TAD CE1


YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,919
מעורבות
472
נקודות
83
הכל עיניין של גישה בחיים.
בחרנו תחביב להינות ממנו.
בהחלט כדאי להימנע מהחלטות אימפולסיביות וסתם לבזבז כסף. אבל לא תמיד אפשר לבדוק כל דבר בבית. הסלון שלי לעולם לא יהיה החלל האקוסטי האופטימלי. זה מרחב שמשפחה גרה וחיה בו.
יחד עם זאת, התלבטתי מספיק זמן על רמקולים. קבלתי החלטה. החלטה בידיעה שהשלב הבא יכלול גם שידרוג ההגברה. אני מניח שאשיג תוצאה טובה מספיק שאהנה ממנה. גם עכשיו עם ההגברה הנוכחית, ברייק לא ברייק, זה נשמע מעולה. המורה לשפר עוד קצת.
ברור שיכולתי להישאר גם עם הספנדור.
שום דבר לא היה קורה לי.
בטח גם הייתי ממשיך להינות ממוסיקה.
אבל זה תחביב.
מגיע לנו להינות ממנו.
בחרתי תאד. נגיע גם להגברה.
אמשיך לעדכן;)
ולא אמרתם כלום על אזוטריק;).. אחד החדרים שיותר נהנתי מהם במינכן.
היי תמיר,
בחירת רמקול טובה, בעניין הגברה קנה מגבר וקדם מאותה חברה, לא רק עקב אינטגרציה חשמלית ביניהם אלא גם עקב
אפיון הצליל קרוב בניהם.
תתחדש ותהנה מרמקול מדפי נדיר.
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
אני אישית בעד אפס טונאליות - כשאני מתחיל להתעסק עם טונאליות - מבחינתי משהו לא עובד בשרשרת - סט טוב לט אמור לגרום לך לחשוב בכלל על טונאליות .
אבל זה רק אני .
היי דן,
תמיד אוהב לקרוא אותך.
יכול להרחיב בנוגע לטונאליות?
זה הדבר הכי חשוב לי בסאונד בכל שנותיי בתחביב.
מה הכוונה אפס טונאליות?
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
562
מעורבות
478
נקודות
63
תמיר, אני רוצה לחזק את מה שכתבו נכבדי למעלה: שחק 100 פעמים עם המיקום ועם הזווית 200, לפני שתשקול החלפות ושדרוגים..

ועוד בהמשך לדן ושושו בעניין ה-gain structure - לא בטוח שזה רעיון טוב להכניס את ה2V שמוציא ה-680, לתוך רגישות כניסה של 0.25V של הקדם של לאקסמן (שבתורו כן מותאם לפאוור בן זוגו). יש לך הרבה מאוד גיין בדרך (שזה לא בהכרח בעיה) - אם אתה בקושי מגרד את הרבע הראשון של טווח הווליום זה רמז לא רע שזה המצב. תוכל לעשות ניסוי שליפת הקדם מהשרשרת (גם אם הוא פנטסטי כשלעצמו) ולהזין את הפאואר ישירות מה-680.
רועי
 

Tamir159

חבר אתר
הודעות
40
מעורבות
32
נקודות
18
רועי, לא כל כך הבנתי. אתה אומר שה 680 מוציא הרבה וולט בגיין ואז אני נמצא בווליום נמוך? זה לא המצב. מה שאני חווה שבלוויום נמוך לא שומעים טוב. מעבר לעובדה שהווליום נמוך, אין צליל מלא ומפורט. מעלה ווליום, מגיע לשעה 10/11 בכפתור הווליום, הסאונד מתמלא. הרמקול מנגן.
לגבי ה 680 הוא לא יכול לשמש כפרה. אין לו ווליום משתנה, לא ניתן לחבר ישירות לפאור להבנתי.
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
562
מעורבות
478
נקודות
63
רועי, לא כל כך הבנתי. אתה אומר שה 680 מוציא הרבה וולט בגיין ואז אני נמצא בווליום נמוך? זה לא המצב. מה שאני חווה שבלוויום נמוך לא שומעים טוב. מעבר לעובדה שהווליום נמוך, אין צליל מלא ומפורט. מעלה ווליום, מגיע לשעה 10/11 בכפתור הווליום, הסאונד מתמלא. הרמקול מנגן.
לגבי ה 680 הוא לא יכול לשמש כפרה. אין לו ווליום משתנה, לא ניתן לחבר ישירות לפאור להבנתי.
ראשית, אם זה לא המצב, זה לא המצב - "פרקטיקה פוטה גרמטיקה" - הפרקטיקה מ**נת את התיאוריה, נהגו לומר קשישי פרלמנט רומני בעיר התחתית בחיפה בעודם זוללים צלעות מעושנות :).

קצת להבהיר - הגיין אינו וולטאז' אלא הגבר - מתואר כפקטור (X משהו) או בdb. אם אני לא טועה, הגיין של הלקסמן (הפרה) הוא X4 (12db) למשל. רגישות כניסה של מגבר/קדם מתוארת כוולטאז' בכניסה שבו דרגת ההגברה תוציא את המקסימום שלה. אני מניח שאין מה לפקפק מדי בהתאמה בין קדם לפאואר של אותו יצרן מכובד מאותה סדרה כך שהמקום לחשוד בו (אם לחשוד - שוב - יתכן שאין שום בעייה) הוא בין הדאק לקדם. המון מוציא 2V (אין מה לדבר עליו במונחים של גיין) ולכאורה זה הרבה בהשוואה לרגישות הכניסה של הקדם.

אבל - אתה אומר שהווליום "יושב" בסדר וממילא הMoon אינו יודע לשלוט בווליום אז כנראה שזה לא רלוונטי.

אגב, "שהווליום נמוך, אין צליל מלא ומפורט. מעלה ווליום, מגיע לשעה 10/11 בכפתור הווליום, הסאונד מתמלא" - זו לא תכונה של הסט-אפ שלך, אלא של המוח האנושי הידועה כ"עקומת פלטשר-מונסון".
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,422
מעורבות
1,025
נקודות
113
רועי, לא כל כך הבנתי. אתה אומר שה 680 מוציא הרבה וולט בגיין ואז אני נמצא בווליום נמוך? זה לא המצב. מה שאני חווה שבלוויום נמוך לא שומעים טוב. מעבר לעובדה שהווליום נמוך, אין צליל מלא ומפורט. מעלה ווליום, מגיע לשעה 10/11 בכפתור הווליום, הסאונד מתמלא. הרמקול מנגן.
לגבי ה 680 הוא לא יכול לשמש כפרה. אין לו ווליום משתנה, לא ניתן לחבר ישירות לפאור להבנתי.
יכול לפרט רכיבים ?
לא עקבתי
 

ymym

אוהב את התחום
הודעות
247
מעורבות
80
נקודות
28
"פרקטיקה פוטה גרמטיקה" - הפרקטיקה מ**נת את התיאוריה, נהגו לומר קשישי פרלמנט רומני בעיר התחתית בחיפה בעודם זוללים צלעות מעושנות״
הציניות שבני התשחורת שמעו והבינו רק לאחר שנים ב״מעיין הבירה״ (הגרסה המנומסת ל״מתי״ התל אביבי) לא יסולא בפז.
ושאלה מתוך סקרנות כי לא תובנות באמתחתי,
באיזה ווליום אתה מעדיף לשמוע בדרך כלל?
וכמובן תתחדש,
בקצה הדרך מחכה כלום
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,422
מעורבות
1,025
נקודות
113
היי דן,
תמיד אוהב לקרוא אותך.
יכול להרחיב בנוגע לטונאליות?
זה הדבר הכי חשוב לי בסאונד בכל שנותיי בתחביב.
מה הכוונה אפס טונאליות?
היי,
אתה תמצא שיש מאה הגדרות ל מה זו טונאליות אצל אודיופילים.
אני מתכוון לזה בהקשר של איזון טונאלי.
לא מתכוון לטקסטורה - לא מתכוון ל"עושר" - מיקרודנימקה וכו.

בהקשר הזה - לא מחפש תוצאה שמדגישה טווח תדרים מסוים או מחסירה - זאת אומרת - שינוי טונאלי מהאיזון הטונאלי הטבעי הנדרש(עבורי לפחות ועבור שיקוף ההקלטה כעובדה).

אני רוצה שההקלטה תהיה ה"איזון הטונאלי" הסוביקטיבי ולא המערכת שתקח את כל ההקלטות ותחתים אותן באיזון הטונאלי שלה.
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
562
מעורבות
478
נקודות
63
הציניות שבני התשחורת שמעו והבינו רק לאחר שנים ב״מעיין הבירה״ (הגרסה המנומסת ל״מתי״ התל אביבי) לא יסולא בפז.
ושאלה מתוך סקרנות כי לא תובנות באמתחתי,
באיזה ווליום אתה מעדיף לשמוע בדרך כלל?
וכמובן תתחדש,
מניח שכיוונת לשאול את תמיר, פותח השרשור?

אני בכל אופן מעדיף לשמוע סביב ה80db בפועל בנקודת ההאזנה, לעתים קרובות פחות (מתוך אילוץ) ולעתים (פחות קרובות לצערי) נותן בראש גבוה יותר. זה בפירוש סוג של שריטה, אבל מחרפן אותי אם המערכת לא תשמע טוב גם בווליום גבוה משמעותית ממה ששימושי לי.. כאמור, שריטה.

במידה וכיוונת בשאלתך למצב כפתור הווליום - אני אוהב שהוא נותן לי מספיק "רזולוציה" בבחירת העוצמה, היינו פרוס על טווח יפה. זוהי העדפה פונקציונלית, לאו דווקא אודיופילית. יש מצבים שטווח רלוונטי קטן מדי יעיד גם על בעיה אבל ממש לא תמיד.
בקצה הדרך מחכה כלום
וגם זה לא יסולא בפז :cool:.
רועי
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
562
מעורבות
478
נקודות
63
נחמד. אני מודד עם Umik2 מכוייל/REW.

הבעיה עם מדידה בעזרת אפליקציות לנייד/טאבלט -
* המיק לא כוייל - אולי כשמדובר בiPad או iPhone זה פחות חשוב כי לכאורה כותב האפליקציה יודע על מה הוא רץ. אולי (הוא כנראה לא יוכל לקחת בחשבון את הכיסויים השונים שפתח המיקרופון בהם שונה..)
* עקומת הקליטה של מיק של נייד רגישה דרמטית לכל שינוי בזוית כך שקשה לדעת באיזו אוריינטציה תתקבל קריאה מייצגת.

כמובן שרק להתרשם כללית "באיזו עוצמה" לא צריך לדקדק מדי..
בוא נחזיר את השרשור לבעליו :)
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,422
מעורבות
1,025
נקודות
113
מציע לך בחום לוהט - לבדוק דאק עם יציאת 1VRMS ב 0DBFS.
עקרונית כמה שיותר גבוה עדיף אבל במקרה שלך - זה לא רלוונטי.
אתה כרגע משתמש בחצי מהטווח הדינמי של הסיגנל שיוצא מ DAC שלך.
מה שמסיבר בדיוק למה המערכת רק מתחילה להתעורר בווליום גבוה יחסית - וזו גם התעוררות יחסית.

בהצלחה.
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,550
מעורבות
225
נקודות
63
תמיר האם אתה מחובר בXLR או בRCA?
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,550
מעורבות
225
נקודות
63
אז מה בעצם לא עבד בסאונד שבחרת להפרד לשלום מהווילסון?

רן
לא הייתה תוצאה מרגשת, הייתה הרגשה שלרמקול קשה להירגע גם כאשר נדרש לכך. חריפות מוגזמת. סאונד לא נעים וגם מגרש אותך מהסלון לפעמים. כל זאת על הציוד הבא:
1. CARY SLM 100/CARY SLP 50B עם כבילה של פיוריסט מאוריוס פריסטו רביז'ן לא זוכר חשמל-התוצאה הכי טובה שיצאה מהם
2. TACT MILLENUME MK2 עם XLO SIGNATURE (גם אינטרקונקט וגם רמקול) נתן שליטה טובה יותר עם פירוט יוצא דופן אך תוצאה לא ממש מרגשת
3. CAIRN EZO K3/NANDA PRE- חריפות מוגזמת אך פירוט ברמה של מגנפן. שים הסט הזה על ספנדור ותראה כוכבים. אפילו תוכל לגעת בהם
4. CYRUS SMARTPOWER*2/CYRUS PRE-התוצאה המפתיעה ביותר עם כבילה של נורדוסט פלאטליין שהרגיעה אותם הכי הרבה אל לא שלטה בהם למרות רגישות של 94DB.-מונובלוק של 100W כן???אבל בקושי דוחף טוויטר.
בסוף הגיעו ליניב לוינסון וקיבלו אקופייז P600 ואז שרו מכל הלב. זה לא רמקול לחללים של 20 מטר. הוא צריך המון מרחב נשימה והגברה חמה עם טונות של זרם
 
נערך לאחרונה ב:

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
אני נפרדתי מהווילסונים עוד באותו היום שהגיעו אלי (בהפסד). זה טוב למי שמחפש הרפתקאות ו לריב עם הציוד (לא בשבלי).
מנגד החליפו אותם קליפשים RF7 שנאלצתי להעיף מהחלון יום אחרי.
לומדים.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,890
מעורבות
3,005
נקודות
113
אני נפרדתי מהווילסונים עוד באותו היום שהגיעו אלי (בהפסד). זה טוב למי שמחפש הרפתקאות ו לריב עם הציוד (לא בשבלי).
מנגד החליפו אותם קליפשים RF7 שנאלצתי להעיף מהחלון יום אחרי.
לומדים.

איזה דגם של ווילסון היה לך ?
שמעתי דגמים של ווילסון שנהניתי להאזין להם ושמעתי כאלה שלא, האחרונים הם כאלה שלא טרחו לכוון בהם את הדרייברים כמו שצריך, או שחוברו לאלקטרוניקה לא מתאימה, או שהוצבו בחלל שאינו מתאים לגודלם.
 

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,085
מעורבות
910
נקודות
113
תתחדש ושתהנה מהציוד והכי אהבתי את הציוד של לקסמן :כל-הכבוד:
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
לא הייתה תוצאה מרגשת, הייתה הרגשה שלרמקול קשה להירגע גם כאשר נדרש לכך. חריפות מוגזמת. סאונד לא נעים וגם מגרש אותך מהסלון לפעמים. כל זאת על הציוד הבא:
1. CARY SLM 100/CARY SLP 50B עם כבילה של פיוריסט מאוריוס פריסטו רביז'ן לא זוכר חשמל-התוצאה הכי טובה שיצאה מהם
2. TACT MILLENUME MK2 עם XLO SIGNATURE (גם אינטרקונקט וגם רמקול) נתן שליטה טובה יותר עם פירוט יוצא דופן אך תוצאה לא ממש מרגשת
3. CAIRN EZO K3/NANDA PRE- חריפות מוגזמת אך פירוט ברמה של מגנפן. שים הסט הזה על ספנדור ותראה כוכבים. אפילו תוכל לגעת בהם
4. CYRUS SMARTPOWER*2/CYRUS PRE-התוצאה המפתיעה ביותר עם כבילה של נורדוסט פלאטליין שהרגיעה אותם הכי הרבה אל לא שלטה בהם למרות רגישות של 94DB.-מונובלוק של 100W כן???אבל בקושי דוחף טוויטר.
בסוף הגיעו ליניב לוינסון וקיבלו אקופייז P600 ואז שרו מכל הלב. זה לא רמקול לחללים של 20 מטר. הוא צריך המון מרחב נשימה והגברה חמה עם טונות של זרם
לא מובן לי למה להחליף רמקולים מהסיבה שחסר לך רגש בסאונד...
יש מספיק דרכים להכניס רגש מבלי להחליף ציודים ויש מספיק דרכים להוריד חריפות מבלי להחליף ציוד.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור