רמקולים בתערוכה


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
תומר . (Y)

זו התשובה הכי נכונה לדעתי.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
רן אני בטוח שהרמקול נמצא בחדר ההאזנה של אודיו נוט.
זה או המאסטר או הטמפטישן.
אני זוכר שהייתי שם והשמיעו לי אותו.
אני זוכר גם שבכתבה שכתבת הכתרת אותו כרמקול הטוב בעולם. והכי טוב ששמעת עד היום.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
רן אני בטוח שהרמקול נמצא בחדר ההאזנה של אודיו נוט.
זה או המאסטר או הטמפטישן.
אני זוכר שהייתי שם והשמיעו לי אותו.
אני זוכר גם שבכתבה שכתבת הכתרת אותו כרמקול הטוב בעולם. והכי טוב ששמעת עד היום.

הרמקולים באודיונוט הם הטמפטישן.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
תודה תומר.
ועל כן סיימתי את טענותי :)
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
מבחינתי, תערוכה היא אמצעי לזהות ציוד מענין/רמקולים, שארצה להאזין בתנאים טובים יותר.תומר

רמקולים שהיתי רוצה להאזין בתנאים טובים:
JBL EVEREST 66000- שני "15 בכל רמקול, שאר הדרייברים שופריים. עם דרייברים שופריים אפשר להגיע לפיקים של 120db! הדינמיות והפרוט שלהם מדהימים.
AVALON ISIS- לפי דברי אנשים בתעשיה בחו"ל שאני סומך עליהם, הם נשמעים מצוין. הגודל קצת בעייתי.
QUAD 2905- החלום שלי לרכוש זוג כזה ולהוסיף סאבוופרים וסופר טוויטרים איכותיים. קצת לא מעשי כרגע, למרות שיש לי קרוס אלקטרוני 3 יציאות ב-DEQX.
ISOPHON ARRABA- דרייברים קרמים בתוספת יהלום בחלק העליון- פרוט, שקיפות, רזולוציות, דיוק משכרים. יש כזה זוג בארץ.
LUMEN WHITE- כל הדגמים מעל לדגם הראשון, אותם הערות כמו על ה-ISOPHON, רק ברמה אחת יותר גבוהה.
אקפלה אודיו ארטס ויולין 3 ומעלה- הגבוהים המפורטים והמאווררים ביותר ששמעתי בכל רמקול שהוא, בשילוב עם יחידות שופריות.
MAGICO M6- רמקול מאלומיניום, מסקרן...
ווילסון אודיו אלכסנדריה X2 mk II- אם הם יותר טובים מהגירסה הראשונה, הם בטח יהיו חגיגה לאוזניים.
אבולושן אקוסטיק MM3- כל כך הרבה רמקול במחיר שפוי עד מציאה.
Audionot- את אחד הדגמים היקרים, לשמוע האם כצעקתה?
Kef Muon- גודל, דינאמיות, כמעט הכל. גם את ה-207 דור II.
Rockport- Arrakis- שמעתי את הדגם הקטן יותר, חברה עם פוטנציאל אדיר.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
כן, רק לא על השאלה שנשאלה :p



השאלה הייתה פשוטה.

האם לדעתכם אפשר להיתרשם מרמקולים בתערוכה.
ועל זה בדיוק ענה תומר {שהיה בכמה תערוכות בחייו}.
 

rahoz

אוהב את התחום
הודעות
180
מעורבות
0
נקודות
0
מעניין-

השאלה הייתה פשוטה.

האם לדעתכם אפשר להיתרשם מרמקולים בתערוכה.
ועל זה בדיוק ענה תומר {שהיה בכמה תערוכות בחייו}.

מדבריך לאורך השירשור מובן שלדידך לא ניתן להתרשם בתערוכה.

בא ותומר וכותב שכן ניתן ניתן להתרשם (ולא לבחון לעומק, שזה ברור..) ואתה פתאום מאמץ בחום את אמירתו :מבולבל:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
האם באמת אפשר להיתרשם מרמקולים בתערוכה?

מעניין אותי מה אתם חושבים עלזה, האם באמת אפשר להבין מה הרמקול מסוגל לעשות בתערוכה?
האם הוא באמת במיטבו?
האם זה נכון להסיק מסקנות משמיעה כזו?

זו השאלה!

אני מקבל בחום את מה שתומר אמר מסיבה פשוטה.

הוא טוען שאי אפשר להגיע לשום מסקנה בתערוכה, מה שכן אפשר זה למצוא ציוד מעניין שתפס את האוזן ולהאזין לו באופן פרטני יותר בחנות, ורק אז להסיק מסקנות.

מה שאני שואל זה מאוד פשוט. האם באמת ברור למאזין מה הרמקול מסוגל לעשות, האם הוא במיטבו והאם זה נכון להסיק מסקנות מהאזנה כזו.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
זו השאלה!

אני מקבל בחום את מה שתומר אמר מסיבה פשוטה.

הוא טוען שאי אפשר להגיע לשום מסקנה בתערוכה, מה שכן אפשר זה למצוא ציוד מעניין שתפס את האוזן ולהאזין לו באופן פרטני יותר בחנות, ורק אז להסיק מסקנות.

מה שאני שואל זה מאוד פשוט. האם באמת ברור למאזין מה הרמקול מסוגל לעשות, האם הוא במיטבו והאם זה נכון להסיק מסקנות מהאזנה כזו.

בכל תערוכה ישנם מוצרים בתצוגות פסיביות והדגמות אקטיביות. בשנים האחרונות, יותר ויותר יצרנים/מפיצים מצליחים לשחזר בתערוכות צליל טוב עד מצוין (עבורי, ביקור בתערוכות כאלה הן מההנאות הגדולות בחיים :)). כאשר המערכת נשמעת טוב ואף יותר לאוזני והצליל קולע לטעמי האישי (2 דברים שונים), אני זוקף זאת לזכות המציגים, הציוד והשילוב בין הרכיבים השונים. כאשר הצליל לא נשמע טוב לאוזני, או שאני מזהה בעיות אחרות, אני נוהג ל"האשים" את חוסר המקצועיות של המציג או את האקוסטיקה של החדר. ישנם מקרים בהם הציוד לא עבר בריק אין, או שלמציג לא היה מספיק זמן לארגן את התצוגה (ביחוד במקרים בהם הציוד מגיע ממדינה אחרת). ישנן תערוכות בהן מודגמים רמקולים זהים בשני חדרים שונים (שאר הפרמטרים אף הם שונים), כאשר הדגמה אחת יכולה להיות בינונית ומטה והשניה מעולה. לכן, אינני נוהג להסיק מסקנות שליליות על רכיבי אודיו בהדגמות לא איכותיות, בתערוכות אודיו.
 
נערך לאחרונה ב:

logan

אוהב את התחום
הודעות
80
מעורבות
0
נקודות
0
אורי ו. אומר שראה את הרמקול בארץ - אך לא אומר מתי

את ההתרשמות שלי מהדינאודיו אבידנס טמפטיישן באותה תערוכה ב-2001 פירסמתי כאמור בסוף ספטמבר 2001, כשבועיים לאחר התערוכה. באותה תקופה הרמקול עדיין לא הובא לארץ ואי אפשר היה להאזין לו כאן. בחדר המרכזי של אודיונוט כיכבו באותה תקופה וילסון מאקס מדור ראשון.

ואני חוזר על דעתי שניתן להתרשם מרמקול/סט אפ בתערוכה - בתנאי שאתה מאזין למוסיקה שאתה מכיר. כמובן שהאזנה שתימשך יותר מאשר חצי שעה-שעה תסייע בהחלט רק שאם מדובר ברמקולים היקרים מאוד שמודגמים בתערוכות העניין איננו רלבנטי לישראל.

ואם הוא הופך רלבנטי לאחר מכן (כמו בעניין הדינאודיו טמפטיישן) זה קורה בפער של חודשים ארוכים או אפילו שנים.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
ראיתי ושמעתי את הרמקול בישראל בשנת 2002 בחודש אוגוסט.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
logan
אני חושב שאתה לא צריך להתנצל או להצדיק את הדברים שכתבת ברייטינג.
זאת הייתה חוויה שחוויתה באותו זמן, וכך העברת את הדברים על כתב... כפי שהם.
מעניין לכמה יש ניסיון שמעתי מבוסס, עם מוצרים ברמה הזאת? שיכולים לחלוק איתנו בחוויותיהם?


בנוסף שמעת מוצרי אודיו -רמקולים/מגברים וכו' שחלק גדול "מהחבר'ה" כאן לא ישמע גם בעוד 30 שנה...
וזה כמובן ניסיון של הרבה התנסויות ברחבי העולם. - ואת דעתך חלקנו הגדול מקבלים או לכל הפחות מוקירים.

תערוכות נותנות לנו הזדמנות להכיר מוצרים שלא תמיד יש לנו אפשרות לשמוע - ועוזרות לכוון
אותנו לחברות הנכונות עבורנו. וזה מה שמאפיין תערוכות כאן או בעולם. {מעבר לחוויה}...

ושלא נדבר על מוצרי קצה שרק בתערוכות יש לנו הזדמנות לחוות/לשמוע את המוצרים האלה באופן
כמעט חד פעמי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
logan
אני חושב שאתה לא צריך להתנצל או להצדיק את הדברים שכתבת ברייטינג.
זאת הייתה חוויה שחוויתה באותו זמן, וכך העברת את הדברים על כתב... כפי שהם.
מעניין לכמה יש ניסיון שמעתי מבוסס, עם מוצרים ברמה הזאת? שיכולים לחלוק איתנו בחוויותיהם?


בנוסף שמעת מוצרי אודיו -רמקולים/מגברים וכו' שחלק גדול "מהחבר'ה" כאן לא ישמע גם בעוד 30 שנה...
וזה כמובן ניסיון של הרבה התנסויות ברחבי העולם. - ואת דעתך חלקנו הגדול מקבלים או לכל הפחות מוקירים.

תערוכות נותנות לנו הזדמנות להכיר מוצרים שלא תמיד יש לנו אפשרות לשמוע - ועוזרות לכוון
אותנו לחברות הנכונות עבורנו. וזה מה שמאפיין תערוכות כאן או בעולם. {מעבר לחוויה}...

ושלא נדבר על מוצרי קצה שרק בתערוכות יש לנו הזדמנות לחוות/לשמוע את המוצרים האלה באופן
כמעט חד פעמי.

מסכים עם כל מילה.(Y)
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
לדעתי כל תערוכה וכל תצוגה לגופה.
יש כאלו שאפשר ויש כאלו שלא.

למשל לפי הסקירה של רן וסקירות אחרת שראיתי בתערוכות האחרונות MS ומארנץ עשו את זה.
 

logan

אוהב את התחום
הודעות
80
מעורבות
0
נקודות
0
לא מתנצל, בכלל לא. רק שאי אפשר לנתק דברים מהקשרם

וההקשר בקשר להצטיינותו של המורדנט שורט פרפורמנס 6, למשל, הוא עבורי רק כאשר הוא מוכפל לתצורת טווין של שני רמקולים העומדים זה מעל זה. בהאזנות בתצורה רגילה בתערוכות בארבע השנים האחרונות הוא ממש לא עשה עלי רושם מיוחד

ותמיד היתה ההגברה מסדרת KI סיגנצ'ר של מרנץ, וכך גם המקורות. ותמיד זה היה באותו חדר, אם כי יתכן שהטיפול האקוסטי שונה משנה לשנה.

ואגב - חלק מהמציגים בתערוכות (וזה בולט במיוחד בתערוכת מינכן שנערכת באותו מקום בארבע השנים האחרונות) שוכרים מידי שנה את אותו חדר או אותו סט חדרים, זה בכדי לצמצם כמה שיותר את תהליך "הלימוד האקוסטי" של החדר ביום או יומיים שלפני התערוכה שבהם אפשר למקם ולהתקין את הציוד.

חלק לומדים מהנסיו המצטברן, וחלק לא. בולטים לטובה הם יבואני מגנפאן לגרמניה שמדגימים כבר ארבע שנים את ה- 20.1 באותו חדר ועם אותה הגברה של ג'ף רולנד, כשהדבר היחיד שמשתנה הם הכבלים.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
...רן לוי בהכנת כתבה.
 

תמונות מצורפות

  • 8.jpg
    8.jpg
    KB 86.1 · צפיות: 522

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
...בהאזנה פרטית אצל המפיץ הגרמני לחברת רמקולי ריבון יוונית (אני הצלם).

תומר
 

תמונות מצורפות

  • 9.jpg
    9.jpg
    KB 88.9 · צפיות: 487

offirs

חבר משקיען
הודעות
1,511
מעורבות
0
נקודות
0
תומר,בצילום של הריבון,איזה מגברים/נגנים יש מאחור?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אם כך הדבר {בהיתחשב בתמונה} ויש לפחות חצי שעה של האזנה אז בהחלט אפשר להסיק מסקנות לגבי הסטאפ כולו.

כשאני ראיתי תמונות מתערוכה ישבו בערך 10 אנשים דחוסים בחדר ובזמן שאורח מהשורה {לא כתב} רצבה להקשיב לרמקול עברו בפניו אנשים שרצו למשש את האלקטרוניקה ואת הרמקול {מטאפורה}.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור