LCD שירות גרוע של אלקטרה ופיליפס ישראל - מומלץ לקרוא


e-type

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אני מביא לפה את סיפור השתלשלות הדברים שלי מול פיליפס ונותנת השירות שלה אלקטרה מבלי לפגוע בזכויות.
למרות אורך הסיפור, אני ממליץ לכם לקרוא היטב ולשקול טוב לפני שאתם קונים מסך של פיליפס כדי שלא תמצאו את עצמכם במקום שאני נמצא בו היום.

לפני כשנה, בחודש ספטמבר 2009 רכשתי מסך LCD של פיליפס מדגם 8404 בגודל "42 דרך חברת וואלה שופס, המסך עלה כ 8000 ₪ וסופק עם שנתיים אחריות רשמית של "אלקטרה" נותן השירות של "פיליפס".

בחודש ספטמבר 2010 הקול במסך הפסיק לעבוד, לאחר הזמנת טכנאי נלקח המסך למעבדת "אלקטרה" והוחזר לאחר כשבוע מתוקן, פעולה שהצריכה ממני לצאת מהעבודה פעמיים באמצע יום העבודה שכן אלקטרה שולחת טכנאים רק בימי ב' + ד' בין השעות 10:00 ל 12:00. כמו כן המסך הובל ברכב הטכנאי כאשר הוא מושכב על הספסל האחורי של הרכב ללא כל כיסוי או הגנה.

בדיוק שבוע לאחר מכן הפסיק שוב הקול במסך לעבוד באופן זהה לפעם הראשונה.
המסך נלקח שוב למעבדת אלקטרה (לאחר שבוע של המתנה עם מסך לא תקין בבית התובע עד שתואם טכנאי) ושהה במעבדה שבועיים שלאחריהם הוחזר אלי תקין.

בדיוק שבועיים לאחר מכן, ביום רביעי 20.10.10 חלה שוב תקלה במסך, התמונה הפכה אדומה ומרוחה.
לאחר תקלה זו פניתי אל פיליפס טלפונית ונענתי ע"י ענבר בשירות הלקוחות של פיליפס, הסבירתי לה את השתלשלות הדברים והבעתי את טענתי כי המסך אינו תקין ואת רצוני כי יוחלף לחדש.
ענבר מטעם פיליפס טענה כי היא מעבירה את הבקשה וכי יחזרו אליי תוך 4 ימי עבודה.
6 ימים עברו לאחר הפניה שלי ללא כל התייחסות, פניתי שוב לענבר והודעתי לה כי אני עדיין ממתין שמישהו יצור איתי קשר וכי במשך השבוע הזה אני עדיין נמצא בביתי עם מסך לא תקין,
ענבר השיבה לי שהעבירה את הפניה שלי לחברת אלקטרה, נותנת השירות והופתעה כי הם לא יצרו קשר.
הסברתי שוב לענבר כי אינני מעוניין בתיקון של אלקטרה, המסך אינו תקין ובעל תקלות חוזרות ואני דורש כי יוחלף למסך חדש.
ענבר השיבה לי כי היא תעביר את הבקשה למנהלת שלה וכי יחזרו אליי.
אחר הצהריים צלצלו אלי מחברת אלקטרה לתיאום איסוף של המסך לתיקון.
בשלב זה שלחתי מכתב עם כל השתלשלות האירועים הנ"ל לפיליפס ודרשתי את החלפת המסך, לאחר המכתב התקשרה אליי סיגל, מנהלת משרד ועוזרת מנכ"ל ושמעה ממני את כל הפרטים, היא אמרה לי בטלפון כי הפעם יש לאפשר לאלקטרה לתקן את המסך וכי אני אקבל התחייבות בכתב כי במידה והמסך יתקלקל שוב מכל סיבה שהיא עד לתום תקופת האחריות המסך יוחלף ללא כל בעיה!
המסך נאסף לתיקון ולי סופק מסך חלופי לא תקין שאינו נדלק!
לאחר יום תואמה איתי החזרת המסך המתוקן, בשעה שאמור היה הטכנאי להגיע לביתי הוא יצר איתי קשר טלפוני ומסר כי הוא נתקע עם הרכב וכרגע לא יכול להגיע, לבסוף הגיע הטכנאי באיחור של כשעתיים והחזיר את המסך תקין.
לאחר 5 ימים הפסיק שוב הקול במסך לעבוד.
פניתי לסיגל בפיליפס וביקשתי כי המסך יוחלף בהתאם להתחייבות הטלפונית אותה קיבלתי ממנה בתיקון הקודם וזו הביעה הסתייגות כי נתנה הבטחה שכזו, האשימה אותי ב"הכנסת מילים לגרונה" והפנתה את הפניה שלי שוב למעבדות אלקטרה לטיפול.

לסיכום:
עד כה בחודשיים האחרונים תוקן המסך 3 פעמים, דבר שהצריך ממני להגיע לביתי 8 פעמים שונות לצורך איסוף והחזרה של המסך.
כעט המסך שוב אינו תקין ופיליפס מסרבת להחליפו לחדש.

על כן אני ממליץ לכם, לפני שאתם בוחרים במסך של פיליפס, תקראו שוב את הנ"ל ותחשבו טוב טוב!!

אלעד
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
מצער ביותר לקרוא את זה, אני בעצמי תקוע באמצע משהו כזה, עם חברה אחרת.
 

זורו44

אוהב את התחום
הודעות
229
מעורבות
0
נקודות
16
תודה ששיתפת אותנו בפרטים.
לא חוויתי לעולם חוויות כאלו ,רק חיוביות מניופאן וזה כבר לשרשור אחר.השאלה אם אתה מקרה בודד או סדרתי-מבחינת תקלת הקול ,או שהשרות של אלקטרה הוא באמת כזה
להוביל מסך בספסל האחורי ללא הגנה משריטות
 

a^Z^a

אוהב את התחום
הודעות
328
מעורבות
0
נקודות
0
אלעד שלום,
צר לי לשמוע על חווית השירות שאתה מתאר כאן.
מעבר לכך ברמת חוק המוצר שלך תחת אחריות של אלקטרה היבואן הרשמי.
כאשר בחרת לרכוש מוצר בחרת גם להיות תחת האחריות של היבואן המדובר, ברמת האחריות הם מתנהלים מולך בצורה תקינה, הם מעניקים שירות בתוקף האחריות ומתקנים את המוצר כדי להחזירו למצב עבודה תקין.
מאידך אתה מציין שהבעיה חוזרת ונשנית והם רק מושכים זמן כדי שהאחריות תגמר ואז ימאס לך.
מה שאתה יכול לעשות זה לנסח תשובה עם עו"ד, לדרוש מהיבואן את כל תעודות המעבדה שהמוצר ביקר בה, תיעודים למה שמצאו ומה שתיקנו - דבר שמגיע לך לקבל במידת הצורך.
לאחר מכן תאיים שאם ימשיכו לשחק איתך אתה תפנה לארכאות משפטיות, המועצה לצרכנות, ליצרן, ולכל גוף שתראה לנכון - תדאג שהמכתב יגיע חתום ע"י עו"ד זה מקדם מאוד מהר את העניינים.
תדאג להבא שמבטיחים לך משהו - להקליט את השיחה כדי לחסוך "הכנסת מילים לפה" כמו שסיגל אמרה לדברייך.
מעבר לכך דרוש הרחבת אחריות על המוצר הדפוק הזה - שאלקטרה עוד ישמעו ממך ולא יפטרו ממך כשהאחריות תסתיים וינסו להתיש אותך בתשלום עבור בדיקות/תיקונים.
למיטב זכרוני גם היבואן צריך לתת הרחבת אחריות אם הוא מבצע תיקון על החלק אשר הוא תיקן, מומלץ שתוועץ בעו"ד.

