ramkol
אוהב את התחום
- הודעות
- 477
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
סטראופלי הוא אחד המגזינים המובילים לאודיו בגרמניה. החודש צורף לחוברת דיסק עם כחצי שעה של מוזיקה באיכות אודיו גבוהה במיוחד. הקטעים הראשונים הם “מוזיקה קלה” והאחרונים קלסית.
ממש שומעים בברור בהקלטות של המוזיקה הקלסית, שמדובר בהקלטות מיוחדות ושונות מהסטנרדט המוכתב על ידי החברות הגדולות.
קודם כל, הכול נשמע חזק יותר... מצחיק, כי היינו מצפים שחזק יותר תהיה העבודה של הווליום, אבל נראה בהקלטות האלו, שלא חשוב באיזה ווליום הן נשמעות- הן נשמעות חזק.
קטע לפסנתר וכינור, שהוקלט אנלוגית עם ציוד על טהרת המנורות על ידי החברה tacet נשמע כמו לראות בתערוכת אנטומיה גוף חשוף ללא העור. הסאונד ללא ספק “טוב” ברזולוציה המדהימה שלו ובגוונים הרבים שהוא מציג, אבל מתאורה חזקה אפשר להסתנוור, וכדי לקרוא ספר לא צריך קסנון של טנק...
שתי ההקלטות הקלסיות הנוספות גם הן של tacet קיטעי א קפלה של מנדלסון, שנשמעים מאוד ברור ונקי, למרות שהוקלטו בכנסיה, מה שאומר בעצם- שזה נשמע לא כפי שזה היה נשמע במציאות...
רביעיה של היידן סוגרת את הדיסק ומוקלטת כמובן מעולה.
לאחר ששמעתי את הקטעים הקלסיים עברתי ל”קלים”... הקטע הראשון של שרה ק. גרם לי להרגיש בדיוק כפי שאני מרגיש בכול אותם אין סוף תערוכות ותצוגות שמשמיעים בהן את המוזיקה הזו בדיוק... פתאום המערכת שלי נשמעה כמו האאידה של סונוס... וכמו סופיה וכמו עוד כול רמקולי הע,ל שנשמעים עם המוזיקה הזו בדיוק אותו הדבר... כנראה שההקלטה היא הדומיננטית כאן.
חברת ההקלטה היא stockfisch מתמחה גם היא בצילומי רנטגן של הצלילים...
החוברת מעניינת מאוד החודש (המחיר גם עלה...) ואכתוב בהמשך אולי על עוד נושאים ממנה... כמו למשל שיפוץ של טורנס 160...
ממש שומעים בברור בהקלטות של המוזיקה הקלסית, שמדובר בהקלטות מיוחדות ושונות מהסטנרדט המוכתב על ידי החברות הגדולות.
קודם כל, הכול נשמע חזק יותר... מצחיק, כי היינו מצפים שחזק יותר תהיה העבודה של הווליום, אבל נראה בהקלטות האלו, שלא חשוב באיזה ווליום הן נשמעות- הן נשמעות חזק.
קטע לפסנתר וכינור, שהוקלט אנלוגית עם ציוד על טהרת המנורות על ידי החברה tacet נשמע כמו לראות בתערוכת אנטומיה גוף חשוף ללא העור. הסאונד ללא ספק “טוב” ברזולוציה המדהימה שלו ובגוונים הרבים שהוא מציג, אבל מתאורה חזקה אפשר להסתנוור, וכדי לקרוא ספר לא צריך קסנון של טנק...
שתי ההקלטות הקלסיות הנוספות גם הן של tacet קיטעי א קפלה של מנדלסון, שנשמעים מאוד ברור ונקי, למרות שהוקלטו בכנסיה, מה שאומר בעצם- שזה נשמע לא כפי שזה היה נשמע במציאות...
רביעיה של היידן סוגרת את הדיסק ומוקלטת כמובן מעולה.
לאחר ששמעתי את הקטעים הקלסיים עברתי ל”קלים”... הקטע הראשון של שרה ק. גרם לי להרגיש בדיוק כפי שאני מרגיש בכול אותם אין סוף תערוכות ותצוגות שמשמיעים בהן את המוזיקה הזו בדיוק... פתאום המערכת שלי נשמעה כמו האאידה של סונוס... וכמו סופיה וכמו עוד כול רמקולי הע,ל שנשמעים עם המוזיקה הזו בדיוק אותו הדבר... כנראה שההקלטה היא הדומיננטית כאן.
חברת ההקלטה היא stockfisch מתמחה גם היא בצילומי רנטגן של הצלילים...
החוברת מעניינת מאוד החודש (המחיר גם עלה...) ואכתוב בהמשך אולי על עוד נושאים ממנה... כמו למשל שיפוץ של טורנס 160...
נערך לאחרונה ב: