שמעון. אני חושב הפוך ממך ואף מעריך את הסלוגן של יואב.
אני אומנם לא יועץ שיווקי מוסמך אך אני בהחלט יודע מה צריך לעשות על מנת לגרום לאנשים לדבר על מוצר. אני סבור ובטוח שחלק מהסיבה שיואב החליט {או כל אחד שהגה את הסלוגן הזה} היא על מנת לגרום לאנשים להתעניין.
זה ש-YG הם רמקולים מצויינים בכל קנה מידה אין ויכוח. זה הוכח ברמת ההוכחה. לעומת זאת ישנם אנשים שחושבים אחרת. אני חושב על הרבה סלוגנים אחרת ממה שהם מתארים, וחלק מהסלוגנים של מוצרי אודיו רחוקים מאוד מהמוצר עצמו. במקרה של YG אקוסטיק הסלוגן לא רחוק מהאמת. הם אכן נחשבים בין הרמקולים הטובים שיש.
או במילים אחרות.
יש כאלה שיסכימו עם ההצהרה ויש כאלה שלא. אני לא מכיר אדם אחד שיגיד שה-YG אקוסטיק הוא אינו רמקול טוב.
לגבי הבניה ואיכות הבניה.
יצא לי לראות אותו במו עיני, אפילו לשמוע. איכות הבניה שלו היא בהחלט אחת מהמרשימות שנתקלתי בהן, אולי המרשימה ביותר. איכות הצליל היא לא פחות ממדהימה ולדעתי הוא אולי לא הרמקול "הטוב ביותר בעולם" אך בהחלט בין הטובים ביותר ששמעתי, ושמעתי.
בקיצור.
המטרה של סלוגן היא מעבר לתיאור המוצר. המטרה של סלוגן מורכבת ובמקרה הזה אינה רחוקה מהמציאות.