בכל מקרה תודה על המידע שסיפקת
לצערי אלקטרה בתודעת השירות עם השנים התדרדרו מאוד, סיפורך הוא אחד ממני רבים.
חבל שהיצרן בוחר לעבוד עם יבואן כזה...
 

onoff

אוהב את התחום
הודעות
264
מעורבות
1
נקודות
18
welcome to the club

לפני הכל ,חשוב מאד ששיתפת אותנו עכשיו אתייחס לטענתך בנושא.

זכור שאתה חי בישראל וכאן עליך לדעת מנסיון אישי שלי שתודעת השרות של כל מיני חברות מסחריות היא לרוב
מתחת לת..... כמו שכבר הבנת אתה לא לבד, כמו שנאמר "צרת רבים חצי נחמה" אבל זו לא הנקודה היחידה שרציתי להבהיר
לך,לא איכפת לי אם בגלל דברי כאן בפורום יצנזרו או אפילו אעורר למישהו ת'עצבים .
נותני השרות בארץ הם מהגרועים אם לא הגרועים ביותר בעולם המערבי לצערי
לפעמים אני מרגיש כאילו אני חי כבתוך "מאורת נחשים",הווה אומר שלמרות שהשתדלות של כל מיני נותני שרות פרטיים
עד חברות גדולות/יבואנים גדולים מכל גווני הקשת אם זה במוצרי אלקטרוניקה ועד אינסטלטורים ומוסכים ראשיים של
יבואני הרכב.בקיצור ישנם פה ושם צדיקים, אבל זה עדיין רחוק מאד ממתן השרות המקובל בעולם המערבי וזאת אך ורק הודות
לתחרות שיישנה בכל הענפים.דע גם שכל חברה עולמית מתייחסת אחרת למותג שלה ובעניין זה אוסיף גם את היותנו שוק
פיצפון להרבה מהן וכך הן גם מתייחסות .אקצר את דברי ואומר לך את עצתי אליך ושאר האנשים שקוראים אותם.
א' תאמר לאלקטרה שתפנה לעיתונות גם הכתובה וגם האלקטרונית למשל כלבוטק/שומר מסך בטליוזיה וכ'ו
ב' אם זה לא יעזור וקשה לי להאמין שכך ישנה האופציה לגשת לביהמ"ש לתביעות קטנות ,רק דע ששם תיאלץ
לייצג את עצמך ולא ע"י עו"ד כך הוא החוק.
ג' במקביל הייתי גם פונה לחברה העולמית ומבקש את עזרצם/התייחסותם לנושא.

בהצלחה רבה

ואל תשכח ליידע אותנו אם ולכאשר הסיפור יגמר!
 
נערך לאחרונה ב:

621981

אוהב את התחום
הודעות
413
מעורבות
13
נקודות
18
פיליפס

אני קניתי מסך של פיליפס לחבר אותו דגם ופעמיים היו צריכים להחליף בגלל בעיית פיקסלים שרופים בפעם השלישית אחרי חצי שנה גם כן נמצאו פיקסלים שרופים והפעם המסך לא הוחלף חבר שלי אמר לי יותר הוא לא נוגע במסכי פיליפס
 

clip99

חבר משקיען
הודעות
933
מעורבות
119
נקודות
43
מצער ומתסכל לשמוע את זה . שקלתי בעצמי בזמנו ללכת על אותו הדגם אך נמנעתי בגלל המחיר . ומצד שני דבר כזה יכול לקרות עם כל נותן שירות אחר במדינה . אין חסינות מפני זה, זה כמו ללכת בין הטיפות ולהתפלל שלא ליפול עם הקנייה שמבצעים.
 

onoff

אוהב את התחום
הודעות
264
מעורבות
1
נקודות
18
ליידיז & ג'נטס - כנסו לאחד האתרים בחו"ל ותבדקו דגמים של חברות שיש להם אותם דגמים בארץ ,לצערי ישנם
הרבה דגמים של פיליפס (מעולים)שלא מיובאים ארצה אז לכו על מה שכן מיובא ולא חסריים כאלה.אגב רצוי לחפש
באתרים דגמים המיועדים לשוק האירופי ,כי בישראל אלה הם המתאימים

תהנו
 
נערך לאחרונה ב:

ספי

אוהב את התחום
הודעות
312
מעורבות
0
נקודות
0
אפילו בישראל אסור להכליל

לפני הכל ,חשוב מאד ששיתפת אותנו עכשיו אתייחס לטענתך בנושא.

