נגן צעד אלכסוני


YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,919
מעורבות
472
נקודות
83
במערכת לא טובה יהיו הקלטות שישמעו (לכאורה) נהדר (בדרך כלל לא רבות), כיוון שהחסרונות של אותן הקלטות עושות טוב לחסרונות של אותה מערכת ( למשל הקלטה רזה מושמעת במערכת שמנמנה). לעומת זאת הרבה הקלטות, אילו שמוקלטות מאוזן, ישמעו לא טוב עד בלתי שמיעות באותה מערכת.
ככל שהמערכת טובה יותר, מהניסיון שלי -רוב ההקלטות נשמעות בסדר ומעלה

השינוי הכי גדול יהיה כאשר השידרוג יהיה
חלל מטופל אקוסטית ושיכוך המערכת
כולל מעמדים חדשים, ההפתעה היתה מטורפת
אני שומע את טום וויטס שלא יכולתי לשמוע לפני כן, עתה אני שומע דיסקים אחרים כי התגלו כאוצר בלום.
 
נערך לאחרונה ב:

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
השינוי הכי גדול יהיה כאשר השידרוג יהיה
חלל מטופל אקוסטית ושיכוך המערכת
כולל מעמדים, ההפתעה היתה מטורפת
אני שומע את טום וויטס שלא יכולתי לשמוע לפני כן, עתה אני שומע דיסקים אחרים כי התגלו כאוצר בלום.
גם מניסיוני. החדר וההעמדה הם חלק מהמערכת. גם החשמל.... מאוד... מאוד חשוב.
אני חושב כיום, שאם החדר, החשמל והעמדה ברמה גבוהה, אפשר לשמוע מצוין גם במערכת עם רכיבים במחירים "סבירים".
הפרדוקס הוא שאם שלושת הדברים האילו ברמה גבוהה, אז יש הצדקה לרכוש את המגבר והדאק הטובים והיקרים
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
מתנוש, אני זוכר לפני הרבה שנים, כשנכנסתי לעולם האודיו, הסברת לי את התאוריה שלך על מעברים למעלה או הצידה. מבין את הרעיון... אבל לא תמיד מסכים לו. אני לא חושב שתמיד יש "יותר טוב", ומצד שני יש הרבה "אחר". יש הרבה יותר "אחר" מאשר יותר טוב. ואין שום רע בללכת הצידה, כל עוד זה מהלך שגורם להנאה למאזין. שמח לשמוע שהצליח לך.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,919
מעורבות
472
נקודות
83
גם מניסיוני. החדר וההעמדה הם חלק מהמערכת. גם החשמל.... מאוד... מאוד חשוב.
אני חושב כיום, שאם החדר, החשמל והעמדה ברמה גבוהה, אפשר לשמוע מצוין גם במערכת עם רכיבים במחירים "סבירים".
הפרדוקס הוא שאם שלושת הדברים האילו ברמה גבוהה, אז יש הצדקה לרכוש את המגבר והדאק הטובים והיקרים

רוב השדרוגים בסלון נובעים ממשהו מטריד ומפריע קשה לזהות והמסע מתחיל,
האמת יש לי מערכת הגיונית, חדשים רכשתי רמקולים, טרנספורט וממיר השאר
שדרוגים יד שניה, בחלל לא מטופל עקב
פקטור אישה, השידרוגים לא עוזרים לא מגעיים איתם לנירוונה, תמיד משהו יהיה חסר במערכת או בראש, לכן עברתי לחדר בשטח 12מ' מטופל מיואב שדמה כך
שידעתי מתי כל המוסיף גורע.
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
תתחדש מתן
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
א תתחדש...
ב לא מבין למה הצידה כל עוד לדבריך זה נשמע טוב יותר?
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,919
מעורבות
472
נקודות
83
מתן,
תתחדש ותהנה, כתוב לנו יותר(ורד)
 

למה

חבר משקיען
הודעות
1,294
מעורבות
782
נקודות
113
תתחדש מתן. :אצבע מורמת כל עוד יש שיפור ממשי בתוצאה אפשר ליקרוא לזה בביטחון מלא צעד קדימה.;)
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
עוד פריט שהמתין זמן רב מידי בלוחות ולא ידעו להכיל אותו.
גם ממכשיר שלא כותבים עליו שהוא הכיטוב בעולם או שלא יצא מתנור האפייה הרגע
אפשר למצוא בו הנאה צרופה.
ברכות לזוכה המאושר.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,122
מעורבות
1,124
נקודות
113
תתחדש גבר. תספר מה קנית או שזה סוד?
 

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,189
מעורבות
718
נקודות
113
תתחדש מתן !
אצלי מאז התערוכה האחרונה
בכפר המכביה,מככב אצלי
"הצעצוע" הזה,
ועושה פלאים.
 

תמונות מצורפות

  • Pro-iDSD-header-06-19.jpg
    Pro-iDSD-header-06-19.jpg
    KB 41.6 · צפיות: 113

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
כפרה עליכם. תודה על התגובות החמות.

לדעתי מהלך צידי לעיתים מאוד הגיוני, אם מרגיש לא לגמרי בכיוון, או שהשתנו ההעדפות.

המערכת פחות סלחנית או יותר סלחנית עכשיו?
פחות, משמעותית.
אני שונא מהלכים צדיים. מעבר ליחס עלות תועלת נמוך, הם סוג של הודאה בכישלון הצעדים הקודמים. עם השנים אני גם שם לב שתדירות המהלכים שלי פוחתת, אבל רובם ככולם קדימה. תוצאה של ניסיון בבנית מערכת אם אני חי בהכחשה, או יכולות כלכליות מדלדלות ;).

אין לי מושג מה זה "סלחני"... רק יודע שאם ישנו שיפור אמת במערכת אז כל דיסק שהיה "טוב" מתחיל להיות "מצוין" וכל מה שהיה "בינוני" מתחיל להיות "טוב". אם אין אפקט כזה אז לא היה שיפור במערכת-אולי שינוי.
אני חושב שסלחני, בניגוד ל״מוסיקלי״, היא תכונה שקל להגדיר אותה: על מערכת נתונה, גובה ההפרש בתוצאה בתלות באיכות ההקלטה.

בממיר הקודם שהיה לי (לא וייס, מיכאל) הכל נשמע נחמד. ההפרשים בין הקלטות היו נמוכים יותר. זה בא על חשבון דברים אחרים שיש עכשיו אבל שלא הייתי מנחש שדווקא הם יהיו פחות טובים. למשל, attack ודינמיות. זה מרגיש כאילו זאת יכולת של המקור לגשר על פערים של איכות.

תתחדש מתן, מניח שמדובר בממיר מדגם Merlot
Playback design חברה עם מוצרים מצויינים.
אכן.

תתחדש
הבנתי מהרמזים שלך על מה מדובר (והקישור של מיכאל)
רק אם זה נשמע יותר טוב , למה לקרוא לזה תזוזה הצידה
עלות היא לא המדד היחיד, בטח ברמות האלו
נכון. אבל… היו כאן ממירים שעלו 60,000 ומעלה ונשמעו אחרת אבל לא הרגשתי שמקרבים אותי למוסיקה. לא ענין של טעם אלא של פרמטרים ניתנים לכימות, כמו רמת הפירוט. כאן זה משהו אחר. זאת תצוגה שמרגישה יותר קרובה למוסיקה, למרות שהיא לא נותנת נוק אאוט, לא לוייס ולא לממיר שהיה אחריו.

האמת שסעיף 1 היה נראה לי ברור לגמרי
איך שלא נסתכל על זה, המעגל האנלוגי בחלק של הדאק מתפקד כסוג של pre
גם בלי volume control
כמו שאין ויכוח שצריך להתאים בין פרה לפאוור כך גם בין הדאק למגבר
מניסיוני עד היום, המקור היה הרבה פחות מועד לבעיות ״סינרגיה״. מניח שזה נכון ברמת המאקרו אולי אבל מקרה פרטי זה הוא יוצא דופן.
לא יודע למה מתנוש התכוון ב"מערכת פחות סלחנית".
לדעתי כמה שהמערכת יותר טובה, הרבה יותר נעים לשמוע את כל סוגי ההקלטות וכל סוגי המוזיקה.
אם הקלטות מסוימות נשמעות בלתי נסבלות לאחר השינוי, סימן מבחינתי שהמערכת לא שופרה אלא רק זזה הצידה
זה גם מה שאני חשבתי. ואולי יש בזה מידה של צדק. זאת היתה ההתרשמות שלי מהמהלכים שעשיתי בשנים האחרונות. אבל הממיר הזה מרגיש ״קיצוני״ יותר. הוא צריך יותר צומי.

