גם אתה" איש של בסים"?
אלדר, איך אתה יכול להגדיר משהו "ניטראלי" כיבש וחסר עושר הרמוני? אם זה כך- אז הוא לא ניטראלי, הוא "יבש" מכיוון שהוא מחסיר אינפורמציה מסוימת! מגברים "צבועים" מחסירים בד"כ פרטים קטנים- אבל הם בעלי עושר הרמוני- האם הם נטראליים?
גם לא....
בקיצור, ההגדרה הזו של ניטראלי היא בערבון מוגבל מאוד, אין לקחת אותה למקום של שחור ולבן....(טרנזיטוריים כן, מנורות לא וכו...)
ישנם מגברים יבשים שמשתדכים עם רמקולים צבועים ומקור עסיסי שיתנו לך תוצאה שלא תכיר את המגבר שמנגן!
ישנם מגברים עסיסיים עם רמקולים חסרי צבע שלפתע הרמקול היבשושי מתחיל לנגן מוסיקה כמו שלא חלמת שינגן
אני חושב שיש שידוכים מופלאים שנשמעים כמו מוסיקה, רובם ככולם מורכבים מרכיבים כמעט ניטראליים שאם אתה יודע לשלב בינהם, תגיע לתוצאה טובה- ואם לא , אז אפשר להכנס לפורום ולקשקש במקום לשמוע מוסיקה ....
ולא דיברתי עוד על אקוסטיקה. טובה באמת.. שברגע שיש חדר משובח, פתאום גם מגברי SS בינוניים מוציאים עם רמקול מתאים טקסטורות והרמוניות לא פחות טובות ממערכת לא מאוזנת , מבוססת שפופרות בחדר בינוני.
ולסיום, לדעתי, אם יש הגברה ניטראלית אמיתית- היא טובה ולו רק בגלל העובדה שקשה מאוד לייצר מגבר כזה!
אתה אני בכלל ברוגז איתך בגלל ה- jl audio , הם תמיד היו החלום הרטוב שלי , אתה יודע אני צריך שני "גוטהם" , וזה עולה מלא כסף , עד כדי גבול ההפקרות , אז אני ממשיך לפנטז שיש לי כאלו ,למרות שיש לי זוג סנפיירים מצוינים, אז למה לך לעצבן אותי יותר עם הטרנזיסטורים המחורבנים הללו, מה תגיד בתור יבואן גם של כמה טרנזיסטורים ? לא מאמין לך בגרוש , אבל אם יצא kr עוד יותר חזק , תגיד לי.אלדר, איך אתה יכול להגדיר משהו "ניטראלי" כיבש וחסר עושר הרמוני? אם זה כך- אז הוא לא ניטראלי, הוא "יבש" מכיוון שהוא מחסיר אינפורמציה מסוימת! מגברים "צבועים" מחסירים בד"כ פרטים קטנים- אבל הם בעלי עושר הרמוני- האם הם נטראליים?
גם לא....
בקיצור, ההגדרה הזו של ניטראלי היא בערבון מוגבל מאוד, אין לקחת אותה למקום של שחור ולבן....(טרנזיטוריים כן, מנורות לא וכו...)
ישנם מגברים יבשים שמשתדכים עם רמקולים צבועים ומקור עסיסי שיתנו לך תוצאה שלא תכיר את המגבר שמנגן!
ישנם מגברים עסיסיים עם רמקולים חסרי צבע שלפתע הרמקול היבשושי מתחיל לנגן מוסיקה כמו שלא חלמת שינגן
אני חושב שיש שידוכים מופלאים שנשמעים כמו מוסיקה, רובם ככולם מורכבים מרכיבים כמעט ניטראליים שאם אתה יודע לשלב בינהם, תגיע לתוצאה טובה- ואם לא , אז אפשר להכנס לפורום ולקשקש במקום לשמוע מוסיקה ....
ולא דיברתי עוד על אקוסטיקה טובה באמת.. שברגע שיש חדר משובח, פתאום גם מגברי SS בינוניים מוציאים עם רמקול מתאים טקסטורות והרמוניות לא פחות טובות ממערכת לא מאוזנת , מבוססת שפופרות בחדר בינוני.
ולסיום, לדעתי, אם יש הגברה ניטראלית אמיתית- היא טובה ולו רק בגלל העובדה שקשה מאוד לייצר מגבר כזה!
כנראה לא שמעת מזמן קדם+הגברה טרנסיסטורית טובה...רציתי רק להוסיף בקשר לעניין , שלא כל הגברה ניאטרלית היא טובה , ההפך הוא הנכון , רוב ההגברות הניאטרליות הינם טרנזיסטוריות , ודוקא רובם מחורבנות , חסרות עושר הרמוני ויבשות כמו פח חלוד , וזה למשל ההבדל בין מרק לוינסון לבריסטון או לרוטל גדול למשל , אז שלא יתחילו לקשקש לנו בזנב כל מיני טרנזיסטוראים שהם הגיעו לאמת האולטימטיבית , מי שרוצה טרנזיסטור טוב באמת שילך וישלם ליבואן של מרק לוינסון , ויטוס , פס לאב קלאס A , או דרט-זיל ,או גם אפשר קונרד גונסון טרנזיסטורי , ואלו שצינתי ניתן למצוא בארץ שלנו , בחול יש עוד הרבה אופציות .
וזה בקשר למגברים , בקשר לקדם מגבר , משימה בלתי אפשרית למצוא אחד נורמלי , הרוב זועה
.
אתה אני בכלל ברוגז איתך בגלל ה- jl audio , הם תמיד היו החלום הרטוב שלי , אתה יודע אני צריך שני "גוטהם" , וזה עולה מלא כסף , עד כדי גבול ההפקרות , אז אני ממשיך לפנטז שיש לי כאלו ,למרות שיש לי זוג סנפיירים מצוינים, אז למה לך לעצבן אותי יותר עם הטרנזיסטורים המחורבנים הללו, מה תגיד בתור יבואן גם של כמה טרנזיסטורים ? לא מאמין לך בגרוש , אבל אם יצא kr עוד יותר חזק , תגיד לי.
תגיד אתה זוכר שלקחנו את הגברת kr לארוחת ערב בגרמניה , אם היתה נראית יותר טוב אולי היינו....ומקבלים מגבר מתנה.
ושוב לjl האם יש כאן זוג זהה עצבני?
מנסיוני רוב הרמקולים הטובים והיקרים הם "חסרי נשמה" במהותם וזה בעצם היתרון שלהם. v.s שמשודך לאלקטרוניקה לא איכותית ישמע רע, עם אלקטרוניקה בינונית הוא ישמע טוב ועם אלקטרוניקה איכותית ומתאימה הוא ישמע חלום. הרמקולים ה"מנומסים" הקרואים גם "בעלי נשמה", נשמעים אותו הדבר עם כל אלקטרוניקה. רמקול לא אמור להכניס את עצמו, הוא אמור להיות נטרלי ו"יבש" במקור בעוד האלקטרוניקה היא הרוטב. את הרוטבים והתיבול המאזין יבחר. זה היתרון ברמקולי פלסטלינה נטרלים. אין להם שום דבר משלהם מלבד האיזון הטונאלי, הכוח והדינמיות. על השאר אחראי המאזין. קח אותו לאן שאתה רוצה, זה האודיו פיסיק הזה.
מגברי קונרד טרנזיסטורים מצוינים , לך תשמע ה350 שלהם ,בקיצור אל תדבר על משהו שלא שמעת מימך.קונראד ג'ונסון טרנזיסטורי?
עדיף כבר רוטל.
ויכול להיות שלא שמעת א כל מגברי ה- SS שיש בהם "נשמה"...?
.[/QUOTEאני מאוד אוהב את הגישה הבוגרת שלך , הלואי היה לנו יותר שכמוך כאן ,אני בטוח שהסט שלך ניפלא , גם אני אוהב וון שוויקרט , וגם שפופרות , רק שיש לי הרגשה שאתה נימצא בתת כוח קטן שמונע ממך להנות בקטעים מתפרצים , יש לזה כמובן קשר הדוק לגודל החדר, ולכן אני מקווה שאתה לא מגדיל בשיפוץ את החדר , אם אתה לא מזמין אותי לשמוע אחרי השיפוץ הבילתי אפשרי שלך אני "שורף המועדון".
שניצל, אתה לא יודע על איזה יבלת דרכת עכשיו.
יש לי הרגשה שאני הולך לדפוק את החדר ביג טיים.
לא רק שיגדל וישתנה לגמרי, גם כל הסידור הולך להידפק קשות.
אללה יוסתור מה שיחכה לי שם בסוף (ועוד כשהקופה תהייה ריקה....)
אז יותר טוב תנצל את הזמן לחזק המגבר , אולי תעבור למונובלוקים או משהו כזה , אחרת תהיה לך אסמה בבית.שניצל, אתה לא יודע על איזה יבלת דרכת עכשיו.
יש לי הרגשה שאני הולך לדפוק את החדר ביג טיים.
לא רק שיגדל וישתנה לגמרי, גם כל הסידור הולך להידפק קשות.
אללה יוסתור מה שיחכה לי שם בסוף (ועוד כשהקופה תהייה ריקה....)
תודה אורי.
שמח שחזרת לפעילות. לאן נעלמת תגיד לי???? (-:
מגברי קונרד טרנזיסטורים מצוינים , לך תשמע ה350 שלהם ,בקיצור אל תדבר על משהו שלא שמעת מימך.
מסכים איתך שאני די דפוק.אני שמח שאתה יודע טוב ממני מה שמעתי ומה לא.
כנראה שזה נכון באותה מידה לגבי רשימת מגברי ה- SS שקבעת, שרק הם ראויים לאוזניך.
הגענו לגיל שאם אין הרבה שכל, לפחות הבנו שהרבה צניעות ומעט התלהמות הם הדרך הנכונה...
אתה לא חושב?
מי שמתעסק בתחביב הזה חיב להיות קצת דפוק
יעני קומפלימנט?לזכותו של השניצל הוא אף פעם לא הגביל את דפיקותו בתחום, מה שכן ( לא מכיר אותו אישית ) מרכילויות שיש עליו ,יש בו הרבה הרבה דברים טובים אחרים ( גם בקשר לאודיו ).