זכור שאתה חי בישראל וכאן עליך לדעת מנסיון אישי שלי שתודעת השרות של כל מיני חברות מסחריות היא לרוב
מתחת לת..... כמו שכבר הבנת אתה לא לבד, כמו שנאמר "צרת רבים חצי נחמה" אבל זו לא הנקודה היחידה שרציתי להבהיר
לך,לא איכפת לי אם בגלל דברי כאן בפורום יצנזרו או אפילו אעורר למישהו ת'עצבים .
נותני השרות בארץ הם מהגרועים אם לא הגרועים ביותר בעולם המערבי לצערי
לפעמים אני מרגיש כאילו אני חי כבתוך "מאורת נחשים",הווה אומר שלמרות שהשתדלות של כל מיני נותני שרות פרטיים
עד חברות גדולות/יבואנים גדולים מכל גווני הקשת אם זה במוצרי אלקטרוניקה ועד אינסטלטורים ומוסכים ראשיים של
יבואני הרכב.בקיצור ישנם פה ושם צדיקים, אבל זה עדיין רחוק מאד ממתן השרות המקובל בעולם המערבי וזאת אך ורק הודות
לתחרות שיישנה בכל הענפים.דע גם שכל חברה עולמית מתייחסת אחרת למותג שלה ובעניין זה אוסיף גם את היותנו שוק
פיצפון להרבה מהן וכך הן גם מתייחסות .אקצר את דברי ואומר לך את עצתי אליך ושאר האנשים שקוראים אותם.
א' תאמר לאלקטרה שתפנה לעיתונות גם הכתובה וגם האלקטרונית למשל כלבוטק/שומר מסך בטליוזיה וכ'ו
ב' אם זה לא יעזור וקשה לי להאמין שכך ישנה האופציה לגשת לביהמ"ש לתביעות קטנות ,רק דע ששם תיאלץ
לייצג את עצמך ולא ע"י עו"ד כך הוא החוק.
ג' במקביל הייתי גם פונה לחברה העולמית ומבקש את עזרצם/התייחסותם לנושא.

בהצלחה רבה

ואל תשכח ליידע אותנו אם ולכאשר הסיפור יגמר!

יש נותני שירות גרוע ויש להוקיעם. אסור להשליך מכך על כל עם ישראל.

לי היה מקרה שונה:

מצלמה קנון SX10, נקנתה בדיגיטל שופ, בתוך תקופת האחריות היא נפלה על סלע בטיול. לאחר הנפילה התקבל EROR בעת הפעלת זום, וקטע קטן בגוף היה שבור
הבאתי לתיקון במקום הקניה ושלחו למעבדה. בהערכת הנזק הטילו את האחריות עלינו (בצדק) וחייבו אותנו בתשלום. שילמתי וקיבלתי לאחר 3 שבועות מצלמה לא תקינה. המצלמה הוחזרה פעם נוספת ופעם שלישית, ואז קיבלתי הודעה שהמעבדה הרימה ידיים ופנתה לקנון.

לאחר זמן די רב אמנם קיבלנו מצלמה חדשה קנון SX20.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
שני דברים.
1. פתח תביעה בבית הדין לתביעות קטנות הקרוב למקום מגוריך. אין צורך בעורך דין, יתר על כן – עדיף ללא עורך דין. להערכתי, מרב הסיכויים שבית הדין יחייב את החברה להחליף לך מסך.
2. הקלט את כל השיחות הבאות שלך עם כל נציגי החברה ונותני השירות. לפחות שתהיה לך ראיה מוקלטת לכך שהמסך היה פעמים רבות בתיקון במשך תקופת האחריות.