מתנוש, אני זוכר לפני הרבה שנים, כשנכנסתי לעולם האודיו, הסברת לי את התאוריה שלך על מעברים למעלה או הצידה. מבין את הרעיון... אבל לא תמיד מסכים לו. אני לא חושב שתמיד יש "יותר טוב", ומצד שני יש הרבה "אחר". יש הרבה יותר "אחר" מאשר יותר טוב. ואין שום רע בללכת הצידה, כל עוד זה מהלך שגורם להנאה למאזין. שמח לשמוע שהצליח לך.
אני חושב שהצידה זה אומר שעשית משהו לא נכון קודם. במקרה הזה אני יודע מה עשיתי- החלפתי את הוייס בממיר אחר שהיה ברמה דומה אבל פשוט לא התאים. ולדעתי זה תמיד לא נכון ותמיד נותן פחות תמורה על ההוצאה.
א תתחדש...
ב לא מבין למה הצידה כל עוד לדבריך זה נשמע טוב יותר?
כי זה לא נוק אאוט שמשפר כל פרמטר אלא תיקון כמה דברים, חשובים מאד, על חשבון קצת דברים אחרים. בינתיים נראה שהפשרה היא קטנה מאד.
קח את הפטיפון שהחלפת: זה לא היה הצידה, זה היה הרבה רמות למעלה. אין ספק שהוא יותר טוב בכל אספקט מהקודם. נכון? אז פה זה לא ככה.
אבל ה Merlot זה מוצר מאד מעניין שנותן דברים שהרבה אחרים ויקרים פה כמה לא נותנים לדעתי.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,485
מעורבות
395
נקודות
83
מתנוש במקרה שלך התשובה ברורה .......... כשמזדקנים הטעם משתנה ומשתבח :שתוי:
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
היה טוטאל דאק נכון?
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
יש לך פטיפון זונה בן זונה ..אולי תתן לו ראש ראוי ותקנה הדפסות ראויות ואז תספר לנו קצת תובנות בלשונך הראויה והדרמטית....
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
מתנוש במקרה שלך התשובה ברורה .......... כשמזדקנים הטעם משתנה ומשתבח :שתוי:
כשמזדקנים הכרס גדלה. זה הדבר היחיד הקבוע בהזדקנות שלי.

ואללה, פספסתי. מה היה אחרי הוויס?
לא ידעתי שאתם עוקבים אחרי המלאי הסטראופוני שלי.
החלפתי את הוייס ל- AMR, בגלל שחבר יקר ביקש להצריח, וכי ההבדלים לא היו שמיים וארץ למרות הפרזנטציה המאד שונה, אבל הסיבה האמיתית היא שהוייס לא הסתדר טוב עם האופטי של הטלויזיה שלי....... וגם לא עם ה- TOTAL DAC. סיבות יותר טכניות מאשר של סאונד, בקיצור.
היה טוטאל דאק נכון?
הטוטאלדאק זה סטרימר, כפרה. זה כמו לעשות חברת BestAmplifiers שמייצרת רמקולים. אבל זאת המציאות. :)

יש לך פטיפון זונה בן זונה ..אולי תתן לו ראש ראוי ותקנה הדפסות ראויות ואז תספר לנו קצת תובנות בלשונך הראויה והדרמטית....
היה ראש ראוי. כמה כאלה. כולם סבלו מאותה התבאסות של צליל חולי בסוף התקליט שמחרפנת אותי (וזה אם לא ניקח בחשבון גסות מוטורית שגרמה לי לדפוק שני ראשים יקרים מאד כבר). היו אצלי רבים וטובים ולא הצליחו לתקן את זה, כולל מיודענו המקסים מנס ציונה.
במילים אחרות - פרה פרה :).
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
אחלה AMR..
היה לי סט שלם בזמנו
AMR777 אינטגרייטד
AMR CD777 הנגן
לפני עשור...

בהחלט VFM נדיר וקיצוני!
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור