.

אני שאלתי על חיווט פנימי.
ראית הרי מכשירים פתוחים, מה הולך שם..
 
אני שאלתי על חיווט פנימי.
ראית הרי מכשירים פתוחים, מה הולך שם..

לא הבנתי את הקשר לנושא הפיוז? אם פיוז יכול לשפר או לא סאונד - איך זה קשור לנקודה שלך?
 
אורי אתה מבלבל את המוח

תנסה ותחזור עם מסקנות....עד אז עדיף שתקשיב לאלו שכן ניסו
 

הרי זהב מוליך פחות טוב . כמו כן הכבלים שמובילים אליו הם מנחושת.

משתמשים בזהב משום שהוא לא מתחמצן. המגע בין הנתיך לבין תושבת הנתיך נוטה להתחמצן.

מה שכן אני מבין הוא משהו אחר. הפיוז מוריד לך את המתח במגבר.

נתיך שהמגעים שלו לא מחומצנים אינו מוריד את המתח למגבר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור