- הודעות
- 2,357
- מעורבות
- 724
- נקודות
- 113
שרשור תגובות עבור המאמר: רמקולים מוניטורים MUSIC Z3 במבחן
ביצעת השוואה "ראש בראש" בין הרמקול הזה להרבת' מוניטור 30/קומפקט7/פרואק רספונס2?יש לנו כבר כמה וכמה חברות בתחום שהן גאווה ישראלית - ואין מישהו שראוי יותר מזיו להכנס לרשימה המכובדת הזאת. הכיוון שהרמקולים האלה הולכים בו הוא הכי לטעמי - הם נראים קצת כמו כמה אנגלים קלאסיים אבל הם הרבה יותר מלאי חיים, דינמיים, מפורטים מצד אחד והכי לא מעיקים וצורמים מצד שני. אני חושב על פרואק בלי האדג' הצורם למעלה, על הרבת' או ספנדור עם דינמיות גדולה יותר ובמה מתפרצת ומלאת חיים. כנראה שהאזניים של זיו ושלי די דומות, ואני שמח שהיה לי הכבוד לתרום איזה קמצוצון של השראה להתנעת התהליך. היו פה כמה גרסאות ודורות וזה בהחלט מוצר שהגיע כבר לבשלות ובגרות (רציתי לחסוך מכם את הקלישאה על כך שהוא טוב כמו רמקולים שעולים פי שתיים או שלוש ממנו - אבל זה נכון). ואם הבנתי נכון זאת רק הסנונית הראשונה שמבשרת עוד הרבה פיתוחים מעניינים נוספים. 3 פעמים בראבו !
נמר
האם מדובר באותם אלמנטים שיש באוקטאב 6 החדש ?
אני קרוע עקב הסקירה הזו.
מצד אחד אני מאוד אוהב את זיו ומעריך אותו , והוא יודע את זה, ואני מצדיע לו על זה שהיה לו את הזמן והאומץ לייצר רמקול לבד.
-היי אורי, כמו שאתה יודע התחושה היא הדדית, תודה על הפרגון.
מצד שני יש לי בעיה עם זה שנמר עשה את הסקירה, וזאת מכיוון שהיה חלק מהתהליך והוא מושפע ממנו.
והדבר השלישי הוא שאני לא מבין איך הגענו למחיר הזה .
- דרייברים בסדר גודל של $1,200 לזוג מדפיים, לא תמצא (למיטב ידיעתי) בשום רמקול בטווח. גם לא רכיבי קרוס כאלו, ולא חיווט פנימי ולא מחברים וכו'...
אני בעצמי חסיד של הניסיון והאפשרות להוציא את המקסימום בכל מצב/תמחור נתון. מצד שני אני ריאלי - יש גבול למה שאפשר להגיע עם גלם זול.
(אם התכוונת שהתמחור זול מדי ביחס לאיכות הרכיבים, אז אכן זה נאמר לי ע"י אלו ששמעו את הרמקולים)
קשה לי (עכשיו אתם מתחילים להבין למה זה בעיה שנמר עשה את הסקירה) בתור מישהו שמכיר את זיו להעביר עליו שמץ של ביקורת כי הוא אדם מקסים ואיש מקצוע אמיתי.
- אורי, לי אין שום בעיה עם ביקורת, להפך, תמיד אעריך ביקורת כי היא זאת שמאפשרת השתפרות והתקדמות.
אבל יש פה כמה דברים שלא הסתדרו לי והיו חסרים לי.
את היחידות של מורל מהסדרות הללו אני מכיר ומאוד הגיוני לי שהן ישמעו מעולה והייתי מאוד מופתע עד היום שאף יצרן לא הרים כפפה וחיבר בינהן בצורה כזו.
אפילו בורמייסטר ברמקול החדיש שלהם משתמשים בוופרים של מורל .
בכל מקרה, אחד הדברים שהייתי שמח לדעת זה קצת על איך הגיעו לרמקול הזה, איפה מדדו אותו, איך, באיזה כלים, קצת על התהליך, אשמח לשמוע מזיו, כי אם כבר אנחנו פה בישראל וזה כ"כ זמין, אז למה לא?
-כמו שצוין בביקורת, ההגעה הייתה שילוב של כמה גורמים. מה שהדריך אותי הייתה השאיפה להגיע למקסימום תוצאה צלילית ע"י שימוש בדרייברים איכותיים שמייצגים קו עליון של יצרן, עם מה שמתבקש ברמת האיכות של שאר הרכיבים, תוך שמירה על התכנות כלכלית. אין מה לעשות, רכיבים טובים יותר עולים יותר, ובתמורה נותנים תוצאה טובה יותר.
(אני לא אומר שזאת ערובה להצלחה, אבל זאת נקודת מוצא טובה). ויותר מזה, גם כשזה מצליח, זה עדיין לא אומר שכולם יתחברו לגוון הצליל.. הכל מתחיל ונגמר במה שעושה לנו את זה מבחינה רגשית. הצד הטכני הוא רק הכלי שמביא אותנו לשם.
מבחינת הגדרת המטרה הראשונית, כמו שברק ציין כיוונתי למראה שמרני יחסית, עם תוצאה עדכנית, מהנה ככל האפשר.
בכל מקרה זיו שיהיה המון בהצלחה ! מתישהו אני אשמח להגיע ולהקשיב בעצמי גם.
-תודה אורי, תעשה שהמתישהו יהיה בקרוב, והשמחה תהיה כפולה!
אורי.