ללא קשר לזה, שמעתי מעוסקים בתחום גם על האמינות הגרועה של מסכי פיליפס וגם על איכות השירות הגרועה של אלקטרה.
 

clip99

חבר משקיען
הודעות
933
מעורבות
119
נקודות
43
אמינות גרועה אולי , אבל מבחינת האיכות הם ליגה אחת מעל השאר (ככה לפחות שמעתי)
 

clip99

חבר משקיען
הודעות
933
מעורבות
119
נקודות
43
כמו שאמרתי, זה מה ששמעתי .

חבר שלי עובד כמוכר ציוד AV ברשת חנויות , ובזמנו כשהתלבטתי בין דגמים של LG לדגמים של פיליפס , הוא ציין שמנגנון עיבוד התמונה של האחרונה עדיף משמעותית . דעה דומה שמעתי ממספר נוסף של אנשים .
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
כמו שאמרתי, זה מה ששמעתי .

חבר שלי עובד כמוכר ציוד AV ברשת חנויות , ובזמנו כשהתלבטתי בין דגמים של LG לדגמים של פיליפס , הוא ציין שמנגנון עיבוד התמונה של האחרונה עדיף משמעותית . דעה דומה שמעתי ממספר נוסף של אנשים .

האם החבר שלך עובד ברשת שקם אלקטריק?

אינני יודע איך פילפס בהשוואה ל- LG , אבל ללא כל ספק היא לא באיכות הגבוהה ביותר.
 

clip99

חבר משקיען
הודעות
933
מעורבות
119
נקודות
43
הוא עובד ברשת באג .
לא כיוונתי לדיעה שהפיליפס היא הכי טובה , אלא שהיא נמנית בין הבחירות היותר טובות שניתן לבצע כאשר שוקלים רכישה של מותגים שונים בטווח מחיר מקביל . אני אישית לא יכולתי להבדיל , כל הדגמים בקיר התצוגה נראו לי פחות או יותר זהים ולכן הלכתי בסוף על LG שהיתה זולה יותר ב-1500 שקל מה-8040 של פיליפס . אי אפשר לבחון את הטלויזיות בחושך בחנות ולצערי התברר שרמת השחורים ב-LG גרועה , בדיעבד..
 

e-type

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
עדכון עם סוף טוב

אז קודם כל תודה לכל אלו שהגיבו פה,קראו, ייעצו ותמכו

לאחר פרסום המכתב פה ובעוד מספר מקומות כולל שליחתו להנהלת אלקטרה יצר איתי קשר טלפוני טל, מנהל התפעול הארצי של החברה,
טל מיד הבהיר לי כי קרא את השתלשלות הדברים וכי מאוד חשוב לו לסיים את הסיפור הזה כשאני מרוצה, סוכם כי למחרת יגיע אליי ראש צוות מאלקטרה ביחד עם הטכנאי החביב עליי (שכבר מכיר היטב את הכתובת),
הנ"ל יאשרו לטל כי אכן יש תקלה במכשיר ואז הוא יוחלף לחדש.
למחרת, יום שישי על הבוקר אכן הם הגיעו ואישרו כי יש תקלה, טל הבטיח לי טלפונית שהוא בודק לגבי זמינות מכשיר כמו שלי או מדגם אחר וחוזר אליי ביום ראשון בבוקר.
בבוקר יום ראשון אכן חזרו אליי ולאחר התדיינות קצרה בשל העובדה כי אין יותר מסכי LCD מהדגם שלי הוצע לי מסך "LED 40 בתוספת תשלום.
שיחה נוספת עם טל שידרגה את דגם המסך והקטינה את תוספת התשלום שנדרשתי לשלם, כפי שציינתי הוא אכן עמד מאחורי ההצהרה שלו כי חשוב לו לסגור את הסיפור מולי ושאהיה מרוצה.
למחרת הגיעו אליי עם מסך LED חדש מדגם 8605 שהגיע עם אחריות מלאה לשנתיים (שאני מאוד מאוד מקווה שלא אצטרך להשתמש בה).

אלעד.
 

itz56

אוהב את התחום
הודעות
466
מעורבות
30
נקודות
28
אז קודם כל תודה לכל אלו שהגיבו פה,קראו, ייעצו ותמכו

לאחר פרסום המכתב פה ובעוד מספר מקומות כולל שליחתו להנהלת אלקטרה יצר איתי קשר טלפוני טל, מנהל התפעול הארצי של החברה,
טל מיד הבהיר לי כי קרא את השתלשלות הדברים וכי מאוד חשוב לו לסיים את הסיפור הזה כשאני מרוצה, סוכם כי למחרת יגיע אליי ראש צוות מאלקטרה ביחד עם הטכנאי החביב עליי (שכבר מכיר היטב את הכתובת),
הנ"ל יאשרו לטל כי אכן יש תקלה במכשיר ואז הוא יוחלף לחדש.
למחרת, יום שישי על הבוקר אכן הם הגיעו ואישרו כי יש תקלה, טל הבטיח לי טלפונית שהוא בודק לגבי זמינות מכשיר כמו שלי או מדגם אחר וחוזר אליי ביום ראשון בבוקר.
בבוקר יום ראשון אכן חזרו אליי ולאחר התדיינות קצרה בשל העובדה כי אין יותר מסכי LCD מהדגם שלי הוצע לי מסך "LED 40 בתוספת תשלום.
שיחה נוספת עם טל שידרגה את דגם המסך והקטינה את תוספת התשלום שנדרשתי לשלם, כפי שציינתי הוא אכן עמד מאחורי ההצהרה שלו כי חשוב לו לסגור את הסיפור מולי ושאהיה מרוצה.
למחרת הגיעו אליי עם מסך LED חדש מדגם 8605 שהגיע עם אחריות מלאה לשנתיים (שאני מאוד מאוד מקווה שלא אצטרך להשתמש בה).

אלעד.

מעז יצא מתוק

ה 8605 מתקדם בהרבה מ8404 אני שמח בשבילך ומקווה שבאמת כעת יהיה לך זמן להנות ממנו ולא לטייל בין מעבדות תיקונים
 

a^Z^a

אוהב את התחום
הודעות
328
מעורבות
0
נקודות
0
שאפו על הפתרון שהוצע ועל כך שבסופו של יום יש לך מעט נחת
אני עדיין חושב שיש הרבה מקומות לתיקון במערך השירות של אלקטרה
הלקוח הקטן לא צריך להלחם ולסבול בגלל אוזניים אוטומות מהצד השני, הפרשה הזו הייתה צריכה להפתר עוד במערך השירות הרגיל ולא ברמת תפעול הרשת.
מקווה שאת המוסר השכל שלהם הם יקבלו כבר ויעשו שינויים רציניים למען מקרים עתידיים וטיפול מהיר יותר לשביעות רצון הכלל.

תתחדש!
 

onoff

אוהב את התחום
הודעות
264
מעורבות
1
נקודות
18
ככה זה בד"כ בישראל

מעז יצא מתוק

ה 8605 מתקדם בהרבה מ8404 אני שמח בשבילך ומקווה שבאמת כעת יהיה לך זמן להנות ממנו ולא לטייל בין מעבדות תיקונים


1. אני שמח שהבעיה נפתרה
2.אם לא היית "עושה רעש" היו שמים ז !


תהנה ידידי !
 

SR84

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
ברגע זה פיליפס כבר לא אופצייה לרכישה העתידית, תודה על השיתוף ומקווה שידך תצא על העליונה בסופו של העניין.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור