לובן במבט מהצד LG

  • פותח הנושא פותח הנושא tomer
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomer

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

שבוע שעבר רכשתי מסך LG 42LB9R.

הוא ממש בעייתי מהבחינה שכשאשר יושבים בזווית שהיא לא ממש מול רואים ממש גוון לבן שמכסה את כל התמונה - מכיוון שאני עדיין יכול להחליף - ושוקל להחליף לדגם שנסקר על ידי עופר - LB9RF רציתי לדעת האם בעיה זו קיימת גם בדגם זה (LB9RF) והאם באותה עוצמה כמו ב 42LB9R. בדקתי בדגם 53LC42 האם תופעה זו של לובן חזק כאשר מסתכלים מהצד מתרחשת והיא לא. וזה לא בעיה כללית של LCD אלא ממש חמור בצורה כזאת ב 42LB9R.

כל תשובה, עזרה, הערה ו/או הארה תתקבל ביותר מברכה,

תודה מראש... !
 

זו בעיה של זוית צפיה, זה משתנה מדגם לדגם.
ביצעתי סקירה על דגם וכתבתי בנושא "[FONT=arial,helvetica,sans-serif]זויות הצפיה במסך טובות, צפיה מהצד מעלה על המסך דוק עדין של לבן, אבל התמונה נשארת ברמה של צפיה שעדיין מעשית."
[/FONT]
 
מהניסוח הזה קצת קשה לי להבין מה המשמעות של צפייה מעשית.

בגדול, אם הלובן של ה LB9 זה לא משהו שאני מסוגל לחיות איתו, אז עדיף לי שלא לקחת את ה LB7? ואולי ללכת על ה LC53? או השלובן של ה LB7 איננו ממש חמור.

שוב תודה.
 
אני מדבר על דגם ה-RF, לא ה-R (יש להם פנלים שונים), בדגם שבדקתי, התופעה קיימת אך אינה חמורה במיוחד.
 

תודה רבה רבה על התשובה.

שאלה קטנה נוספת, קראתי בביקורת שלך כיצד בעצם בצפייה בשידור באיכות רגילה רואים לא משהו משהו. האם זהו אותו לא משהו משהו שאני אראה בטלוויזית READY כגון 42LB9R? או בגלל היותה FULL או כל סיבה אחרת שספציפית לדגם הנ"ל אני אראה פחות טוב שידור רגיל מה READY כגון 42LB9R.

תודה ממש על הסיוע.
 
FULL מתמודד עם העלאה לרזולוציה גבוהה יותר, בעיקרון ל- HD READY אמור להיות "קל יותר" לעשות זאת.
אך, כל עוד לא השוותי את שני המסכים, זה בצד זה (על אותו השידור), לא אוכל לתת חוות דעת.
 
מהניסוח הזה קצת קשה לי להבין מה המשמעות של צפייה מעשית.

בגדול, אם הלובן של ה LB9 זה לא משהו שאני מסוגל לחיות איתו, אז עדיף לי שלא לקחת את ה LB7? ואולי ללכת על ה LC53? או השלובן של ה LB7 איננו ממש חמור.

שוב תודה.

רכשתי את ה LC53 אולם בגודל של 37 אינץ' לפני שבוע.
אכן יש מעט לובן בזוויות רחבות מהצד, אך לא משהו שלי אישית מפריע, זה לא פוגע לי בחוויה.
מעבר לכך - מסך מדהים.
רואים שידורים של יס - כמו חלום.
האקס בוקס 360 - כמו פנטזיה.
בהחלט בהחלט מומלץ.
השיקול שלי בקנייה היה צפייה של שידורי יס ברמה של 80% מהזמן (לא HD)
ראש בראש מול הסמסונג R81 הוא לא רואה אותו ממטר מבחינה זו.
בסמסונג יש מריחות.
לעומת זאת הסמסונג מתעלה עליו במעט בתוכן HD.

גל
 

וואלה... תודה רבה על התגובה.

אם רק הייתי יודע אם הלבן מהצד ב-42LB7RF הוא נוראי כמו ב 42LB9R או זניח כמו בLC53 שבו לא הבחנתי בלובן, הייתי יכול להחליט אם לקנות אותה (42LB7RF).

כל עזרה נוספת תתקבל בברכה.
 
מאחר ואתה עדיין יכול להחליף, האפשרות שלך לדעתי היא כזאת:
לגשת אחה"צ ולעשות סבב ענק בכל החנויות שמוכרות את המסכים של LG ולראות אותן בפעולה.
אני למשל הייתי במחסני חשמל בת"א ושם היו את כל הדגמים בתצוגה, אחת ליד השנייה.
כמובן שאין למדוד את איכות השידור, כי בבית זה נראה הרבה יותר טוב, אבל כן יהיה ניתן לראות
בעיות מסוג זה או אחר.
 
אוקיי אני לא מוצא שום מידע לעל דגם שהוא :42LB7R ולא 42LB7RF.

גם בזאפ תחת העמוד של :42LB7R כל הלינקים מובילים אל 42LB7RF[/U :

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=593127

כן ראיתי דגם שנקרא  42LC7R - אליו התכוונת כשכתבת רק R ולא RF?

מבולבל כבר.... :-(
 

נערך לאחרונה ב:
בנוגע לדגמים האלו רק ליאור יידע לענות לך לצערי.
אני ראיתי את ה 42LC53 ואת הדגם הישן יותר, משהו עם 9.
בגדול אני לא ממש אוהב LCD בגודל של 42 אינץ', כי השידור הלא איכותי בארצנו ניכר בהן
הרבה יותר מאשר מסך קטן יותר.
 
לא, על זו
 

כן, זה ה RF, אבל מי זה ה R שאתה מדבר עליו?
 
אה כשכתבת R דיברת על ה LB9R ?

סבבה. תודה רבה.
 

lg בעיית זליגה ידועה ומוכרת

בעיית זליגה במסכי lg בlb9 פחות
 
הבעיה היא לא זליגה. אלא שמהצד כל התמונה דהוייה.
 
אכן לא מדובר בזליגה אלא בעייה של זוית צפיה.
 

הי ליאור - הכוונה שלך היא גם ל LB7RF, הא?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור