שמתי לב לא מעט גם בחדרים של הביוקר בסטריאו, שמים 2 סאבים ימין שמאל מאחור/חומר למחשבה.
ועוד דבר למה אין שום איזכור למכשירי כיול כגון טרינוב ושות.
מה שרואים בעיקר אלו פאוורים אימתניים עצומים שאף אחד לא יכול להכניס הביתה (אני מכיר 1 שכן), רמקולים ענקיים\עצומים כנ"ל ו נגנים.
לגבי הסאבים, משה, לא מדויק.
ברוב רובם של החדרים
לא היו סאבים.לפחות לא סאבים פעילים, ובוודאי לא בחדרים שהרשימו אותי יותר.
כמו כן, אין אזכור למכשירי כיול, פשוט מפני שהייתה מעט מאוד נוכחות למכשירים כאלה, או לפחות נוכחות גלויה.
ואם כבר הזכרת את העניין הזה, בכל חדר שנכנסתי אליו, הקדשתי רגע קצר לבחינת התנאים האקוסטיים בו.
באופן כללי, הרבה אודיופילים אוהבים לקטר על תנאי האקוסטיקה בתערוכה.
וכשחושבים על זה, בלי הרבה בסיס.
נכון שאלה תנאים לא אידיאליים, אבל אלה תנאים לאין ערוך יותר טובים ממה שניתן למצוא כמעט בכל בתי האודיופילים.
ראשית, מדובר בחדרים גדולים, גבוהים, ולרוב מאוזנים. אין שום קשר לכוכים הנמוכים והלא מאוזנים המאפיינים חלק גדול מאוד מחללי ההאזנה המצויים של אודיופילים.
שנית, כל החדרים בתערוכה היו מטופלים, מי יותר ומי פחות, באמצעים פסיביים, שרוב האודיופילים יכולים רק לפנטז עליהם.
התוצאה בתערוכה בסופו של דבר היא חללים שלא מצריכים הרבה דמיון כדי להבין מה הפוטנציאל של הציוד המוצג בהם.
לגבי המימדים הגיגנטיים של הרמקולים והמגברים, הם נבלעו בקלות בחללים הגדולים האלה.
בסך הכל, התערוכה היא, בין השאר, תצוגת תכלית לקצה היכולות של המציגות השונות בה. והיכולות האלה באות לידי ביטוי גם במימדים.
דרך אגב, הסאונד השנה היה הרבה יותר טוב מבשנה שעברה. אין לי ספק שזה קשור בחלקו גם למזג האוויר. בשנה שעברה הוא היה מאוד חם ולח - שני תנאים רעים לאודיו. השנה הוא היה מתון, גם מבחינת הטמפרטורה וגם מבחינת הלחות - תנאים מצוינים לסאונד טוב!