סימנים שאתה אודיופיל מחורפן


רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
בבקשה
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
מוכרח לכתוב שממש נהנה כאן מחילוקי הדעות בין מצדדי רמקולים בעלי ממברנות מסוגים שונים ,לבין בעלי רמקולים קרמים ,שיש בכתיבתם מין רוח קלה ,כזו המנשבת באולימפוס ,
האמת ,אני נמצא די באמצע ,מצד אחד מודע לשקיפות ולמהירות שבצליל ממברנות קשות מאוד כמו בדרייברים של "אקוטון" שנמצאים בטידל ואיזופון (גאודר) ,ובאמת צריך להחזיק בספה כשרמקול כזה בא לידי ביטוי ,
מצד שני יש רמקולים בעלי ממברנות רכות יותר ,וגם להם יש את הקסם שלהם ,העסק יותר רך ,יותר "מתנדנד " על חשבון רזולוציות ,יותר קל להגיע איתם לתוצאה מרגשת הרמונית ועשירה ,
אבל לצערי אין בתחום הזה אולימפוס ,יש כמוני המון אודיופילים שממש נהנים ללכת ולשמוע את הקרמיקה בעיצומה אצל חברים ,אבל אזור הנוחות שלהם נמצא אי שם בפוליפרפילן ,נייר ,או כל מיני ממברנות קשיחות ,אבל לא על גבול של קליפת ביצה ,
תן לבעל רמקול בעלי אלמנטים של אודיוטכנולוגי קצת צליל קרמי בבית ,והרגת אותו ,איפה הליטוף?,איפה המשכיות התווים ?,איפה החיבור ביניהם ?,בקיצור מי שמורגל לצליל הזה ,וזה מה שמפעיל לו את מרכז הרגש ,המרכז הזה לא יעבוד בצליל קרמי אצל האודיופיל המורגל ,לעומת זאת אני גם מבין את ה"חבורה הקרמית" ,שבאה להאזין לקבוצה השניה אצל חברים ,הרי הכל נשמע להם עמום ,סתום ,נפוח ,ואיטי ,ואז מזדחל לנפשם באיטיות מן בוז וזילזול לצליל המוגבל משהו של הממברנות הרכות ,
ישנם כמובן שלבי ביניים שבו בעל מרמקול קרמי קונה ציוד רך ,שפופרתי או לא ,כבלים חמים מנחושת ,ספיגה חזקה של מיד וגבוהים בחדר ,וכל זאת בכדי לעדן ולהוריד טיפה את ה"טבע" הקרמי כדי לנסות ולהניע את "מרכז הרגש" ,
האמת היא שאני בעצמי בשלב של משא ומתן חברי לרכוש רמקול קרמי אחרי שחברי מיצה אותו עד דק ,אבל אין בכוונתי למכור בשום אופן את הרמקול היישן והמעופש שלי ,פשוט כי אני פוחד!!! , כן ממש פוחד להשאר לבד עם רמקול קרמי למרות יכולותיו !!!,זה מפחיד כמו להשאר לבד עם כוכבת פורנו כל ימיך ,אולי זה יותר מידי? אולי לא מגיע לי ? אני זקן ועייף ,לך תסתדר עם אחת כזו ,תמיד טוב ללכת לגרוטאה שאתה מורגל אליה ,היא כבר תקבל אותך בכל מצב ,אפילו שחבריך מהאולימפוס שואלים אותך "מה קרה לך?
ואז כצורך התגוננותי נגד היסוס באם לרכוש רמקול כל כך "יכולתי " אתה מפתח תיאוריות הצדקה למצב המביך שאתה נמצא בו ,כמו למשל - יש לי בס יותר עמוק! הבס המהיר שמה לא טבעי! המיד שלי יותר אורגני מהדבר הלבן והמקוטע הזה ! הטויטרים הקרמים כמו הדיימונדים נותנים פיצפוצים של קיימים בטבע ! מי הפרייר שישלם לגרמנים כל כך הרבה כסף בשביל כמה דרייברים לבנים ! לך תתאמץ שנים להרגיע את המפלצת הזו ! עוד לא נוצר מגבר שיכול להשמע טוב עם האנומליה הזו !
אבל אני כמו שהחזקתי שנים ציוד שפופרתי גדול בשלוב טרנזיסטורי במקביל ,טוען שניתן להנות גם מזה וגם מזה ,רק שישחרר לי כבר ה"ערבה" במחיר שלא צריך למכור ביצה (אצלי זה יותר יקר מכליה )
ולסיום - בשביל נמר, כמה אומטיקונים שניתן לפזר בתוך התוכן בכדי שהמסר יהיה מובן
:מלאך::):לב-שבור:;);):כל-הכבוד::מבולבל::mad::confused::נשיקה::cool::שטן:(ורד)(ורד)(ורד)(ורד)(ורד):oops::מאזין::מנצח::שתוי::נגד::בעד::כוכב:
 
נערך לאחרונה ב:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
תגיד נמר? אתה באמת חושב שרמקול קרמי הוא כעין "מכשיר בדיקה " בכדי לבחון באם מגבר הוא טוב או לא ,
הייתכן תיאורטית? שכאשר אתה מחבר מגבר עקום לרמקול עקום הצליל מתישר?
כלומר כמו למשל שני שיכורים שמתחבקים ומצליחים ללכת ישר ?
הרי חיבור כזה מאוד אופייני להרבה "הורנים " שמחברים להם כל מיני "סינגל אנדד " מעוטי ואטים ואז אפשר איך שהוא להאזין להם אם באותו רגע אין לך מיגרנה;),
השאלה היתה ברמה התיאורטית ואני מבקש לא להתנפח למרות האלרגיה הקיצית הקלה שקיימת בעונה זו של השנה :אצבע מורמת,
האמת היא שלדעתי ברוב המיקרים "הנכונות" היא דווקא של המגברים ,ואם יש בעיות ,ברוב המיקרים זה לא בגלל המגבר אלא דווקא בגלל הרמקולים והחדר שהם נמצאים בו .:D
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
אגב ! זה שרשור מצוין ,שכייף לקרוא בו !
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
לי יש מגבר SS, עם כבלים מכסף וקצת זהב עם רמקול קרמי, והסאונד אצלי נע בין עצבני ובועט מאוד לרך ומרדים.
הכל עניין של כיוון אקוסטי + מכשירים ניטראלים.
אישית, לא חושב שרמקולים קרמיים הם היחידים שמסוגלים להוציא סאונד טוב.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
לי יש מגבר SS, עם כבלים מכסף וקצת זהב עם רמקול קרמי, והסאונד אצלי נע בין עצבני ובועט מאוד לרך ומרדים.
הכל עניין של כיוון אקוסטי + מכשירים ניטראלים.
אישית, לא חושב שרמקולים קרמיים הם היחידים שמסוגלים להוציא סאונד טוב.
:בעד:
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
הולך עכשיו לאכול "בשווארמה של האנטיביוטיקה " ביפו ,אם אתה הולך לשם בלי אנטיביוטיקה ותרופות לשילשול ,הלך השבוע.
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,235
מעורבות
783
נקודות
113
:D:D:D
חוץ מיזה מר שניצל היקר, יש משהו ברמקולים שלך שלא שמעתי באף רמקול אחר. משהו שם מכשף, למרות שלא מצליח להבין מה זה בדיוק (רק עשה טובה, תחזיר הגומיות כמו קודם :שתוי:). למרות כל ההאלקטרוניקה פרארי שאתה שם להם, המערכת שלך זה 90 אחוז הרמקולים. אתה נכנס לסלון, רואה המפלצות, ולא יכול להשאר אדיש. לא מוכרים דבר כזה. מקסימום, עוטפים יפה בפצפצים ושמים בצד עד שיעבור החירפון האודיופילי הנוכחי. אם תרצה פצפצים חינם, יש לי מיותר כי פתחתי איזה טיונר nad חדש :)
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
נכון! רמקולים להרקדה המונית!
 

falou

אוהב את התחום
הודעות
412
מעורבות
18
נקודות
18
תן לבעל רמקול בעלי אלמנטים של אודיוטכנולוגי קצת צליל קרמי בבית ,והרגת אותו ,איפה הליטוף?,איפה המשכיות התווים ?


אם נשאיר ענייני טעם בחוץ, כי על זה אין להתווכח, האם אתה לא מתאר איזשהו סוג של קולורציה?
משהו שהרמקול מוסיף, שלא היה בהקלטה ובכוונת המשורר?

כלומר, אני מבין על מה אתה מדבר, חוויתית, אבל האם לא עדיף שהטכנאי ידאג בהקלטה/עיבוד שהתו יימשך, מאשר שהרמקול יכניס את העיוות הזה בכל הקלטה הקלטה (גם היכן ש-decay מהיר עדיף)?

יש מקום שאני מעדיף את זה קצר ומהיר (Police עולה לי לראש כדוגמא מייצגת) ויש מקומות שאני רוצה שזה יישמע כמו שתיארת, אבל האם אני רוצה שהמערכת תעשה את זה?
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
לא יודע מאיפה פגעה בי המשאית של התחביב המזוכיסטי הזה... התחלתי בכלל בקולנוע ביתי של פולק. היתי בטוח יש לי מערכת סוף העולם. עד שחזרנו משליחות לארץ הקודש והעסק נשמע פה על הפרצוף. קפצתי להחליף לדו ערוצי ומאז אני פגוע קשות.

אז אני שואל:
1. מהם הסימנים שאדם נפגע מוחית מהתחביב?
2. איך לעזאזל נרפאים (למרות שקשה לקבל תשובה בפורום של פגועים :))?

סימן ראשון (קרה לי היום) הגבתי בפורום באמצע ארוחת צהריים עם אשתי.

אתם מוזמנים להוסיף סימנים משלכם... או שאבין שאני ההזוי היחידי, או שתהיה מסה קריטית לקבל מחיר זול יותר ברישום לקבוצת התמיכה.
אני לא בטוח שלהגיב לפורום בזמן ארוחה עם אשתך זו הפרעה שקשורה לאודיופיליה או למוסיקה.....
 

BooBoo

אוהב את התחום
הודעות
227
מעורבות
74
נקודות
28
אם נשאיר ענייני טעם בחוץ, כי על זה אין להתווכח, האם אתה לא מתאר איזשהו סוג של קולורציה?
משהו שהרמקול מוסיף, שלא היה בהקלטה ובכוונת המשורר?

כלומר, אני מבין על מה אתה מדבר, חוויתית, אבל האם לא עדיף שהטכנאי ידאג בהקלטה/עיבוד שהתו יימשך, מאשר שהרמקול יכניס את העיוות הזה בכל הקלטה הקלטה (גם היכן ש-decay מהיר עדיף)?

יש מקום שאני מעדיף את זה קצר ומהיר (Police עולה לי לראש כדוגמא מייצגת) ויש מקומות שאני רוצה שזה יישמע כמו שתיארת, אבל האם אני רוצה שהמערכת תעשה את זה?

רמקול עשוי מתיבה, מדרייברים, מקרוסאובר, מכבלים פנימיים, מספייקים, ממחברים ומעוד כל מיני דברים ששכחתי או שאני לא מכיר.
באמת נראה לך שאוסף הרכיבים הזה יכול להיות משהו שלא תהיה לו קורלציה? אולי ביקום מקביל. לא בשלנו.
קח את כל הרמקולים הכי טובים בעולם, קרמיים או לא ;), ותחבר אותם לאותה אלקטרוניקה ואותם כבלים
באותו החדר. הם יישמעו אותו דבר בדיוק? לא. קרוב לאותו דבר בדיוק? גם לא.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
לי יש מגבר SS, עם כבלים מכסף וקצת זהב עם רמקול קרמי, והסאונד אצלי נע בין עצבני ובועט מאוד לרך ומרדים.
הכל עניין של כיוון אקוסטי + מכשירים ניטראלים.
אישית, לא חושב שרמקולים קרמיים הם היחידים שמסוגלים להוציא סאונד טוב.

אני זוכר את תערוכת אודיו לפני הרבה שנים בכפר המכביה,
ערן הציג מערכת שכללה, נגן קומפנייט, הגברה של מנלי והרמקולים טידל גדולים,
היה שם גם כתב אודיו רן לוי,הוא הביא דיסק פסנתר,בצליל הראשון האישונים התרחבו
אני בטוח לרוב השומעים היה צריך לשים קומפרסים גם לי,חוויה חד פעמית,
מעודי לא שמעתי פסנתר כל כך נכון, הרגיסטרים הנמוכים ירדו נמוך כמו במציאות,
לכולם היה פרצוף מתומתם כשברכו את ערן הלחיצת ידיים כמו שמברכים את המנצח
אחרי קונצרט גדול.
זו היתה חוויית אודיו מחנכת, כיצאתי מהחדר ההשמעה אמרתי לעצמי
אהה.. אז ככה נשמע רמקול ב 200000 שח .
 

falou

אוהב את התחום
הודעות
412
מעורבות
18
נקודות
18
הלוואי וכל מה שהייתי שומע זה פסנתר מנגן לבד.
או כל כלי אחר...

שים ליד הפסנתר סקספוניסט, בסיסט, תופיסט, זמרת... עכשיו נראה מה זה מערכת טובה...
 

falou

אוהב את התחום
הודעות
412
מעורבות
18
נקודות
18
באמת נראה לך שאוסף הרכיבים הזה יכול להיות משהו שלא תהיה לו קורלציה? אולי ביקום מקביל. לא בשלנו.

לא.
אבל בשאיפה.
לא?!
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
הלוואי וכל מה שהייתי שומע זה פסנתר מנגן לבד.
או כל כלי אחר...

שים ליד הפסנתר סקספוניסט, בסיסט, תופיסט, זמרת... עכשיו נראה מה זה מערכת טובה...


הפסנתר הוא הוא בין המבחנים הקשים ביותר, כיוון שאם הוא נכון והנמוכים שלו נכונים,
זה אומר שהיצרן יודע משהו לעשות נכון,והשער הוא עושה בהליכה :D
 

falou

אוהב את התחום
הודעות
412
מעורבות
18
נקודות
18
ככלי בודד, כן.
אבל עדיין, כלי בודד...
בהשוואה למה שצריך להפיק בהקלטה של הרכב מלא, זה כסף קטן.

יש מין נטייה בהדגמות ובקרב אודיופילים לבחור כל מיני הקלטות סולו כאלו (או מקסימום בס + כלי) כדי להדגים את היופי של מערכת.
זה אשכרה לקרב את המטרה לטווח נוח (אלא אם זה באמת מה שהם מקשיבים לו...).
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
:בעד:
I think this is the beginning of a beautiful friendship ,רוזי1
למה התחלה, זה מימים ימימה.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
גם הרכב של בסיסט סקסופוניסט תופים ופסנתר זה לא מי יודע מה אתגר למערכת ,תלוי באיזה ווליום ,בעצמות בינוניות פלוס ,אם לרמקול אין את היכולת להתמודד עם sound pressure גבוה , או אז מתחיל הסלט האמיתי , ואז הכל נהייה ערמה בוצית במרכז ,בכדי לאפשר לרמקול את היכולות שלו בעצמה שכזו , צריך לתת לו בראשית חדר שלא יתערב יותר מדי , או ,ואז לגופו של רמקול, היכולת להחזיק בעצמה ולא להתפרק מובנית ביכולות של הרמקול , היו אצלי בבית כמה רמקולים שמנגנים מדהים בחדרים רגילים , אבל שמתי אותם בסלון שלי ,וכשאתה יושב 4 מטר מהרמקול ,ו2 מטר מאחריו ולצידו קירות , מטבע הדברים צריך ללחוץ בכדי למלא את החדר אפילו בעוצמה של הופעה טבעית לי מוגברת, ואז מופיעות כל מיני אנומליות שלדעתי היצרנים אפילו לא יודעים שקורות , ומי ששמע אצלי הסטרדיברי , ועוד כמה אחריו , מבין למה רמקול יחסית גדול לא יכול לעמוד בתחרות עם רמקול שנולד גדול וימות גדול,
בקיצור מה שאני אומר זה שיש רמקולים שנכנעים מהר ויש רמקולים שיש להם ביצים מעופרת ולא תשבור את הבמה אפילו מלחץ עליהם למוות , (צריך כמובן לחבר מגברים שיתנו לרמקול את מה שהוא צריך )
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור