מסך 50" עד 18.000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא oferT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
היי

מחפש המלצות למסך טוב פלזמה או LCD. בעיקרון חשבתי על המסך של פיוניר 507
אבל המחיר מרתיעה{גם ביבוא פרללי} אז ירדתי...
ידוע לי שאם אני אלך על מסך "קטן" יותר כגון 42" אינץ, אקבל איכות גבוהה יותר.
אבל אני החלטתי שעל גודל אני לא מתפשר בשלב הזה. :eek: {אחרת השאר עם ה 32 שלי}
במקסימום אפשר להתפשר על 47" במידה ולא תהיה בררה...

דרישות:
1. צופה בדרך כלל בשידורי טלוויזיה{לרוב} ומידי פעם סרטים{אולי בעתיד זה השתנה?}
2. רזולוציה של 1024/768 לפחות. { זה המינימום הנדרש?}
3. חיבור HDMI לפחות אחד.{ חיבור מחשב וכו'}

שמעתי שיש איזה דגם חדש של LG נדמה לי PS2RR "50 לא סגור על הדגם? שאמור להגיע
בחודש הבא?

בכל אופן אשמח לקבל המלצות והכוונה.{אני יודע שאני חייב לראות בעניים} אבל כיוון/דגמים מסוימים - אולי סמסונג? פיליפס?סמסונג? וכו'...
תודה
 

1) בגודל 50', איכות שידורי הטלוויזיה תהיה פחותה (גם בדגמים איכותיים) לעומת מסכים קטנים - אין מה לעשות כרגע (ראה הסבר במאמר
זה לא סופר גרוע ותלוי כמובן גם באיכות הערוץ, צפה בעצמך ותחליט אם זה מספיק לך.
2) כיום, בגודל של 50', הרזולוציה המקובלת היא 768*1366. כבר לא תמצא דגמים עם רזולוציה פחותה מזה.
3) גם HDMI הפך לסטנדרט וסביר להניח שיימצא בכל הדגמים הנוכחיים (כמובן שעדיין חייבים לוודא).

בגודל הזה, אם עיקר הצפיה שלך היא בשידורים, סביר להניח שמסך פלזמה יתאים לך יותר. זה גם תלוי במרחק הצפיה: ממרחק 4 מטרים ואילך חלק ממסכי ה-LCD גם יראו סביר.
לגבי דגמים, פנסוניק כרגע מחליפים את הסדרה בישראל וניתן למצוא את המסכים (לדוגמא PH9) בתקציב שלך, לדעתי זה אחד הדילים המשתלמים ביותר כרגע.
ניסיון של מלפני ימים עם מסך כזה הניב תוצאות לא רעות בטלוויזיה ותוצאות נהדרות בצפייה בסרטי DVD.
 
אחלה,
אבדוק את פנסוניק.{נדמה לי שראיתי ולא התלהבתי -לא סגור על זה}

בכל אופן,האם כדאי לחכות לחודש הבא, שבו יוצגו הדגמים החדשים של פיוניר?ועוד חברות?
שזה יגרום לירידת מחירים של הדגמים "הישנים" יותר?{ואולי 507 כן יכנס?} מדברים הרבה על המסכים החדשים של פיוניר שמעמידים סטנדרטים אחרים לגמרי, ממה שיש היום?
 
עכשיו בדיוק תקופת התפר של החלפת סדרות של פנסוניק ופיוניר, אם אתה לא לחוץ כדאי לחכות, אבל אני לא בטוח שהפלזמות 50' החדשות יכנסו לתקציב שלך.
דגם ה-508 של פיוניר בטוח לא יכנס בתקציב, ה-507 אולי כן (כשיכנס הדגם החדש אז גם יוציאו למכירה מסכים מתצוגה).
 

אני לא לחוץ בכלל.

דובר רבות על הפיוניר החדש, ויהיה מסקרן לראות אותו,כמובן שהמחיר יהיה בהתאם אבל אני גם משער שזה יוריד
את מחירו של 507 - שזה לטעמי מסך מדהים. {שווה לחכות}
 
אם אינך לחוץ אז דבריך בהחלט נכונים.
 
יש לך כמה אפשרויות
פאנסוניק50 Ph9 מסך מוניטור מצוין שישאיר לך גם קצת עודף
פיוניר מוניטור 50 שיעלה לך קצת יותר
פאנסוניק מסדרת הוויארה בגודל 50 עם כל המחברים האפשריים ורמקולים בנויים שיעלה לך כמה אלפי שקלים יותר אך בהחלט שווה מחשבה
המלצתי -אל תחכה לדגמים הבאים
פאנסוניק כבר במשלוח האחרון של הדגמים שציינתי וגם פיוניר
החדשים יקפיצו את המחיר בהרבה והם מתוכננים לספטמבר
הדגמים האלו עומדים ברמה מעל יתר המסכים שצויינו פה .
 

il62 אבדוק את הדגמים שציינת.

שאלה,
על איזה דגם של פיוניר {מוניטור} מדובר? ומה המשמעות של מוניטור?

מעבר לזה לפי דבריך המסכים החדשים עומדים להציב רף מאוד גבוה? והמסכים של היום לא יעמדו/ישתוו לאיכות התמונה הזאת?
האם לאור זאת לא שווה לחכות?

אני יודע שעוד פרק זמן לא ארוך יהיה משהו שיחליף גם אותם. אבל בכל זאת...:confused:
 
הפיוניר הזה
http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/Main/Products/product.asp?id=262&catid=10&subcatid=40
ויש גם את ה20 שהוא טוב עוד יותר -התקנתי כמה מהם -תמונה פצצה !
אכן המסכים החדשים יציבו רף חדש
את הפאנסוניק 70 אתה כבר יכול להזמין בכמה מקומות -אני לא יכול לעבור על מגבלות העוסק בתחום ולהסתכסך עם ליאור על הסיפתח....
את הפיוניר בספטמבר אוקטובר -יהיה יקר משמעותית מהמחיר שאמרתי לך ביותר מ60%
יש גם את סמסונג שנותן תמורה טובה לכסף...
 
20 אתה מתכוון לסיומת אחרי ה 50mxe11/20 נכון?

לגבי הסמסונג?אני אבדוק בקרוב.
תודה
 

אכן סיומת 20 לדגם
 
לא לא
מדובר בפיוניר 50 בסיומת 20
זה הדגם הטוב ביותר בסדרת הפרופשיונל
נשארו 2יח במחסני פיוניר ..
מסך עם ביצועים שווי ערך למסך בסכום כפול ואני לא צוחק
 

טוב, בלי עצבים.

לא ראיתי את הדגם באתר. אני אבדוק שוב.
 
גם ה 50pv70 ממש באיזור התקציב.
ישראל פנק לנו את הבחור
 
גם ה 50pv70 ממש באיזור התקציב.

ומה ההבדלים ביניהם?
 

2 אופציות באזור ה-20,000 ש"ח...

פלאזמה פיוניר 508 (ביבוא של נח מירושלים).
סמסונג La46m81b 46" Lcd, שהיא Fhd.

תומר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור