שלום לכולם,
אני מביא לפה את סיפור השתלשלות הדברים שלי מול פיליפס ונותנת השירות שלה אלקטרה מבלי לפגוע בזכויות.
למרות אורך הסיפור, אני ממליץ לכם לקרוא היטב ולשקול טוב לפני שאתם קונים מסך של פיליפס כדי שלא תמצאו את עצמכם במקום שאני נמצא בו היום.
לפני כשנה, בחודש ספטמבר 2009 רכשתי מסך LCD של פיליפס מדגם 8404 בגודל "42 דרך חברת וואלה שופס, המסך עלה כ 8000 ₪ וסופק עם שנתיים אחריות רשמית של "אלקטרה" נותן השירות של "פיליפס".
בחודש ספטמבר 2010 הקול במסך הפסיק לעבוד, לאחר הזמנת טכנאי נלקח המסך למעבדת "אלקטרה" והוחזר לאחר כשבוע מתוקן, פעולה שהצריכה ממני לצאת מהעבודה פעמיים באמצע יום העבודה שכן אלקטרה שולחת טכנאים רק בימי ב' + ד' בין השעות 10:00 ל 12:00. כמו כן המסך הובל ברכב הטכנאי כאשר הוא מושכב על הספסל האחורי של הרכב ללא כל כיסוי או הגנה.
בדיוק שבוע לאחר מכן הפסיק שוב הקול במסך לעבוד באופן זהה לפעם הראשונה.
המסך נלקח שוב למעבדת אלקטרה (לאחר שבוע של המתנה עם מסך לא תקין בבית התובע עד שתואם טכנאי) ושהה במעבדה שבועיים שלאחריהם הוחזר אלי תקין.
בדיוק שבועיים לאחר מכן, ביום רביעי 20.10.10 חלה שוב תקלה במסך, התמונה הפכה אדומה ומרוחה.
לאחר תקלה זו פניתי אל פיליפס טלפונית ונענתי ע"י ענבר בשירות הלקוחות של פיליפס, הסבירתי לה את השתלשלות הדברים והבעתי את טענתי כי המסך אינו תקין ואת רצוני כי יוחלף לחדש.
ענבר מטעם פיליפס טענה כי היא מעבירה את הבקשה וכי יחזרו אליי תוך 4 ימי עבודה.
6 ימים עברו לאחר הפניה שלי ללא כל התייחסות, פניתי שוב לענבר והודעתי לה כי אני עדיין ממתין שמישהו יצור איתי קשר וכי במשך השבוע הזה אני עדיין נמצא בביתי עם מסך לא תקין,
ענבר השיבה לי שהעבירה את הפניה שלי לחברת אלקטרה, נותנת השירות והופתעה כי הם לא יצרו קשר.
הסברתי שוב לענבר כי אינני מעוניין בתיקון של אלקטרה, המסך אינו תקין ובעל תקלות חוזרות ואני דורש כי יוחלף למסך חדש.
ענבר השיבה לי כי היא תעביר את הבקשה למנהלת שלה וכי יחזרו אליי.
אחר הצהריים צלצלו אלי מחברת אלקטרה לתיאום איסוף של המסך לתיקון.
בשלב זה שלחתי מכתב עם כל השתלשלות האירועים הנ"ל לפיליפס ודרשתי את החלפת המסך, לאחר המכתב התקשרה אליי סיגל, מנהלת משרד ועוזרת מנכ"ל ושמעה ממני את כל הפרטים, היא אמרה לי בטלפון כי הפעם יש לאפשר לאלקטרה לתקן את המסך וכי אני אקבל התחייבות בכתב כי במידה והמסך יתקלקל שוב מכל סיבה שהיא עד לתום תקופת האחריות המסך יוחלף ללא כל בעיה!
המסך נאסף לתיקון ולי סופק מסך חלופי לא תקין שאינו נדלק!
לאחר יום תואמה איתי החזרת המסך המתוקן, בשעה שאמור היה הטכנאי להגיע לביתי הוא יצר איתי קשר טלפוני ומסר כי הוא נתקע עם הרכב וכרגע לא יכול להגיע, לבסוף הגיע הטכנאי באיחור של כשעתיים והחזיר את המסך תקין.
לאחר 5 ימים הפסיק שוב הקול במסך לעבוד.
פניתי לסיגל בפיליפס וביקשתי כי המסך יוחלף בהתאם להתחייבות הטלפונית אותה קיבלתי ממנה בתיקון הקודם וזו הביעה הסתייגות כי נתנה הבטחה שכזו, האשימה אותי ב"הכנסת מילים לגרונה" והפנתה את הפניה שלי שוב למעבדות אלקטרה לטיפול.
לסיכום:
עד כה בחודשיים האחרונים תוקן המסך 3 פעמים, דבר שהצריך ממני להגיע לביתי 8 פעמים שונות לצורך איסוף והחזרה של המסך.
כעט המסך שוב אינו תקין ופיליפס מסרבת להחליפו לחדש.
על כן אני ממליץ לכם, לפני שאתם בוחרים במסך של פיליפס, תקראו שוב את הנ"ל ותחשבו טוב טוב!!
אלעד
אני מביא לפה את סיפור השתלשלות הדברים שלי מול פיליפס ונותנת השירות שלה אלקטרה מבלי לפגוע בזכויות.
למרות אורך הסיפור, אני ממליץ לכם לקרוא היטב ולשקול טוב לפני שאתם קונים מסך של פיליפס כדי שלא תמצאו את עצמכם במקום שאני נמצא בו היום.
לפני כשנה, בחודש ספטמבר 2009 רכשתי מסך LCD של פיליפס מדגם 8404 בגודל "42 דרך חברת וואלה שופס, המסך עלה כ 8000 ₪ וסופק עם שנתיים אחריות רשמית של "אלקטרה" נותן השירות של "פיליפס".
בחודש ספטמבר 2010 הקול במסך הפסיק לעבוד, לאחר הזמנת טכנאי נלקח המסך למעבדת "אלקטרה" והוחזר לאחר כשבוע מתוקן, פעולה שהצריכה ממני לצאת מהעבודה פעמיים באמצע יום העבודה שכן אלקטרה שולחת טכנאים רק בימי ב' + ד' בין השעות 10:00 ל 12:00. כמו כן המסך הובל ברכב הטכנאי כאשר הוא מושכב על הספסל האחורי של הרכב ללא כל כיסוי או הגנה.
בדיוק שבוע לאחר מכן הפסיק שוב הקול במסך לעבוד באופן זהה לפעם הראשונה.
המסך נלקח שוב למעבדת אלקטרה (לאחר שבוע של המתנה עם מסך לא תקין בבית התובע עד שתואם טכנאי) ושהה במעבדה שבועיים שלאחריהם הוחזר אלי תקין.
בדיוק שבועיים לאחר מכן, ביום רביעי 20.10.10 חלה שוב תקלה במסך, התמונה הפכה אדומה ומרוחה.
לאחר תקלה זו פניתי אל פיליפס טלפונית ונענתי ע"י ענבר בשירות הלקוחות של פיליפס, הסבירתי לה את השתלשלות הדברים והבעתי את טענתי כי המסך אינו תקין ואת רצוני כי יוחלף לחדש.
ענבר מטעם פיליפס טענה כי היא מעבירה את הבקשה וכי יחזרו אליי תוך 4 ימי עבודה.
6 ימים עברו לאחר הפניה שלי ללא כל התייחסות, פניתי שוב לענבר והודעתי לה כי אני עדיין ממתין שמישהו יצור איתי קשר וכי במשך השבוע הזה אני עדיין נמצא בביתי עם מסך לא תקין,
ענבר השיבה לי שהעבירה את הפניה שלי לחברת אלקטרה, נותנת השירות והופתעה כי הם לא יצרו קשר.
הסברתי שוב לענבר כי אינני מעוניין בתיקון של אלקטרה, המסך אינו תקין ובעל תקלות חוזרות ואני דורש כי יוחלף למסך חדש.
ענבר השיבה לי כי היא תעביר את הבקשה למנהלת שלה וכי יחזרו אליי.
אחר הצהריים צלצלו אלי מחברת אלקטרה לתיאום איסוף של המסך לתיקון.
בשלב זה שלחתי מכתב עם כל השתלשלות האירועים הנ"ל לפיליפס ודרשתי את החלפת המסך, לאחר המכתב התקשרה אליי סיגל, מנהלת משרד ועוזרת מנכ"ל ושמעה ממני את כל הפרטים, היא אמרה לי בטלפון כי הפעם יש לאפשר לאלקטרה לתקן את המסך וכי אני אקבל התחייבות בכתב כי במידה והמסך יתקלקל שוב מכל סיבה שהיא עד לתום תקופת האחריות המסך יוחלף ללא כל בעיה!
המסך נאסף לתיקון ולי סופק מסך חלופי לא תקין שאינו נדלק!
לאחר יום תואמה איתי החזרת המסך המתוקן, בשעה שאמור היה הטכנאי להגיע לביתי הוא יצר איתי קשר טלפוני ומסר כי הוא נתקע עם הרכב וכרגע לא יכול להגיע, לבסוף הגיע הטכנאי באיחור של כשעתיים והחזיר את המסך תקין.
לאחר 5 ימים הפסיק שוב הקול במסך לעבוד.
פניתי לסיגל בפיליפס וביקשתי כי המסך יוחלף בהתאם להתחייבות הטלפונית אותה קיבלתי ממנה בתיקון הקודם וזו הביעה הסתייגות כי נתנה הבטחה שכזו, האשימה אותי ב"הכנסת מילים לגרונה" והפנתה את הפניה שלי שוב למעבדות אלקטרה לטיפול.
לסיכום:
עד כה בחודשיים האחרונים תוקן המסך 3 פעמים, דבר שהצריך ממני להגיע לביתי 8 פעמים שונות לצורך איסוף והחזרה של המסך.
כעט המסך שוב אינו תקין ופיליפס מסרבת להחליפו לחדש.
על כן אני ממליץ לכם, לפני שאתם בוחרים במסך של פיליפס, תקראו שוב את הנ"ל ותחשבו טוב טוב!!
אלעד