סימנים שאתה אודיופיל מחורפן


YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
ככלי בודד, כן.
אבל עדיין, כלי בודד...
בהשוואה למה שצריך להפיק בהקלטה של הרכב מלא, זה כסף קטן.

יש מין נטייה בהדגמות ובקרב אודיופילים לבחור כל מיני הקלטות סולו כאלו (או מקסימום בס + כלי) כדי להדגים את היופי של מערכת.
זה אשכרה לקרב את המטרה לטווח נוח (אלא אם זה באמת מה שהם מקשיבים לו...).


בו לא נבוא עם ריגשי עליונות על כתב אודיו,שלא הבין מה הוא מחפש:(
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אני חולק עליך לחלוטין.
לפי מה שאתה אומר כל מגבר State of the Art יתאים בול לכל רמקול קרמי כמו כפפה ליד,
מכיוון שלרמקולים קרמיים אין בכלל חסרונות - הבעיה היא רק באלקטרוניקה.

לדעתי ברמקולים קרמיים יש הרבה חסרונות, וזאת הסיבה שצריך להפוך את העולם כדי למצוא להם מגבר שיתאים. לא ההיפך.
(והגברת מנורות טובה מאוד, אגב, תתאים להם יותר מהגברה טרנזיסטורית).
מי שאוהב את החסרונות האלו ומוכן להפוך את העולם בשביל זה- שיבושם לו. מפרגן.
אבל מזה להשליך שרמקול קראמי זה הטופ וכל השאר (אלקטרוניקה, כבלים וכו') רק צריכים להתאים את עצמם לרמה - ממש לא. ההיפך הגמור.

גם פרארי לדוגמא היא לא סלחנית ומבטאת מיד את החסרונות של הכביש, אבל אף אחד שקנה פרארי בישראל
לא קנה אותה כדי שתסע אך ורק במסלול מירוצים ייעודי, ואני בטוח שהוא נהנה מכל דקה של נסיעה גם על כבישי הגליל ועל כביש הערבה (שלא ידועים בזכות רמת האספלט הגבוהה שלהם) ולא מתלונן שהאוטו לא נוסע טוב.

ויש לי טיפונת ניסיון.
חייתי עם רמקולים קרמיים טובים בבית, כמועמדים לקנייה, במשך מספר חודשים.

לא התכוונתי לרמקולים קרמים וגם לא הזכרתי את המונח ״קרמים״ בדברי. התכוונתי לרמקולים מהסוג הזה. נגיד אחרת - רמקולים שקופים ולא סלחניים. זה יכול להיות מג׳יקו, אבולושיין אקוסטיק, אוונגארד ועוד ועוד ועוד. בניהם גם קרמים.

שוב.
מהסוג הזה ולא דווקא זה. :)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
מוכרח לכתוב שממש נהנה כאן מחילוקי הדעות בין מצדדי רמקולים בעלי ממברנות מסוגים שונים ,לבין בעלי רמקולים קרמים ,שיש בכתיבתם מין רוח קלה ,כזו המנשבת באולימפוס ,
האמת ,אני נמצא די באמצע ,מצד אחד מודע לשקיפות ולמהירות שבצליל ממברנות קשות מאוד כמו בדרייברים של "אקוטון" שנמצאים בטידל ואיזופון (גאודר) ,ובאמת צריך להחזיק בספה כשרמקול כזה בא לידי ביטוי ,
מצד שני יש רמקולים בעלי ממברנות רכות יותר ,וגם להם יש את הקסם שלהם ,העסק יותר רך ,יותר "מתנדנד " על חשבון רזולוציות ,יותר קל להגיע איתם לתוצאה מרגשת הרמונית ועשירה ,
אבל לצערי אין בתחום הזה אולימפוס ,יש כמוני המון אודיופילים שממש נהנים ללכת ולשמוע את הקרמיקה בעיצומה אצל חברים ,אבל אזור הנוחות שלהם נמצא אי שם בפוליפרפילן ,נייר ,או כל מיני ממברנות קשיחות ,אבל לא על גבול של קליפת ביצה ,
תן לבעל רמקול בעלי אלמנטים של אודיוטכנולוגי קצת צליל קרמי בבית ,והרגת אותו ,איפה הליטוף?,איפה המשכיות התווים ?,איפה החיבור ביניהם ?,בקיצור מי שמורגל לצליל הזה ,וזה מה שמפעיל לו את מרכז הרגש ,המרכז הזה לא יעבוד בצליל קרמי אצל האודיופיל המורגל ,לעומת זאת אני גם מבין את ה"חבורה הקרמית" ,שבאה להאזין לקבוצה השניה אצל חברים ,הרי הכל נשמע להם עמום ,סתום ,נפוח ,ואיטי ,ואז מזדחל לנפשם באיטיות מן בוז וזילזול לצליל המוגבל משהו של הממברנות הרכות ,
ישנם כמובן שלבי ביניים שבו בעל מרמקול קרמי קונה ציוד רך ,שפופרתי או לא ,כבלים חמים מנחושת ,ספיגה חזקה של מיד וגבוהים בחדר ,וכל זאת בכדי לעדן ולהוריד טיפה את ה"טבע" הקרמי כדי לנסות ולהניע את "מרכז הרגש" ,
האמת היא שאני בעצמי בשלב של משא ומתן חברי לרכוש רמקול קרמי אחרי שחברי מיצה אותו עד דק ,אבל אין בכוונתי למכור בשום אופן את הרמקול היישן והמעופש שלי ,פשוט כי אני פוחד!!! , כן ממש פוחד להשאר לבד עם רמקול קרמי למרות יכולותיו !!!,זה מפחיד כמו להשאר לבד עם כוכבת פורנו כל ימיך ,אולי זה יותר מידי? אולי לא מגיע לי ? אני זקן ועייף ,לך תסתדר עם אחת כזו ,תמיד טוב ללכת לגרוטאה שאתה מורגל אליה ,היא כבר תקבל אותך בכל מצב ,אפילו שחבריך מהאולימפוס שואלים אותך "מה קרה לך?
ואז כצורך התגוננותי נגד היסוס באם לרכוש רמקול כל כך "יכולתי " אתה מפתח תיאוריות הצדקה למצב המביך שאתה נמצא בו ,כמו למשל - יש לי בס יותר עמוק! הבס המהיר שמה לא טבעי! המיד שלי יותר אורגני מהדבר הלבן והמקוטע הזה ! הטויטרים הקרמים כמו הדיימונדים נותנים פיצפוצים של קיימים בטבע ! מי הפרייר שישלם לגרמנים כל כך הרבה כסף בשביל כמה דרייברים לבנים ! לך תתאמץ שנים להרגיע את המפלצת הזו ! עוד לא נוצר מגבר שיכול להשמע טוב עם האנומליה הזו !
אבל אני כמו שהחזקתי שנים ציוד שפופרתי גדול בשלוב טרנזיסטורי במקביל ,טוען שניתן להנות גם מזה וגם מזה ,רק שישחרר לי כבר ה"ערבה" במחיר שלא צריך למכור ביצה (אצלי זה יותר יקר מכליה )
ולסיום - בשביל נמר, כמה אומטיקונים שניתן לפזר בתוך התוכן בכדי שהמסר יהיה מובן
:מלאך::):לב-שבור:;);):כל-הכבוד::מבולבל::mad::confused::נשיקה::cool::שטן:(ורד)(ורד)(ורד)(ורד)(ורד):oops::מאזין::מנצח::שתוי::נגד::בעד::כוכב:

מצטער.
אינפנטיל לא מבין אמוטיקונים.
שלא נדבר על כאלה שמה שמאפיין אותם זו פחדנות.
ואם הם כאלה נפוחים בלי סימוכין והורמונלים אז בכלל לא יבינו.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
פספסתי אותך יוסי.

אתה טענת שהסונוס פאבר הוא מאסטר בשיחזור כלי קשת והוא נבנה במיוחד לנגן כינורות.
טענת זאת גם לגבי הגווארינרי אך טענת שאין לו בס מספק.

אני עניתי:

״מה זאת אומרת שהוא נבנה לנגן כינורות?
מה הופך אותו לכזה?

בתוך כלי הקשת יש את הצ'לו והקונטרבס. הגווארינרי אינו מסוגל לפתח בס ראוי ברזולוציה מספקת (לטעמי גם) ולדברייך. ולכן אינני מבין איך הוא יכול להיות מאסטר בכלי קשת?

אני מכיר את שניהם היטב.״


זו תגובתך האחרונה שלא הצלחתי להבין.

יש בוני רמקולים בודדים אומנים, שאצלם תקבל רמקולים שלא תקבל במקום אחר,
אתה בטח מכיר מסעדה כזו, קונדיטוריה כזו או גלידריה כזו.
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
לנמר יש טידל.
למתנוש יש טידל.
אצל ערן יש טידל.
אם היית מקשיב לתוצאה של שלושתם בעיניים עצומות בחיים לא היית מנחש שהם באים מאותו יצרן.
כל אחד מהם בחלל אחר ומשודך לאלקטרוניקה אחרת.
כנראה שזה בסופו של דבר מה שקובע.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
ברק.

לשלושתם חתימת קול בסיסית מסויימת מאוד.
לכל סוג של יחידה חתימת קול. קרטון מזהים מהר, גם קרמי ופלאנרי.
לא משנה איפה תשים אותם, אני אוכל להגיד לך אם מדובר ברמקול עם יחידה קשה או רכה.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
תוכל להסביר את עצמך?

מדובר ברן לוי שהיה כתב אודיו באותו ארוע אודיו של dtown, אתה בטח זוכר אותו.
יש כאן אי הבנה, קראתי עוד פעם מה שכתבתי,זה נשמע שהוא לא הבין,
הכוונה היתה באירוניה כאילו לא הבין, בטח שהוא הבין ,
אם פעם אחפש רמקולים שמנגנים פסנתר הכי קרוב לאמיתי אני קונה אותם.
 

אילן.ה.

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
7
נקודות
8
לגבי ההרבט'ים :
לקח לי זמן "להיתפס" בחכה. זאת לא היתה הבחירה הראשונה שלי לא מבחינה סונית ובטח לא עיצובית.
יש פה איזה "קטע" שדווקא מוצא חן בעיני. בא הבעלים והמעצב של החברה. שהיה יכול בקלות להוציא איזה ליין שעולה כמה עשרות אלפי דולרים שהיו עליו קופצים אם לא באנגליה אז בטח ביפן. ואומר שהוא מעדיף להישאר עם הרמקולים הצנועים שהוא מייצר. הוא כותב לא מעט בפורומים והוא גם נגד השקעות ענק בהגברה או כבלים. אני אוהב את זה וחושב שמייצג גישה שפויה ובריאה לתחום. אני אישית כן הייתי שמח לראות מה היה מוציא אם היה רוצה לייצר רמקול סטייטמנט אמיתי שייצג את המקסימום שהוא יכול לעשות בלי הגבלת מחיר (לא שמעתי את ה 40.1. יכול להיות שזה מתקרב).
הגיע 40.2 לרגל 40 שנה
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
מדהים שהדיון הזה כבר בן שנתיים וחצי...
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
מחזיר לנושה השירשור
השבוע חיברתי לראשונה מוצר שעונה לכינוי שמן נחשים.
את השמן נחשים הזה שמעתי אצל אודיופיל מנוסה מאוד וגיליתי שהוא ממש משפר. ושמעתי שיש עוד אודיופיל מומחה בשמן נחשים שמשתמש בזה.
אז פעם ראשונה שאני מחבר משהו שלא מחובר למערכת בשום צורה והוא לא אקוסטיקה או בקרת רעידות מכל סוג שהוא.
מה זה אומר על רמת החירפון
 

Juiced

חבר משקיען
הודעות
869
מעורבות
273
נקודות
63
אני חושב שפיתחתי OCD

סטיילוס לעולם לא יהיה נקי מספיק
Azimuth לעולם לא יהיה מכוון מספיק
המרחק בין הרמקולים למה שבניהם חייב להיות שווה
משטח תמיד יכול להיות ישר יותר

 
נערך לאחרונה ב:

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
כל מה שגורם להפרשת דופמין חזקה אצל אדם יגרום לו להתעסק בעניין יותר מאשר דברים אחרים, כל עוד זה לא מזיק לו או לסובביו אשריו, הבעיה בתחביב שבאופן מתמטי פשוט יש בו כל כך הרבה צירופים שמעצם הגדרתו אין לו קו סיום, הוסיפו את עלות כל משתנה ואוי...
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,235
מעורבות
783
נקודות
113
באנה הרגתם אותי, עברו שנתים וחצי, כולם פה אודיופילים מחורפנים חופשי :)
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
מחזיר לנושה השירשור
השבוע חיברתי לראשונה מוצר שעונה לכינוי שמן נחשים.
את השמן נחשים הזה שמעתי אצל אודיופיל מנוסה מאוד וגיליתי שהוא ממש משפר. ושמעתי שיש עוד אודיופיל מומחה בשמן נחשים שמשתמש בזה.
אז פעם ראשונה שאני מחבר משהו שלא מחובר למערכת בשום צורה והוא לא אקוסטיקה או בקרת רעידות מכל סוג שהוא.
מה זה אומר על רמת החירפון

אומר שאתה בוחר ללכת עם מה שמוסבר על ידי החושים ולא רק על ידי רציונאל, שזה בסדר גמור.
לא כל דבר ניתן להסבר רציונלי, יש גם חושים.
 

smadbird

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
מוכרה שלא רוצה להיגמל (עם מערכת בינונית ) אין לזה סוף . הרעיון הוא לא להתבאס כששומעים מערכת קצה
. להשתדרג כשאפשר גם בצעדים קטנים . כיף שיש רפראנס לאן עוד אפשר להגיע
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,118
מעורבות
1,124
נקודות
113
אני בונה עכשיו קופסת grounding גדולה. אני מחורפן כבר מזמן!!
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
לנמר יש טידל.
למתנוש יש טידל.
אצל ערן יש טידל.
אם היית מקשיב לתוצאה של שלושתם בעיניים עצומות בחיים לא היית מנחש שהם באים מאותו יצרן.
כל אחד מהם בחלל אחר ומשודך לאלקטרוניקה אחרת.
כנראה שזה בסופו של דבר מה שקובע.
גם לדעתי, הרמקול הזה נשמע יותר כמו האלקטרוניקה שמחברים לו מאשר הסאונד שהוא מביא איתו.
יותר מכל רמקול אחר שהיה לי.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור